11.01.2010.

~ Zaljubljena, zaljubljena u tvoje usne, u pogled tvooj. :) ♥

Počela škola.
Mi smo to prvi dan gro pisali ? Il sam samo ja počela sve pod satom pisat ?
Mislim dae ovo drugo. Peppa dobro utječe na mene. Čak sam i matematiku pisala.. I to sve. ^^ :P
Ajaj. Neću o školi. Puj. :D

Image and video hosting by TinyPic

I Josipović nam je predsjednik. Ma krasno.
Ja sam cjelo vrijeme bila za Bandića. Istina da nije obrazovan ko ovaj, al nekak je više simpatičan.. I kolko je tog napravio za Zagreb.. Arena, Bundek .. I to nije napravio za sebe, neg za nas. Za građane. A kaj bi onda tek napravio za državu ?
Dam se kladit da će Josipović, ko i svi, samo sebi u džep stavljat. Bandić to nebi. Bandić bi bio pravi predsjednik.
Ovaj jebeni Josipović bu crkvu ukinul i kaj sve ne. Jak nam je predsjednik!
...





Zaljubljena sam. U oblacima cjeli dan. Samo grlim i ljubim ljude oko sebe.
Već sam sama sebi dosadna. Al i to je za ljude, jel da ? :)
Moram malo.

Image and video hosting by TinyPic

Neam više inspiracije.

Ljubim vas.

20:46 - Komentiraj ( 30 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pravila.

1. Ostavljaj 1-2 komentara u vezi posta.
2. Ako ti se blog ne sviđa samo otiđi s njega.
3. Ne stavljaj mi lance (ne)sreće.
4. Ako si prvi put na blogu prihvaćam komentar `Svrati´ .. ` Sviđa mi se tvoj blog.´ Ili tako nešto.
Samo ako si prvi put.

Tobibiloto.

O meni ..

O meni ..

~ Naizgled sigurna, i tako jaka, hrabra kao žena svaka, to sam ja. Al' kako stoje stvari zna onaj što mi sreću kvari .*

Image and video hosting by TinyPic

- Karla. (:
- 14. godina.
- Zagreb.


Blog otvoren: 4.1.2010.

Čitam.

Girl with fake smile. [Moj pizac. <3. ]
Alex.*
Without wings.
..suza na dlanu..
Skandal Wxy. :-*

Ko je za razmjenu nek javi u komentarima.

About.
Juliet K. Darling and help: x o x o x o x o x o x