<body> God gave me the sunshine :) - I Don\\\\'T waNNa Be NorMaL :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  listopad, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Do you know what's worth fighting for
When it's not worth dying for?
Does it take you breath away
And you feel yourself suffocating?
Does the pain weight out the pride?
And you look for a place to hide?
Does someone break your heart inside?
You're in ruins

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Nadimak: Tikka (molim ljepo da me se tak oslovljava) XD
Godina: 15 :Đ
Škola: Prirodoslavno Graficka srednja skola Rijeka...(gahh živcira me to predugacko je) -.-''
MusiC: sveeeee.....samo cajke tu i tamo..al ne bashh..ne ide to...njah... :P
StiL: ee sve i svasta...nezz ni ja... pogubila sam se..... xD
obuČa: starkeeeeee, marte.... ii Zoo Yorkice...<3<3<3<3
MrziM: one jadne ljude..(znate na koje mislim nd mi se pisat).... brokulu i mahune...puii....bljak....iju...
LimWo: sladoled..čoksu...Death Cab...palacinke...pizzu....i swsta nesta... :Đ
OsoBe bez Koih Ne mOgu: Moih naj frendica LeTi & Anja ( wolim wolim punoo), obitelji...i ostalih frendovaa.... :D
i tako...
bum jos nadopisala...kad se sjetim... :D
baj baj




Riblja Čorba - Kad Sam Bio Mlad

Sa trinaest sam
popušio prvu pljugu
A posle prve odma' i drugu
Jer tad
Tad sam bio mlad
S četrnaest sam popio prvo pivo
A posle piva sam pio sve živo
Jer tad
Tad sam bio mlad
Kad dobijem batine nisam kukao
Bio sam tučen, i ja sam tukao
Jer tad
Tad sam bio mlad
Ja samo petnaest, ona ofucana
Hvala joj, ali bila je tucana
Jer tad
Tad sam bio mlad
Sa šesnaest sam prvi
put ponavljao
Pobego od kuće, i
nisam je javljao
Jer tad
Tad sam bio mlad
Malo sam lagao, bio sam nagao
Nikome račun nisam polagao
Jer tad
Tad sam bio mlad
:D


Image and video hosting by TinyPic

CREDITS

design:ldesigns
picture: deviantART

22.10.2009.
God gave me the sunshine :)
evo sjedim za kompom i slusam pjesmu BoDiEs (Robbie Williams)...ne znam sta da radim...
ajde ispricat cu vam nes...pa recite svoe misljenje :)
ovak...xD (prie se to dogodilo....ima mjesec dana)
tajd dan dosla sam iz skole...i isla sam na feis...vidjela sam jednog lika iz moe sk...i ono ajde idem ga dodat...onak bzvz...i on se meni javi kad me aksepto....
i tak mi smo pricali...on me pito dal iam decka...puno se raspitivo....ugl...dodam ga na msn...tu smo vec poceli malo perverzno....al..ajde....
i odjednom zove me moa frendica i pita kao "znas ti dinota?"
ja: "da znam...zasto?"
ona: " pa nis....decko mie sladak onak..pa pitam...."
ja: "a znam da je sladak...:)"
ona: " paa...kolko se vi vec dop?"
ja: " pa vec duze vrijeme"
ona: " a oke...necu se ja onda petljat...a ni necu se svadat zbog nekog decka..."
ja: " oukej...ajde baj..."

i tak smo se mi dogovrile....al ona je ipak izabrala losu stranu i dodala ga na feis...on se i njoj javio...nezz mozda se i ona njemu...
ugl...ja sam skuzila da se njih dvoje dopisuju...al mie ona to i kasnie rekla...i ja nju pitam:
ja: "je on tebi prica sve onak perverzno?"
ona: "ne..nas dvoje se zajebavamo..."
ja: "aha okej..."
ona: " amm pitala sam dinota kolko se vi vec dop....i reko mie kao vec duze..."
ja: " aha okej..."
ona: "pa da znas ja ce necu vise snjim dop..."
ja: "aham..."

i neznam kako al nakona par dana on mi se presto javljat na msn...stalno mi se prie javljo čim bi uso na msn...ja sam znala da se on snjom dop..pa sam odustala...ja sam ta koja se nezeli svadat zbog nekog decka...
i ja njega pitam:
ja: " sta mislis o ****?"
on: " pa ono slatka je i liepa...zajebantica..i to.."
ja: " aha...supp..."

sljedeci put kad smo se vidjele kao ona meni kaze da ju je dino zvao i htio pricat snjom...(nabijala mie na nos to)
a meni slabo...i tako prekjucer...kad vec...bili mi u kaficu na 4-5 i prica ona nama kako joj je bilo na roćkasu koi je slavila....i prča ona priča...i odjednom..."joj ja inace kad se naroljam
zaspem na koljenima....al sva sreca pa je bio dino do mene pa sam se mogla naslonit"
...to kad je govorila je gledala bas mene i ponovila mi to jos 2 puta...O.O

nezzz sta da vam kazem...meni to smeta i ne smeta....ma boli me k****...oboje su idioti....ona je kurabica svi u joj decki slatki i supp....on se svim curama javlja....
bilo pa proslo...c(:
zato....ja znam da ima jos puno deckiju na svijetu...a ovai nie poseban...ja sam ta koja se ne zeli svađat (iako bi joj rado prosula mozak)....i živi život punim plučima....

God gave me the sunshine :)

eto toe to za danas....
ajde poZzZ... :)
By: Tikka

20:59 - Komentari ( 7 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.