< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Neces naci boljeg covjeka
od ravnice pa do Jadrana
od Neretve do Velebita
nema ti, nema ti boljeg nego ja
nema ti, nema ti takvog covjeka






a neznam....ludnica...i to je to...jednostavno LUDNICAAAA...


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


da ne bude dosadno budem stavio malo pjesama u boxeve...

ti si meni sve...

U polutami sobe
ulazim pred svitanje
prilazim ti tiho,
a u dusi bol ne prestaje

Daj mi reci sada,
sto se s nama dogadja,
jos me bole rijeci
sto su sisle s nasih usana

Ti zauvijek znas
da pripadam tebi,
evo ti sad
ja priznajem to

Zelim da znas
ti oku mom si dar
i ceznja srca mog,
sam Bog zna
ti si meni sve

Ako jednom odes,
s kim cu bol pobijediti,
nikad ovaj zivot necu moci
dijelit' ni sa kim.




najdraze moje...

Ako te izgubim, najdraze moje
utopit ce se zvijezde u valima tuge
ako te izgubim, ako jednom odes
nikada vise ljubavi druge, najdraze moje

Ako te izgubim jednoga dana
ugasnuti ce sunce i nastat ce tama
da ne vidi nitko, ni ptice, ni ljudi
kad odem zauvijek
kad zauvijek odem, najdraze moje

Najdraze moje, najdraze moje, najdraze moje
nikada vise ljubavi nove, najdraze moje
tama ce odnijet sve zelje
i snove, najdraze moje
nikada vise ljubavi nove, najdraze moje
o, najdraze moje













sad mi je za...

Lipa i smisna ti si bila
dok me nisi tila
dok me nisi tila
sada kad san te upozna
kad san puno toga spozna
sad ti moran reci ja

Da mi je za (6x)
ca san te upoznava ja
da mi je za (4x)
ca san te upoznava ja

Falsa si ka kita falseg cvica
koje nema svoga vonja
ali cvice bar ne ronja
cili dan se samo piturajes
cili dan se maskarajes
mene i ne obadajes

Pa mi je za (6x)
ca san te upoznava ja
pa mi je za (4x)
ca san te upoznava ja

Sad mi je za (4x)
ca te volim ja

Sad mi je za (5x)
ca te volim ja (3x)


nije htjela...

Prosla je kroz moje pjesme strasno
i u svakoj ostavila trag
shvatio sam, al' je bilo kasno
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama
cvijetna polja, mladosti i sve
ostao sam sam, ostao sam sam
jer nikad vise vratiti se nece, nikad vise

Nije htjela, nije htijela
moje pjesme, moju ljubav, moja djela
nije htjela ruke moje
svoju ljubav, nije dala srce svoje
nije htjela

Svaka njena rijec jos uvijek boli
iako vec dugo nije tu
srce jos ne prestaje da voli
da voli nju

Nije lako naci prave rijeci
ove noci kad se dijeli sve
ostao sam sam, ostao sam sam
jer nikad vise vratiti se nece, nikad vise

Nije htjela, nije htijela
moje pjesme, moju ljubav, moja djela
nije htjela ruke moje
svoju ljubav, nije dala srce svoje
nije htjela



mickey

tugo nesreco...

Ona dolazi, jednostavno osjetim
mozda mi sapne snijeg sa grane
sta mi donosi, kusur od ljubavi
il' malo srece minulih dana
ne znam kako, al' znam, ona dolazi

Kad suze govore, istina razvaljuje
i svaka rijec me obori s nogu
to sto si varala, to bih ti oprostio
al' sto si mene, to ne mogu


Tugo, tugo, nesreco
nikoga nisam tako volio


funny

Type,type,type

kad zamirisu jorgovani...

Koliko sam puta umro
a ti me ozivjela
koliki sam pjanac bio
a ti me otrijeznila

Kakve su vatre gorjele
a ti ih gasila
na kakvom sam bio dnu
a ti si me spasila

Posle tebe je ostala dusa
gola ko pustinja
posle tebe mi ljubav dodje
kao milostinja

Ima noci kada tugu tocim
mesto vina
al' nema dana kol'ko je
na srcu rana


Lako ces ti bez mene
al' kako cu ja bez tebe
kad dodju teski dani
kad odu svi jarani
kad zamirisu jorgovani

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

malo i o meni...

Ime:Ivan
Prezime:Vlašić
Razred i skola:3.b,Tehnicka skola
da i tu unesem neke promjene,a ustvari nema promjena,i dalje idem u 3 razred tehnicke,jos uvijek sam blesav ko i prije,najbolji prijatelj mi je tomislav k.......sta jos,zivim u kuci,vecinom u svojoj sobi,hahaha...treniram nogomet u nk bilogorac,nogometni sam sudac i tak...i...volim sve sto vole mladi...hahaha...e da a ne volim ljude koji se neznaju zabavljat,ili nece...to mi je najgore,i ne volim laganje...e da...iss kolko tog ima,mislim sam da jos kazem da nemam curu,haha,koda ce to imat nekakvog utjecaja,isti vrag napisem il ne,al aj nek ipak bude tu...eto dost za sad...i dajte nek me netko doda na icq il msn...

ICQ-414824192

MSN:ludjak-hr@hotmail.com

ne budite me nocas...

Svake noci kad sklopim oci
kao lopov ispod njih
usuljas se ti

Svake noci kad sklopim oci
ja sam budan jer znam
da ces mi doci

Dani su dugi
a san prodje kao tren
ne mogu nista
nego da cekam drugi

Koliko je volim
nikad nece znati
jer samo u snovima
mogu biti njen

Ne budite, ne budite me nocas
nek' mi snovi vjecno traju
kudo je, ludo je volim
a samo snovi za nju znaju



malo je srece ostalo...

A sada sve je gotovo
poslije ljubavi tek malo ostalo je
dvije case sto po navici jos stoje
cigareta sto po navici
jos uvijek palimo za dvoje

I reci sto je ostalo
poslije ljubavi, kad ljubavi nam nema
kao tajna na reveru, kap parfema
dv'je, tri rime, sve u ime
sretnih vremena

Malo je, malo je srece ostalo
srce dalo je dalo sve, pa se slomilo
malo je, malo je srece ostalo
i za tango je uvijek dvoje trebalo

Sada, kad sve je gotovo
poslije ljubavi, tek vino jos se pije
jos se mijenja noc sa danom kao prije
sve je isto, sve je isto,ali nista nije

Malo je, malo je srece ostalo
srce dalo je dalo sve, pa se slomilo
malo je, malo je srece ostalo
i za tango je uvijek dvoje trebalo




.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

e ovako ovo su blogovi koje ja citam:
nix i molester
blog od moje sekeeeee
pepaaaaaa
lunaaa
zuzaaa

Tko se zeli reklamirati ovdje neka mi kaze u komentarima!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

hugs

 

[nedjelja][06.04.2008.]

pa taj blog radiii.....

eh ljudi moji,pa gdje ste vi meni...sve ne mogu vjerovat da pisem post...neznam sta mi je i zast,al zazelio sam se bloga i pisanja...a sta da vam kazem...dode to s vremenom...hehe...sta da vam pisem...pa iako nisam dugooo piso svejedno neznam sta da pisem...nije da nemam sta,al ipak bi zadrzao puno toga za sebe...nego,sad je 8:15,a ja sinoc bio u gradu do 2,a probudio sam se jos prije sat vremena,nevjerojatno,a?...a u gradu mi je bilo super,s tomislavom,marinelom i antoniom,mislim naravno kasnije sam i na lujica naletio,ne moram ni rec kakav je bio,svaku subotu je isti,haha...jos me nest isto veseli,ovu sub si je jos neko malo popio i bas je bilo zakon,jelda?hehe...da su bar takve sve subote...aj dost o suboti...sad malo o meni...hehe...aj stvarno...a sta da velim...pa ono ja sam,a neznam,relativno ok...stalno neki problemi i tak...a i ne uci mi se bas,al necu se zalit znalo je bit i puno gore...e da da se vratim jos na subotu bas mi je drago sta sam vidio moju seku ninu sinoc u gradu,vec sam mislio da me zaboravilacry...al ajd ipak nijeroflbelj...
evo neznam sta sad jos,buem stavio malo slika tak da bude bar nest zanimljivo na blogu,a sta se tice novog posta,ja se iskreno nadam da cu ga napisat uskoro i da nece blog stajat bzvz opet par mjeseci za bezveze...vec su me trebali kaznit sta bzvz zauzimam prostor na netu...hehe...i tak...evo jos malo slika i gotovo...pozzz svima...


ekipa iz razreda na izletu u zg...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

najbolje na svijetuuu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

eta i luka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

tomi u vrbovcu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

habo,maki i macak,nisu pijani...ma neee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

nije mene duso ubilo...hahaha...habu sredila rakija
party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace,



[ 13 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.