La_LuNa'S bLoG


03.01.2005., ponedjeljak


Sačuvaj nas Bože bisera poput mene..


Došla nam Nova godina! Ako ima istine u onome što kažu: “Kakav ti je prvi dan, takav će biti ostatak godine”, onda je meni bolje da si odmah rezerviram mjesto na traumatologiji!!
Isuse, šta je to bilo!?!?!?
Da krenem od samog početka. Petak popodne. Majka ispekla odojče, i ja se naždrla ko krava, dakle nisam bila gladna, manjak hrane ne može biti krivica!! Spičkala se, ma izgledala sam sama sebi fenomenalno, dekolte, minjak, čizme, frizurica..sve za +10! Osjećala sam se fenomenalno u vlastitoj koži, kako već dugo nisam! Uslijedilo je tandrkanje vlakom i 20-ak minuta hodanja po cičoj zimi do rupe gdje smo slavili Novu! Upadam tamo, a ono, znam sveukupno 5-6 lica! Nema veze! Idemo pit! Otvori meni moje sunašce Stellu od pol litre. Sjedimo, zajebajemo se. Kad je boca bila već više prazna nego puna, veli sunašce meni: “Ajmo eksirat!” Ma ajmo, šta ne ;) Počela muzikica, počeli ljudi plesati, donjelo sunašce meni novu Stellu. Ugasila se svjetla, počeli i mi plesat, sve divno, svi se zabavljamo, moj MiKrO i ja se trgamo na “SVE JE ONA MEEEENIIIII”, moja druga piva pri kraju, osjećam da polagano (VEĆ?!) lelujam, pa kažem sunašcu: “Nedaj mi više pit!!” Popijem ja tu pivicu, kad eto ti njega s trećom flašom. Tu sad počinje šou!!!
Od treće pive otpila sam možda par gutljaja, jer se moralo ić pišat! A veceja nema, pa se išlo trčakarat po grmlju! I dok smo mi obilježili svoj teritorij, već je skoro bila ponoć! Trči nazad, vadi šampanjac, eto odbrojavanja, PONOĆ!!!, 90% šampanjca završilo po ljudima oko nas, puse, čestitanja.. Zadnje što mi nije u magli jest eksiranje šampanjca..a ostalo ga u boci manje od deci. I više nisam pila... Dakle, ja sam se satrala od litre pive i nešto sićušno lošeg šampanjca!!!!!!! WTF???
Ostatak noći u mojoj glavi je rascjepkan na fleševe.. Znam da sam plesala, svi smo se trgali, plesali po stolovima, sunašce mi kaže da samo nas dvoje sami sjedili zagrljeni, da sam mu samo rekla Volim te i rasplakala mu se na ramenu ko kišna godina, znam da su se flaše razbijale u anormnom broju, posljedica čega jest zaista gadna i duboka posjekotina na mom lijevom bedru!! A kako je ona dospjela tamo, to nam je svima misterij!!! Sjećam se da sam plesala sa frendom i da sam pala, al jebemu miša, pala sam na dupe!!! Onda bi mi dupe trebalo bit rasječeno, a ne noga!! Možda sam stajala pored tog frenda dok je razbijao flašu (a kaže da je ukupno slupao dvije gajbe, krelac) pa mi je komad odletio u nogu! Nemam pojma!!! Nije me bolilo, ali nit najmanje! Nitko to nije nit primjetio, sve dok moje sunašce nije pitalo šta mi je to crno na nozi, odvelo me van, i skužilo da je to krv! I onda cirkus.... Prvo me oće vodit na hitnu – ja se nedam. Onda me moje srce premilo odpelja doma. U takvom stanju. Rasječene noge, i pijanu ko guzicu (ponavljam, od 1 litre pive!). Upadamo mi u njegovu kuću, a tamo kompletna femili: mama, tata, deda, baka, teta!!!!! ISUUUUSEEEEE!!!! Meni to sve u magli. Fala bogu! Jer mi je i ovako dovoljno neugodno!! Njegova mama mi čisti nogu alkoholom, ostatak prisutnih me gleda ko da sam upravo stigla s odjela Vrapča na kojem je izbio generalni fajt, a ja vjerojatno pričam nesuvisle nebuloze i pokušavam telefonirat!! Potrošila sam fakin 30 kuna na mobu, a nije da mi je baš jasno kako! Sjećam se da su na teveu bile neke pjesmice, ja se samo nadam da nisam pjevala....... ĐIZS!!! Sramoteeeee.. Nekih pola sata sam se ja sramotila pred njegovima, dok mu nisam objasnila da se vratimo nazad, a njemu se očito nije išlo i koristio je priliku što me može žvaljakat pred starcima, jer to inače nikad nebih dopustila, onak, neugodnjak mi je totalni!! I još sam bila fakat predivno obučena za upoznavanje sa familijom!!! Brijem da njegovi imaju totalno gadno mišljenje o meni....... Ma zar je čudno, i meni je zlo kad si pokušam predočit na šta sam ličila...
Vratismo se mi na prvu liniju bojišnice, ekipa tamo i dalje luduje, plešemo, sve super (osim par “frendova” koji su maltretirali mene i moju AnY). U neko doba noći dolazi po nas frend koji je slavio Novu u obližnjem mjestu, pa ajmo svi sad malo tamo. Ajmo, super. Tamo sam fakat plesala ko luđak, pa mi je moja draga rana, koju mi je Nenina mama sanirala, opet prokrvarila. Onda se moja draga Any igrala kirurga: zbuksala me u vece (aj, fala bogu, tamo je bilo veceja), zamotala ko prava profesionalka, i ajmo čagat dalje. I moj MiKrO si je popio, pa ga je bolila tikvica, Neno vjerojatno poludio sa mnom u stanju u kojem sam bila, pa nazvao tatu da dođe i odveze nas doma. I sad ponovo scena: ja se ne dam u auto i svima prisutnima dignem živce do neljudske granice. A nemam pojma tko je u autu... Otrčim ja tako, čučnem i protestiram, sve dok mi AnY nije utuvila u moju blesavu glavu da je tamo Nenadov tata i da me gleda koju pizdariju izvodim! ISUUUSEEEEE!!! Pokupila sam se u auto. I ne želim znati kako sam se ponašala. Sjećam se samo da smo se MiKrO i ja posvadili oko mobitela. Budale pijane. Budala najveća ja.
Kad smo stigli u Sesvete, hoće mene MiKrO i AnY peljat na hitnu. Aliiiii neeeee, hitna ne radi!! Što je meni bilo super, fakat mi se u pijanom stanju nije dalo natezat sa doktorima.
Došla sam kući, srušila se u krevet, i zaspala ko mala beba.

Three days after..
Osjećam se ko idijot i dugujem ispriku Nenadovim starcima koja se ne može sročit u riječi, jer tih riječi nema..
Dugujem ispriku i MiKrU i AnY, ako sam im pokvarila zabavu, ali mislim da nisam, no svejedno, tko uvijek napravi scenu? JA!
Dugujem možda najveću ispriku mojem premilom Nenadu, koji je nažalost najviše trpio moje scene, umjesto da se zabavljao.
Hvala MiKrU i AnY što su progutali sve, najviše hvala AnY za kirurgiju!
Ogromna HVALA Nenadovoj mami što mi je čistila ranu, i tati što nas je vozio.
NAJVEĆE HVALA mojoj ljubavi što me voli, ovakvu majmunicu kakva ispadam!
Ali..Ipak..Moram priznat..OVAKO LUDU NOVU GODINU U ŽIVOTU NISAM PROSLAVILA!I BILO MI JE SUPER ;))))
A kako moja noga? Ma valjda dobro. Malo boli, ako bude gore, otići ću doktoru, al ja sam uvjerena da će sve bit okej!
I eto.. nisam normalna, zar ne? ;))))))

Voli Vas ranjena Luna :*

- 03:13 -
SaY sOmEtHiNg! (13) - Pikni Na Papir - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni :

Pikni pa vidi: