nedjelja, 01.07.2007.

Nitko neće biti bolji od mene! ha!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-01Došla sam doma iz bolnice. Nakon tjedan dana. Rekli su mi kad sam došla da će me pustit pod uvjetom ako za tjdan dana dobijem još 1kg. Po njima je to nemoguće u tom stanju. Dokazala sam ja njima. Idu oni mene vagat. Imala sam 42kg dok sam došla, kad ono sad 43.5kg! Povjerovale budale i pustile me. A ja našla tamo negdje, ne sjećam se gdje neke kuglice, teške, kažu da su od olova, i stavila jednu u čarapu, jednu u usta, jednu u gaće. I dobila kilu i pol.
Sjedim u autobusu i vozim se doma.Pokraj mene neka klinka koja je očila da smo jednake veličine. Samo što njena kilaža odgovara njenim godinama i visini, a meni navodno ne. I mozak mi je na slamku ispila pričajući i prepričavaući kako je ona postala balerina. Nisam je mogla više slušat pa sam joj nabila jednu žižu u usta. Mala povukla i zakašlkala se. Kad je vidjela šta drži u rukama, pala je u nesvjest.
Tako je! Trljam ruke od zadovoljstva, riješila sam je se. Došla sam doma još s njiom na pameti. Iako ju njena mamica sad negdje vozi na Hitnu,
što znači da nije blizu mene, još me bole živci.
Pa bit ći i ja balerina, i to bolja od nje! Ja neću ići na tečajeve da se pokaže da sam nesposbna, ja ću trenirati sama.
Dakle, imam balerinke na nogama,oko vrata perjani šal i u ustima extasy. To je dovoljno za početak.
Idemo jen, dva, tri...stojim na jednoj nozi, radim vagu...tako je...
zapravo lovim ravnotežu...jen, dva, tri...
sad ću skočit i napravit špagu u zraku...Hop! Tres!
Pak sam sad nogu slomila. A beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

- 16:58 - komentiraj (25)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.