petak, 27.07.2007.

I wana be just like Barbie...That Bitch has everything!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Da...danas sam razmišljala.
Tko bi reko da ja znam i to? Pa recimo da sam se promijenila...do kraja. Zna se na šta mislim
manekenka->emo->glupača
I šta sad? O čem da ja pišem, kad u ovom trenutku moj je život dosadan. Dobro je biti glup. Dapače, živimo u takvoj zemlji gdje to nije sramota. Kad si pametan, držiš se svojih ciljeva i žuriš se ispuniti ih. Ja nemam ciljeve, ili...ček da razmislim...imam->udebljati se ili smršaviti opet nemam blage. I kad si pametan...dosadan si. Ne radiš stvari koje druge zabavljaju. Pa tako sam ja...evo danas...čista. Nema droge koja bi me oraspoložila da se udam na cesti ili nešto slično. Nisam ni emo. Mislim da sam u pubertetu. Kad su mi to govorili nisam prihvaćala. Kad su mi rekli da ću se fizićki razviti u ženu, išla sam na dijetu da bih to zaustavila. Uspjela sam i postala svjetski poznata. Da sam dopustila da me pubertet uzme u svoje šape i napravi iz mene malo široko derište želetinaste mase, sad ne bih mogla partijati s Paris, Lindsay, Kate ili Britney. Zapravo već dugo nisam s njima...rebala bih skočit do njih u Dubrovnik da ih posjetim. Sam nisam sigurna jesu li u Dubrovniku ili negdje drugdje? Rekle su da su tamo di se pije najskuplja kava u državi.... Kad sam već kod puberteta, htjela sam reći da sam ušla. Otkad nisam više manekenka, proširili su mi se bokovi. I grudnjak mi je nekako popunjen, ne moram više stavljat puno vate u debeli push-up. Ne znam kako mi je to uspjelo. Možda kad razmišljaš sve raste i širi se...nema veze.
Ja sam sad velika i ozbiljna žena. Mogu sve što hoću. A vidjela sam danas u gradu enu koja nosi majicu s natpisom: I wana be just like Barbie...That Bitch has everything!!!
-Mislim si- pa kaj ona oče bit ko ja? Koka, zabrijala si si malo pogrešan film. Ti nikada nećeš moći biti kao ja. Nikada. Zapamti to. -I onda se sjetim -pa kaj ja jesam Barbika? Možda budem za koji dan kad narastem u pubertetu. Te Barbike fakat imaju kaj pokazat, ja sam ravna ko štrik. Al čak i on ima neke izbočine po sebi. Uglavnom, htjela sam reć kak ja tu majicu nikad ne bih obukla.

- 20:08 - komentiraj (89)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.