trius fantasticus

nedjelja, 17.09.2006.

TRIUS HIMNA

Image Hosted by ImageShack.us
DA SWAKA ČAST ADELI NA FEŠTI U PETAK...btw jebo bajlu...kaj tam
nema malo zraka... zake ne kupe 1o boca s kisikom, a ne kaj se skoro ugiših, a kad izađoh wan skoro dobih upalu pluća i lewog jajeta... btw imam posla ko blata u jesen... miksa natowarila pun kurac referata i kaže swi do 15.1o. moraju bit gotowi...pif... delimarka popizdela sa seminarima... weć pitaju kurwe jedne... znate,,, skužil sam nekaj... škola saks. jako...
btw meni je tjedan hladnog piwa...hm...pije mi se žuja...hm...razmak između swake bi trebao biti 15 min... a ja sam na 2o... treba poprawiti to...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
da nadam se da se ostatak triusa slaže s owom dorađenom pjesmom da nam bude himna...:o)

SASTANAK U PARKU
wčeras je sastanak u parku
odmah iza 1. osnowne
dnevni red ima samo jednu stawku
kako osvetiti naša dwa momka
wečeras moramo pokazati
da gdje je jedan tu smo swi
i da nema zajebancije
s dečkima iz kopriwnice

u sjeni bašće osweta je oštra ko zrak

projurit ćemo tomosom praznom ulicom
na jakni bez rukawa AC/DC i grom
cakle se nitne wiore čupe u zraku
dok u sate sitne ljudi psuju u jastuk
naš auspuh odzwanja ko truba nebeska
dojurit ćemo prkosno u kopriwnicu
do kafića tnt i parkirati tu
sjesti negdje popiti picć
platiti i otići

u ušima već blaga bol u nozdrwama gnjojiwo
u oku jasna wizija mi ne idemo nikuda
dok kuca ovih trideset stoji naš dalek swijet
niti grad ni žiwot lak uopće me ne zanima

- 18:28 - hračni nekaj (20) - burnout - #

<< Arhiva >>