Naftalin 18

05 travanj 2010

ALBINO RIBE CRVENIH OČIJU



(Spas je pobjeći čamcem.....
Tamo na žutoj ilovači dna čekaju me
Albino ribe crvenih očiju.
Šapatom molim primamljujem
San o njima
Udicom osmjeha da lovim,poljubim i
pustim
San u meni
Kada bih to mogao?
Znao bih poslje i umrijeti.)

A onda na pivo u lokalnu gostionicu
zaborava
gdje drže do tradicije doručkovanja
Smrti slavnih pijanaca još slavnijih
pjesama
i gdje me nitko ne uzima ozbiljno

Krščani na plus četrdeset toplomjera
vide Saba lavove
Židovi krokodile
poznatiji argentinci vide da upjene nuages
razbijaju plavi Griphoni
i Plavi tigrovi

A ja!!?
Ja tamo(bez temperature)
vidim mesare iz lokalnog pogona,
vidim pijane dlakave mesare i slušam njihovu
priču o legendarnoj junici,
o svetoj,mladoj junici
što ih je pobacala u panici trake za klanje
Priča se ponavlja..vlja...vlja...vlja
kao mamini prašnjavi vinili
Curi slina i pršti pljuvačka
(Paaa, nemam ja kišobran,vedar je dan)
automatiziram i mašem glavom
kao plastični psić zadnjih sjedišta
automobila čiji kazetofoni zavijaju
recidive Anadolije:
"Daa?!...nemojte mi reći..sve vas rušila?
Doslovno?"
"Tako snažna životinja?
"I kažete;kao čunjeve!...Jaoj!!Zamislite?!"

(Prska sve oko mene..zvukovi..
Ona nije kriva...oni nisu krivi
Sve se znoji...svi se znojimo)

"Nemaš ti pojma,kako junice budu divlje a oprema
nula,možeš tako lako poginuti..u ratu sam izvukao
glavu a na kraju će me ubiti obična stoka .Kakvo sranje!"

(Hitno zamisliti divne šarene zmije
u zavjetrini kamena pruge i močvare....
nađoh otrovnicu tamne glave proljetos,
a tek sljepići!?..
Radovao sam se poput dijeteta...nisam znao da žive
u našem kraju)

I dalje "prskaju" i mašu potvrdama o
bolovanju;"Evo ovdje,u nogu...u trenu je preskočila
ogradu,pa zadnjim nogama...
Šefa u stomak..u grudi!!"

(Hitno se prisjetiti bistrih ljetnih noći...ako pomenem
osjećanje Svezvjezdanosti;da li je
to neskromno,ili otrcano,ili se ne uklapa u sve ovo?)

"A naš beneficirani staž?...toga nema...
iz Banke idemo odmah u Poštu...dušu su nam
uzeli!!"
(Paaa,nije bilo da mravi nisu glasali za mravojede)
"A sad još i ta junica...beštija!!!!"

(Hitno zamisliti animiranog Cardborosaura kako
nasmiješeno iz močvare izviruje svojim
zmijolikim vratom dižući glavom
žute cvijetove lopoča)

"Kažu da je slupano zrcalo sedam godine nesreće;
Mi kao da smo razbili cijeli šleper !!
Nikoga nije briga...Idemo na cestu!
Da..u ponedjeljak!!"



"Bog dečki!!"
Plaćam rundu i izlazim mokar od sline
i znoja,od dima
od piva,rakije

(Sad znam.Pa to sam znao i prije .Spas je bijeg čamcem
Tamo na žutoj ilovači dna čekaju me
Albino ribe crvenih očiju.)

(1999)

<< Arhiva >>