Borovnica

srijeda , 27.04.2016.

Borovnica je naselje s nešto više od 2000 stanovnika, koje se nalazi u istoimenoj općini, blizu Ljubljane. Ono što mi je pri samom dolasku privuklo pažnju je količina šumovitih područja kojima je okružena...



..vrlo je uočljiv i ostatak željezničkog vijadukta koji se vidi iz daljine..



..i kojemu ćemo se malo približiti.



Po kompleksima novih zgrada u blizini potočića lako je zaključiti da mjestašce raste, ali ipak uređenja pojedinih dvorišta odskaču od ukalupljenih zgrada. Ovo mi je najviše zapelo za oko:



Idemo mi prošetati uz potočić...



..jer me ovakvi prizori uvijek vesele i opuštaju..



..kao i ovaj simpatični prijelaz.



Šetamo dalje...i vidite koga susrećemo :)



Znatiželjni magarčić nam prilazi..



..i druži se s nama..



..dok konji ponosno čuvaju mjesto.



Magarčić se vraća ekipi, a mi odlazimo dalje :)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.