< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U blogu cu pisat o zivotu skonjima o svemu i svacemu.............................................

NESTO O MENI:

IME:Vjeran
DATU RODENJA:7.6.1993
RAZRED:8a
VISOK:165
TEZAK:50
ZIVIM:Zagrebu
BAVIM SE:Jahanjem
PO HOROSKOPU:Blizanac
VOLIM:Konje i opcenito zivotinje
BOJA OCIU:Smede
BOJA KOSE:crna

Malo slikica

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 06.11.2007.

Neda mi se vise

bok ljudi.............stvarno mi se neda pisat blog al cu ga ostavit ja cu vam kometirat al koji put.Inace mi je odlicno na jahanju skacem i tak sve je super uglavnom! imam nes u planu ak se ostvari odma cete znat sve¸u detalje i tak neda mi se pisat vise post! ja cu svratit koji put do vas da vas obidem a ak neko ima mozda msn mozemi mi poslat poruku na moj a moj je Vjeran93@hotmail.com i to je to vidimo se ljudi
boooooooooooooooooksretan..................htio sam stavit slike al nece neznam zasto ............................




| komentari (102) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.