LudiSplitjo

24.04.2011., nedjelja

Uskrsnija san!

Evo mene ljudi moji dragi i mili, prvo ispricavan se zbog poduzeg izbivanja ali sta je tu je...iskreno nije mi zaj jer napokon iman posla pa ce bit i para, a za pisanje nikad nije kasno!
Drugo, puno fala mojim vjernim citateljima/cama, (puno vise je citateljica, sta meni godi u neku ruku ;)) sta se brinu za mene i posjete me svako malo u komentarima da vide di san i sta se dogadja, pa evo da van objasnin situaciju...
Uskrsnija san! Sta bi znacilo da san iz zimskog mrtvila, koje je trajalo predugo za moj pojam, napokon zivnija, sta oce rec da iman more posla i da san presretan sa takvim razvojem situacije jer nisan ocekiva nista posebno prije pocetka sezone, ali eto privarija san se i presretan san sta jesan! rofl
A kako se kod mene nista nemoze normalno odvijat tako se ni ovo sa poslon nije "normalno" dogodilo, nego iz totalne letargije san uletija u totalnu euforiju i ludnicu, krenilo je kao tribalo bi nesto malo pogledat u jednom apartmanu, ima nesto vlage na par mista, i tribalo bi stavit jednu plafonjeru....a ispalo je triba pruredit cili kafic i zavrsit sve da bude spremno za otvaranje prije uskrsa, i onda jos u medjuvremenu dosla jedna njemica i jedna englezica i oce da in se opitura i preuredi cili apartman do sezone, i onda jos jedna njemica oce sredit cilu kucu na tri kata i to tuto-kompleto, sve zivo triba napravit u kuci, zidovi u kurcu, nema lustera i plafonjera, nevaljaju nepovratni ventili na bojlerima, grilje (skure) i prozore i vrata triba opiturat...da ne nabrajan vise, nema sta nema za radit u toj kuci, a ja to sve sam radin...i eto tako to ide kod mene iz krajnosti u krajnost, ali ne zalin se, naprotiv uzivan radeci, dosta mi je bilo cilu zimu mulit! headbang
I eto to je to, zato me nema i zato ne pisen, jednostavno ne stignen i iskreno neman ni volje onako umoran kad dodjen doma, radin od jutra do mraka, a nedilja, nediljon bi i moga nesto napisat, ali kako je lipo vrime i kako smo taj kafic sredili i otvorili...nekako mi cila nedilja prodje u setnjici danju i boravkom u tom kaficu nocu, malo glumin dj-a i eto tako ni nediljon ne stignen nista napisat...i evo sad vas usput i pozivan da ako dodjete u Vodice ovoga lita, obavezno potrazite caffe "Centar" pa cete vidit mojih ruku djelo! rofl
Sve skupa je ispalo super sa kaficom, a to je kafic od buduceg muza moje sefike (to je ona susida iz proslog posta za koju ja radin) koja je trudna da usput kazem, tako da je ova sezona na meni i njenoj sestri da to odradimo kako triba, nece bit lako...ali o tom potom...ima jos dva miseca do sezone...
Eto sad san van lipo objasnija di san i sta se dogadja i zasto me nema! thumbup
A sad cu jos malo pisat da nebi pomislili kako san poceja pisat kratke postove, a to nebi bilo u redu s moje strane nikako! rofl Ovo ce se sigurno svidit slatkoj maloj Martini ;)
Odlucih bas danas pisat jer je uskrs a ja se osjecan, kako naslov kaze, uskrsnutim, i ovim putem vam svima zelim sretan uskrs! Ja nisan neki vjernik kao sta vec do sad vjerovatno znate, u biti ne da nisan neki vjernik, nego nisan nikakav vjernik da se razumimo, a iman i razloga za ne bit, ali necu na danasnji dan o toj temi iz postovanja prema svim vjernicima protiv kojih nemam ama bas nista, nekim ljudima jednostavno triba vjera da bi normalno funkcionirali i ja to cijenim, meni ne triba, ja virujen u svoje ruke i svoje srce, jer da nije toga ni bog me nebi spasija gladi...
I smatram se dobrom osobom, cak puno boljom nego puno njih koji su svaku nedilju u crkvi boga mole, a kad izadju iz crkve pokazu pravo lice...ali necu, necu vise o tome, ja uvik necu o tome i onda roman napisen, a sta cu kad san takav... headbang
Amo dalje, sta je jos bilo zanimljivoga, sad kad pisen da napisen sve sta mi je na pameti jer ko zna kad ce sljedeci post...aha prvo da vas sve moje vjerne blogofrendove pozoven ovako javno da dodjete u Vodice bar na jedan dan...ako nemozete vise, eMicu, šašavu mamicu, slatku malu Martinu, Teobaldu i Natašu san vec pozva, ja mislin bar da jesan, uglavnom smjestaj za dvoje iman pa sad, ko oce nek dodje dobrodosli ste svi, ili bar ako vas put navede kroz Vodice, javite se da popijemo kavicu, eto to smo rijesili, sta jos ima novoga....hm...zajeba san popisivace, niti su me popisali niti znaju ko san ni di san, ja san prijavljen u Splitu jos uvik i bit cu i dalje, i glupa su pitanja do boli...znan ja da je to sve za razno razne statistike i bla bla, ali to je sve sranje da prostite, i bas san reka da nema isusa da me popisu i nisu, curu su popisali mene nisu, ja ne postojin, tako da ce ove godine bit bar jedan stanovnik manje, tako da znate kad objave konacne rezultate da ima jos jedan vise koji nije popisan! rofl
Ali ozbiljno, ovo popisivanje je tesko preseravanje, necu sad navodit pitanja kad ih vec svi vjerovatno znate, to su teske nebuloze, pa samo ja u ovoj maloj sredini znan 20-ak ljudi koji su se izjasnili kao vjernici katolici reda radi, a nisu vjernici i to znaju i pticice na grani, tako da te njihove statistike ce bit smjesne na kraju svega, jer po hrvatske misli da se mora izrazit kao katolik vjernik, inace nije hrvat, ma nabijen ja taki popis na neku stvar, kad se ljudi srame necega sta jesu ili nisu...ali dobro da ne duljim vise oko toga, idemo dalje...pa i nema bas vise nista posebno za navest...to bi bilo to otprilike...
Znaci sve u svemu, radin i presretan san zbog toga, uskrsnija san...svi vec znate iz mojih prethodnih postova da, kao i mnogi drugi, jedva spajan kraj sa krajen i ovo sta mi je sad uletilo me je stvarno spasilo i obradovalo i uzivan u poslu, virovali ili ne, sa guston se budin svako jutro i iden radit i cili dan radin sa guston, i radija san jucer i sutra cu vjerovatno, svojom voljom, niko me nije tira da radin jucer, niti me tira da radin sutra, ali ja ocu jer se osjecan super i uzivan i dani mi lete ko ludi, to i nemora nuzno bit dobro, ali tako je...eto ljudi moji, jos jednom se zahvaljujen na svim komentarima i drago mi je da ste me se zazelili, zaj mi je sta sad nece bit nesto puno postova slijedecih par miseci...ali sta je tu je...trudit cu se da vas drzin informirane sta cesce i unaprid se radujen da cu mozda i upoznat nekog od vas ako vas put navede prima Vodicama...
Evo jedna prigodna za trenutnu situaciju:



Ljudi moji, zdravi i veseli bili, do sljedeceg citanja! mah
- 11:52 - Vaše cijenjeno mišljenje (30) - Eee, da mi je ovo imat na papiru - #

<< Arhiva >>

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (6)
Veljača 2011 (8)


Free Website Counter




Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Opis bloga:


Protected by Copyscape Online Copyright Checker

we all have demons within us

Devil Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

O komentarima:


accept the beast within yourself

Gothic and Dark Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Zanimljivo štivo:


Linkovi:


eXTReMe Tracker

© LudiSplitjo
My precious, ili, ne diraj, ovo je moj život!