srijeda, 20.06.2007.

Uspijela sam u svom naumu;ja sam opasnost za ljude;štikla nije pukla

Image Hosted by ImageShack.usMi se veselimo što smo napokon u braku. Oko nas stoji, smije se i fotografira nas cijelo krdo bizona,.tj. ljudova. Kad vidim, iz cijele te hrpetine bića, gega se prema nama jedna prasica s plavim minivalom. I pregačom. Ja to tako vidim jer još trip djeluje.
Moj muž kaže: ups! to je moja stara!
-Kujo jedna, kako ti samo utječeš na moje klince? Što si to učinila od mog sina? A ostalih pet samo čeka na red za tebe!!!
Ona se dere na mene na sav glas, a ja ništa ne kužim. nije mi jasno kako to da svinje mogu govoriti. Gledam ga kako ga je primila za ruku i doslovno odvukla od mene. Nismo se stigli ni nafiksat zajedno. A kvragu...evo čujem oko sebe...pa nisam ja znala da je maloljetan!
Ko mu je kriv, šta ga nisu prije napravili.
Ništa, idem doma. više nemam šta tu radit. Ljubav mog života je otišla k mami popiti čašu mlijeka prije spavanja.
Iso miki...koja gužva oko mene...ko na nogometnoj utakmici...
svi zure u mene, slikaju me, a ja poziram s majmunskim facama, jer se ja tako sad vidim.
Guram se prema svom stanu, a i ne moram. Ljudi se sami miču od mene. Rade put ispred mene. Gledaju me kao da sam pala sa Zemlje. A dobro, znam i zašto. Opet teturam i smrdim. Ali ne i sebi. Sebi mirišim. Po pivi koja me podsjeća ne njega...
homića koji nas je vjenčao.
I dalje se radi sve veći put ispred mene. Miču se od mene s izrazom gađenja na licu. Čepe noseve. Kao da sam opasna za njihove živote, ja sam predstavnica neke nove, neizlječive bolesti.
TRES!!! -okrenem se i vidim par ljudi kako se valjaju po podu. Viknem: budale male, zar ne znate koliko dolje ilma bakterija?!- i puknem se smijat i zateturam još jače. Kažu da su se onesvijestili od mog smrada.
Uspijevam nekako doći do svog stana, guram se, ali ljudi se ionako sami od sebe miču tako da nema potrebe. Neki i trče zamnom. To su oni koji me vole slikat i postavljat puno pitanja.
Napokon sam doma. Sjedim u svojoj staroj fotelji uprljanoj farbom za kosu. Palim telku da se odmorim, pojačam do kraja te dosadne vijesti da nadjačam zvuk lupanja po mojim zaključanim vratima.
I vidim sebe...sebe kako paradiram s cigaretom i mužem...
Iso miki...ja sam na telki!!! Hej, ja sam na telki!!!!!!!!! hehe, ja sam na telki! Ju-hu! ja sam na telki...
Znači uspjela sam u svom naumu. Uspijela sam bit u središtu pozornosti. Hehe, sad me svi znaju.
I za čudo vražje, nije mi pukla štikla. Već sam pomislila da je. Jer kažu da je slava pretežak teret. Za mojih 40-ak kilograma sigurno jest.

- 20:00 - komentiraj (22)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.