subota, 16.06.2007.

Sasvim je u redu drogirati se, pa to je zdravo!

Image Hosted by ImageShack.usStojim ja pokraj njega. I on pokraj mene. Malo sam si popila jer mi je nudio, ali kad mi je već budući muž, mogu uzet. Platila sam svećenika da nas vjenča, ali nije htio. I neće. Budala, ne zna on što je ljubav. Ne smijemo ni uć u kapelicu. Ali doći će moj prijatelj, inače homoseksualac po zanimanju. A privatno je modni kreator i metroseksualac.
Čekam ja pokraj njega. I on pokraj mene. Vidim i njega i mene kao dvije mačke. To je zato što je on moj budući muž pa od njega smijem uzeti trip. Poljubio me maloprije dok još uvijek čekamo. i sad će mi puknut peta. Kaži da kad te netko poljubi francuski da ti raste trbuh. Znači trudna sam, što znači da ću se udebljati. Moja štikla to ne može izdržati. Evo i mog prijatelja. Stoji ispred nas. Ispred kapelice. Već se sakupila masa ljudi i fotografiraju nas. Vjerojatno su to turisti koji glume paparazze.
Ljuljam se ja pokraj njega. I on pokraj mene. Ne možemo više držat ravnotežu. Maše moj prijatelj cigaretom iznad nas i kaže: u ime koke, i marice i štikle presvete, popuši cigaretu do kraja! -I da mi cigaretu (čitaj:marihuanu) da je on i ja popušimo zajedno. To je umjesto prstenja. Nije bilo pitanja kao: uzimaš li... jer da nismo sigurni da se uzimamo ne bi bili ovdjje gdje jesmo. Sad je sve gotovo. Idemo doma. Ne, prvo u hotel, (čitaj:prvu praznu pseću kućicu na koju naiđemo.) I onda se idemo rastat.

- 23:20 - komentiraj (20)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.