19.01.2010.

Ožiljak potpisao na duši, svaku nadu uspeo da sruši, srce vatreno zbog tebe pregorjelo. Eh, da nisam nikada te srela, ma da te nisam tako silno htjela, tek sada znam, mnogo bolje bih živjela.

~ Svako ko je tako srcu drag, kada ode ostavi na njemu trag. Poslje tebe srce još više uzdiše. *

Da, fali mi.
Da, dala bih za njega, njegov zagrljaj.
Da, slušam tužne pjesme.
Da, plačem na njih.
Da, nema više šanse.
Da, nemogu voljet ovog.
Da, zajebala sam.


. Ljubavi, koliko treba mi vremena ? Koliko da te zaboravim ? Kad mi fališ. Prošli su aprili, k'o vozovi kad prođu, izgledalo je da je gotovo. Postoje mnoga mjesta na kojim nismo bili, al' neko te je drugi odveo.
Ljubavi, mi smo mnogo toga htjeli ,zajedno, samo ovo nismo smeli, nikada, nije smelo da se desi da ja tebe a ti mene izgubiš..


Nikad tako nikog nisam voljela. Nikad.
Izgleda da baš kad ti netko neš znači, da baš tog najlakše izgubiš.
Za mene je on bio najljepši i najbolji. Prestala sam se okretat za komadima.
Samo mie on bio u glavi. Svi drugi su mi postali nebitni.
Njemu očito ne.
Sad shvačam da rječi svako može izgovorit. Reč volim te nije problem. Nikakav.
Ostavila sam dečka da bi mogla ponovo bit s njim. Tolko ga volim.
Prekinuo je samnom OPET.
Rekla sam tom dečku da bi htjela ponovo. Reko je da mu se javim kad zaboravim NJEGA. Rekla sam mu da sam ga zaboravila.
Jesam kurca!
Želim bit malo singl. O svem razmislit i sve prebolit. Al kak da ja sad ovom to opet kažem ? Po drugi put ga ostavit ?
Istina, nije tu samo to što želim bit singl. Ima tu neko treći.
Sviđa mi se, jebiga. Predobar je. Stalno se dopisujemo i sve to. Imam osječaj da je on taj, taj s kim bi mogla zaboravit njega i krenut dalje. Sretnije.
Sa ovim s kojim sam sad se ni ne čujem. Taj se ponaša ko da nismo skupa, al dođu mu i dani kad mi se javi i vidi se da mu valjda i znači to sve neš.
Al to nije to. To nije ljubav uz koju sam ja sretna. To nije moj tip dečka.
Neznam. Neznam šta da radim.

~ Znala sam da sve će proći. Vrelo ljeto, vrele noći, ali neće proći jedno, volim te svejedno. :( . *

Image and video hosting by TinyPic

O, kako je teško kada odjednom ostaneš sam, noćima budna, a dan ne ugledam.
Eh, kako sam nekada živjeti ja znala, dadoh ti život svoj, ma sve sam svoje dala.
Pogledaj sada, sad ništa nemam, sve dublje tonem, na zlo se spremam.
Da sam tada bolje te znala, ne bih svoju ljubav ti dala, ne bih svoje srce ti dala da bih se kajala.
18:44 - Komentiraj ( 37 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pravila.

1. Ostavljaj 1-2 komentara u vezi posta.
2. Ako ti se blog ne sviđa samo otiđi s njega.
3. Ne stavljaj mi lance (ne)sreće.
4. Ako si prvi put na blogu prihvaćam komentar `Svrati´ .. ` Sviđa mi se tvoj blog.´ Ili tako nešto.
Samo ako si prvi put.

Tobibiloto.

O meni ..

O meni ..

~ Naizgled sigurna, i tako jaka, hrabra kao žena svaka, to sam ja. Al' kako stoje stvari zna onaj što mi sreću kvari .*

Image and video hosting by TinyPic

- Karla. (:
- 14. godina.
- Zagreb.


Blog otvoren: 4.1.2010.

Čitam.

Girl with fake smile. [Moj pizac. <3. ]
Alex.*
Without wings.
..suza na dlanu..
Skandal Wxy. :-*

Ko je za razmjenu nek javi u komentarima.

About.
Juliet K. Darling and help: x o x o x o x o x o x