<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje ću prebaciti sve svoje recenzije Lush kozmetike (a ponekad i druge prirodne kozmetike tipa Ulola i Aromatica). Želim vam svima prenjeti Lush iskustvo i Lush način života



Investing
Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Stranice koje pratim
Rock'n'Dreams - moj drugi blog

Lush


Moja mail adresa - upiti, prijedlozi, kritike, ponude.....
zirek01@gmail.com
<
CREDITS

Layout: DayBeforeMisery
Resources: 1 2 3 4 5
prerada: ldesigns

Ajmo svi na Lushiranje :)
Date: 18.11.2009.
Evo malo novotarija iz Lusha koje definitivno preporučam i obožavam. Požurite se jer su svi limitirana edicija. Inače nije baš da mi se sve svidjelo pa ću evo konkretno napisati što mi se kod čega nije svidjelo.

1. CANDY CANE

Image and video hosting by TinyPic

Comforter u drugačijem pakiranju :cerek. meni jedna od najdražih. Miriši na slatkiše i na djetinjstvo.

2. Christmas party bomba

Image and video hosting by TinyPic

mmmmmm njam njam njam, jako lijepo, jako mirišljavo jako opuštajuće.

3. Lil' Lush Pud

Image and video hosting by TinyPic

Pravi miris Božića, nježne i slatka i divna i mirisna. Ako se premišljate što biste uzeli i ograničeni ste sredstvima - ovo preporučam cerek

4. Sexy Boy masažna pločica

Image and video hosting by TinyPic

miriši mi na cimet i puding od vanilije i jako se topi. E sad, od ove masažne pločice ipak sam očekivala malo više, iako mi je i ovako divna, ali očekivala sam ipak malo pudingastiji miris. Mris ove pločice je dosta jak i oštar. Nisam sigurna da je za malo šire mase, jer je miris doista specfičan. samo za najhrabrije :) !

5. Mr. Butterball
Image and video hosting by TinyPic

Butterball bomba u obliku Snjegovića - ljubav na prvi pogled


iznenadite svoje voljene originalnim poklonima iz Lusha kojih ove godine zaista ima pregršt. Zašto baš pokloni iz Lusha:

1. Originalni su i unikatni
2. Svi volimo kupke i razne mazalice
3. Zdravo, organsko i eko


18.11.2009., 08:04 ~ Komentari ( 0 ) Print


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.