trius fantasticus

nedjelja, 03.12.2006.

BRAIN DAMAGE

nikaj nowog...jebe nas škola...prokleti testowi... popizdiš...widim da baš blog nije zanimljiw... upisal sam wozački...odlučil koji faks (pmf-biologija)...probal bum upast preko kadet programa...slušam casha u zadnje wrijeme...jučer mi se počel swiđat country...LUDILO...nezna se gdi bumo nowu čekali...brčo mi dal auta malo wozit-zaključak: bolje i od barenja i od sexa...još da je motor...zlo mi je od sweg polako...gledaš ljude i widiš ustwari koja smo mi gamad...nemreš boliwit...ljubaw-nema takwog nečeg:o)...jedwa čekam da odem u zg...i počnem swe isponowa osim sa dolje nawedenima...bliži se maturalna wečer i norijada...koja pljuga... ideja da swi bumo skupa...sretni...jea rajt...samo još jedna neizwediwa ideja...posle tog se tek widi ko je kome kaj...jedwa čekam motorijadu...tolko od mene.

JOHNY CASH-HURT
Image Hosted by ImageShack.us
I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of thorns
upon my liar's chair
full of broken thoughts
I cannot repair
beneath the stains of time
the feelings disappear
you are someone else
I am still right here

what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
and you could have it all
my empire of dirt

I will let you down
I will make you hurt

if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way


REZULTAT:da nema ostatka triusa, brčoja, walntine i karla drpil bi u tntu nekom motora i zapičil se nekam...
nije bitno kam...samo bi wozil...i užiwal...i wozil...daleko od sweg...tkalec iza mene... mačo u prikolici...i šator s nama..
ZAKLJUČAK: swe je za kurac
- 20:55 - hračni nekaj (4) - burnout - #

<< Arhiva >>