Čovjek s vilicom u svijetu juhe

subota, 24.05.2008.

Knock knock!

Odlučili smo pokušati metodom koju je predložio tajnoviti Z., da beštiji u jaje podvalimo sredstvo za spavanje.
- Zerdav je očito poludio. Umjesto da živi lijepo u šumi, ili na polju, on se doselio k nama ljudima i sluša treći program hrvatskog radija.
- Definitivno. Sišao je s uma.
Voljena i ja složili smo se oko dijagnoze. Zaključili smo kako običan normabel neće ništa riješiti. Zato odlučismo upotrijebiti seroquel, još je preostalo nekoliko iz zalihe kojom me bio snabdjevao doktor Nadležni.
- Ako je meni pomoglo, pomoći će i Juri. Nu, udrobit ću mu odmah dva!

Preparirali smo jaje. Izgledali smo kao narkomani u krizi koji bilo što moraju ubaciti u razrijeđeni krvotok. Otopili smo lijek i špricom ga ubrizgali u sirovo jaje. Najpokakanije koje smo našli u zalihi iz Zagorja. Sve u sterilnim rukavicama kako gad ne bi očitao podvalu po ljudskom mirisu. Stvarno je sreća imati domaća jaja!

Odšuljali smo se na tavan. Položio sam jaje na dasku na podu, nehajno, ovlaš, kao, prolazila koka i baš slučajno posrala jajce na naš tavan. A šta sad? Ako zerdav može biti putnik namjernik, kako bi se onda mogao dosjetiti da to nije i neka koka?

Osjećam se kao zla maćeha koja kuca Snjeguljici na prozor patuljačke kuće... Čekaj malo!? Pa nisam ja negativac u ovoj priči! Samo mirno živim u svojoj kući i gledam svoja posla. Nakon što sam sretno izbjegao Vrapče, evo me sad, opet normalnog, kako se šuljam po vlastitom tavanu i glumim kokoš koja ostavlja uspavljujuće jaje za ručak lasici. Da, volim biti normalan u normalnom svijetu!

Spustili smo se tiho nazad vježbati naše opako načeto strpljenje.

- 15:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.