LudiSplitjo

14.02.2011., ponedjeljak

Valentinovo i Hajduk

Da je kojim slucajem danas rodjendan Hajduka, to bi bilo idealno!
LJubav prema Hajduku se nemoze opisat ricima, pa necu ni pokusavat, to je puno vise od ljubavi, to je nacin zivota, a Valentinovo je u najmanju ruku prenapuhan dan, nepotreban, ko je zaljubljen, zaljubljen je i to je to, njima je svaki dan valentinovo i kiss!!!
E sad kad bi spojili valentinovo sa 100-godisnjicom Hajduka, to je nesto predivno i lakse opisivo, sta su nam i dokazali i pokazali svi koji vole hajduk! Ono sta su jucer napravili navijaci i simpatizeri Hajduka u Splitu, a i u ostatku Hrvatske, e to je ljubav, to je bia praznik ljubavi, to je nesto fascinantno i neponovljivo (bar sljedecih 100 god.), ta sinergija ljudi i voljenog kluba im, to ima samo u Splitu i nigdi drugo, to je nesto unikatno, jedinstveno, i ma sta ko mislia i govoria o tome, svi znamo i svi smo jucer vidili i svjedocili pravom prazniku ljubavi i emocija, ma neopisivo!!!
Ja mozda nisan i ne mogu bit objektivan po ovom pitanju jer ja "zivim" Hajduk, al me uzasno smeta kad vidin neke komentare, kako je to nepotrebno, glupost, bez veze, ovako nesto moze samo izjavit neko ko je ljubomoran i ko nikad u zivotu nije (a vjerovatno i nece) volia nekoga ili nesto, ja na zalost moju, veliku, nisan moga jucer ic u Split iz financijskih razloga, i sad dolazimo do toga sta me navelo da uopce pisen o ovome, e pa navelo me to sta ne mogu virovat kako je taj megadogadjaj bia bijedno medijski popracen, pa vise su vec jucer pricali o valentinovu i pizdarijama tipa, kakvu cete ruzu kupit, sta ce te poklonit voljenoj osobi, bla bla, nego o Hajduku i njegovoj bogatoj povjesti, pa valentinovo je svake godine i bit ce svake godine, a 100-godisnjca jednog voljenog kluba je 1 put i samo 1 put, hrt je prenosila utakmicu, bez ikakvog smisljenog, prigodnog programa, rtl nista, malo u vijestima, isto tako i nova, i to je zalosno (bar po mom misljenju), jedina tv koja je dala nekakav prigodan sadrzaj je tv dalmacija, al to je lokalna tv i ne moze je svako pratit, a i nemaju bas neki budget ko ostale tv postaje, ali su svejedno napravili lipu i sadrzajnu pricu o nasemu 100-godisnjaku. thumbup
Ekola, ispuca san frustracije i usput obradia obe teme pomalo, i sad mi je lakse, uostalom reka bi nas mestar iz veloga mista: "...raspast se može austrija,krepat moredu svi kralji i carevi,ma Ajduk ce ostat!"
A ja cu prevest ovako: raspast se moze drzava, krepat moredu svi prisidnici i premijeri, ma Ajduk ce ostat!
I za kraj kako ja to obicavan ucinit, citirat cemo malo Djoleta, na jednom koncertu je nakon obrade snaše na salašu reka: "izvi'nte ako smo koga i uvredili" a ja potpisujem ovu izjavu za ovaj post.
Ljudi moji, zdravi i veseli bili, do sljedeceg citanja! mah
- 19:01 - Vaše cijenjeno mišljenje (7) - Eee, da mi je ovo imat na papiru - #

<< Arhiva >>

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (6)
Veljača 2011 (8)


Free Website Counter




Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Opis bloga:


Protected by Copyscape Online Copyright Checker

we all have demons within us

Devil Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

O komentarima:


accept the beast within yourself

Gothic and Dark Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Zanimljivo štivo:


Linkovi:


eXTReMe Tracker

© LudiSplitjo
My precious, ili, ne diraj, ovo je moj život!