La_LuNa'S bLoG


07.01.2005., petak


Đast tu sej helou


Mood: opet nesanica (nije ni čudno, nakon 4 kave danas..)
Muzik: svašta pomalo

Eto, neki ljudi su se već lagano zabrinuli šta ništa ne pišem (tu sam, Bobika, no fir), samo sam se malo ulijenila, lack of inspiration.. Pa eto, da napišem par redaka, tek toliko da znate da sam živa, i da nisam opet imala okršaje sa staklom i inim oštrim predmetima ;))

Ishod jednog od ona dva ispita je polovično poznat: dobila sam 5 iz pismenog! WHEEEE!!!! U ponedjeljak još moram na usmeni, ali brijem da nakon čvrste petice iz pismenog ne mogu pasti, pa čak nit da usta upoće ne otvorim ;)) Al ipak, za svaki slučaj, drž'te mi fige u ponedjeljak!

Ovih par dana što se nisam javljala prošlo je u relativno monotonom izdanju, ništa posebno zanimljivo, regularne kavice sa ekipom, pisanje lektire mom sunašcu (koju ima tek idući tjedan, ali opće nije bed što sam se ja namučila, što mi je ruka otpala nakon dva sata neumornog pisanja, ma neeeee, nije bed, grrrrrrrrr!).

Svi smo se lagano oporavili od ludog novogodišnjeg derneka, čak je i moja noga u sve boljem stanju, više gotovo uopće ne boli. Ljudi se obično žale da će bankrotirati kada dođu božićni balgdani, zbog silnih poklona.. Ljudi moji, pokušajte zamisliti kako je tek meni!! Nakon cijele strke oko blagdana i dočeka Nove, u prvom mjesecu moji dragi prijatelji i članovi familije baš odlučili imati hrpu rođendana! I tako ja moram u ovom mjesecu Siječnju odnekud rodit pare za ni manje ni više nego OSAM rođendanskih poklona!!!!!! Pa dobro, zašto vas se toliko nakotilo u ovom mjesecu, pa nisam ja švajcarska banka, odakle da rodim pare??? Ono što me najviše muči, ovaj mjesec i moje sunašce ima rođendan, a njemu bih ipak trebala pokloniti nešto lijepo i posebno, teško da se mogu izvući sa čokoladom i sprženim cedejom.. A para imam NE!! Ako itko od vas ima neku ideju za originalan, lijep i ne preskup poklon, pliiiiiiiz, spasite me.... Svaki prijedlog je dobrodošao!

Ljudi, jeste vi sastavljali nekakvu nazovi-listu šatro novogodišnjih odluka?? Ja sam odustala od toga, jer, voc d pojnt?? Ionako ih se nikada ne pridržavam! Danas sam pronašla listu prošlogodišnjih odluka, i strgala se od smijeha!! Odluka je bilo 10, a ja sam ih ispunila.. Pa.. Jednu polovično i jednu cijelu ;))) Dobar skor, 1,5 od 10 mogućih, hehe!! Ono što mi je najsmješnije jest činjenica da jedinu odluku koje sam se držala sada taaakooo jako želim prekršiti! Naime, čvrsto sam se držala odluke da napokon pustim kosu, jer od svoje 15-e godine sam se šišala dosta kratko. I sada bih se opet htjela ošišati. Malčice mi je žao kose,jer je već fakat duga, preko pola leđa, ali ja sam sama sebi nekako slađa sa kratkom kosom.. A neeeznaaam. Vidit ću još.

Idem sad na kavicu, evo, pozdravljam vas sve, javila sam se da znate da sam živa, čitamo se kad ću imat malo više inspiracije!

Voji Vas Luna :*

- 16:45 -
SaY sOmEtHiNg! (9) - Pikni Na Papir - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni :

Pikni pa vidi: