srijeda, 11.07.2007.

Odlučih postati dobra osoba, pa podvih rep i ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Da...teško je biti emo...iako sam na neki način navikla na sve te ovisnosti...ipak je to teško. Zato sam odlučila biti dobra. Prvi korak za to je da naučim kuhat (pitam se za koga)
I idem u Konzum. Sjetila sam se da je moj susjed hranio mog psa dok sam ja bila emo. Pa bi bilo dobro da ja već jednom preuzmem brigu. Skuhat ću mu Darling.
I tražim ja tamo po policama Darling, a pokraj mene stoji neka žena sa ogromnim prenatrpanim kolicima i priča na telefon.
-Pa to je nemoguće!!! Ja hoću radnike!!! Već mi idete na živce s tim bolovanjima i godišnjim odmorima?! Ako se za 2 sata ne pojavite na svojim radnim mjestima, pozdravite se sa godišnjm i dobivate otkaz!!! – i ženka napokon zaklopi svoju preklopnu Motorolu i primi se za glavu kao da joj nije dobro. Mislim si, bit ću dobra, bit ću dobra, bit ću dobra...i odem do nje i pitam je je li dobro i treba li joj pomoć.
-Da, treba mi pomoć! Hoćeš li biti tako ljubazna i prihvatiti radno mjesto...
-Molim?!
-Ja sam šefica Kraša, a sve su mi radnice otišle na godišnji i vuku se po bolovanjima, hoćeš li...
-Da naravno! Kolka je plaća? –upitam ju noseći joj se u facu sa znatiželjnim izrazom lica.
-Ma...primljena si. Dođi sutra u 6. –reče nevoljko a ja skačem od sreće.
I doma sam se primila posla, tj. Kuhanja. Pa znam ja kako se to radi. Stavljam sadržaj konzerve u staklenu čašu iz koje pijem vodu. To je jedino posuđe koje imam. I sad se to mora dinstati. I dinstalo se to, sve dok čaša nije ekspoldirala, a sadržaj Darlinga umjesto u želucu mog psa je završio na zidu. Nema veze, bude ga susjed opet hranio.
Jedva sam dočekala svoj prvi radni dan. Znala sam da neće biti kamera, fotoaparata uprtih u mene...glamura pa sam se obukla priladno, rozu minicu s rozim sakoom i kosu sam digla u punđu i stavila rozu kapicu. I roze škljocave cipele. Izgledam kao stjuardesa, ali ipak radnički.
I odlaim do svoje šefice koja nije nimalo zadovoljna mojom odjećom. Nabila na mene neku bijelu kutu , bijele neudobne klompe i na glavu bijelu kapu! I to sve 10 brojeva preveliko!!!
A kaže da je to najmanje koje ima. I dobila sam posao...Moram mjenjat ženke koje su na lažnom bolovanju. A kvragu, mislila sam da ću mijenjat nju...šeficu. Al kaže da bih trebala bit zadovoljna jer sam dobila malo elitniji posao. Dakle, moram ić od linije do linije i pregledavat kvalitetu keksi i ocijenit ih. I tako idem ja...divim se tim ženama, one rade...i vidi se na njima da rade...njihove oči su umorne, ruke drhtave, lica ljepljiva pd znoja (ne radi ima klima, al nije ni bitno, ionako su zamjene) jedva stoje ispred mene i čekaju moje ocjene. Mislim, pa ja imam elitniji posao, smijem ih malo...hehe. A ja ko navijena, uzimam paket po paket i vičem: Ovo je dobro, ovo je dobro, ovo je dobro, e, ovo nije dobro!-i bacim sve to na pod. Sve se rasipalo,raskeljio... Mislim, pa ja imam elitniji posao, smijem ih ponižavat. I sad sam ih ponizila, morale su se sagnut nisko i pokupit sve i oprat pod, i napravit novu seriju i naravno, ostat radit prekovremeno. I ja tako napravih po svim linijama...to je užitak kad si u eliti, da te svi pozdravljaju sa strahopoštovanjem, a ja njih gledam svisoka...pa kad sam viša od njih svih za glavu. Kad sam gotova s poslom, dođem do svoje šefice...umorna. Ona me namrgođeno gleda ko vrag i izdere se:
-Van, štakorico jedna koščata! Van iz moje firme! Napravila si više štete i nereda od ovih sa bolovanjima i godišnjima! Ne želim te više nikada vidjeti, čak ni u Konzumu!!!-ona se dere, a ja niš ne kužim. Okrenem se i idem vanka. Ona se i dalje dere, čak i trči zamnom:
-I vrati mi odjeću!!! –Da,naravno.-rekoh ljupko nastavim šetati dugačkim hodnikom do izlaza. Odjeća je ionako bila 10 brojeva prevelika pa je sama spala s mene. Sa strane sam čula komentare: Uuuuuuuuuu...koja mačka!!!
A ja zadovoljna, kao mačka, podvila rep i mirno izašla iz Kraša-tvornice užasa i mnogo kalorija. Bez plaće.

- 21:29 - komentiraj (156)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.