LudiSplitjo

22.02.2011., utorak

Velika isprika..

...svima koji su ovih dana pokusali nesto procitat ili pogledat na mom blogu, uvatila me neka manija dizajniranja, (o kojem ja neman pojma, ali nebi ja bija ja da nisan proba bar, 3 dana citan o html-ovima i css-ovima, itd..) ali to je ocito bilo neuspjesno jer meni je sve izgledalo bajno i krasno, na mom monitoru, ali svima ostalima je to sve skupa bilo krajnje zbunjujuce i necitljivo, i zato odustajem, burninmad bar za sad! ;)
Dugujen van nastavak, u biti to je vise objasnjenje i prica o tome sta se dogadjalo kad san otisa iz Splita, ali toga cu se uvatit sutra, sad je vec kasna ura...
Iman i jednu zamolbu, molim vas da mi iskomentirate ako jos uvik ima kakvih problema sa citanjem posta ili gledanjem slika, unaprid zahvaljujem i jos jedan put se ispricavan!
Ljudi moji, zdravi i veseli bili, do sljedeceg citanja! mah
- 02:37 - Vaše cijenjeno mišljenje (7) - Eee, da mi je ovo imat na papiru - #

<< Arhiva >>

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (6)
Veljača 2011 (8)


Free Website Counter




Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Opis bloga:


Protected by Copyscape Online Copyright Checker

we all have demons within us

Devil Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

O komentarima:


accept the beast within yourself

Gothic and Dark Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Zanimljivo štivo:


Linkovi:


eXTReMe Tracker

© LudiSplitjo
My precious, ili, ne diraj, ovo je moj život!