Čovjek s vilicom u svijetu juhe

ponedjeljak, 25.02.2008.

Skidač Kaputa i Nadzornik Zime

Nedjeljna šetnja u omiljenoj šumi. Nakon što je Hladitelj Radijatora obavio svoj posao nagovjestitelja, Skidač Kaputa je došao. Uranio je. To znamo po Nadzorniku Zime koji se još nije povukao sa noćnog neba da ode iza južnog horizonta u lov, kamo odlazi svakog proljeća. Nadzornik Zime i Skidač Kaputa istog su roda, iako je Nadzornik Zime stariji. Skidač Kaputa naš je otac i odgojitelj, a Nadzornik Zime nam dođe nešto kao stric u Čileu. Hladitelj Radijatora naš je divlji rođak, puno stariji, puno moćniji, ali kao malo dijete prema Skidaču Kaputa. Pa i on je njegov potomak!

Moj prijatelj iz djetinjstva sa šumskih staza, Veliko Drvo, ozlijeđen je nedavno i ostao je bez dvije velike grane. Mlade su mu grane propupale, pa će biti dobro. Pomogla mu je Vilinska Diva, kako zovem divovsku vilu u mojoj šumi. Ona tu živi od pamtivjeka, a sa mnom se igrala u pješčaniku na samom rubu šume gdje je mali park. Svo četvero, Veliko Drvo, Vilinska Diva, Moja Voljena i ja, složili smo se kako se Skidač Kaputa opet pobrinuo da sve bude dobro. Vilinska Diva zaplesala je preko tepiha od šafrana upravo kao da je sestra Hladitelja Radijatora, Veliko Drvo zadovoljno je zamigoljio korijenjem, pa ni ja nisam odolio želji da trapavo zaplešem.
- Što radiš? – upitala me Moja Voljena, pa su mi se Vilinska Diva, Veliko Drvo i ona smijali.
Zacrvenjeh se. Nastavio sam toptati nogama po stazi i strugati cipelama skupljajući odbačene opuške na jednu hrpicu kraj klupe.
- Kakvo pitanje! Skidač Kaputa skida kapute. A ja, eh, češkam leđa Majčici Zemlji.

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.