LudiSplitjo

11.02.2011., petak

Mlada Domina, Ateizam, jimblog

Pa da krenem objasnjavat naslov za pocetak!
Ovo mi je tek drugi post u zivotu (prvi je bia predstavljanje) i sad, kad san odlucia pisat blog ima san sto stvari na pameti, sto tema od...do..., a i slucajno san uopce i otkrija ovo cilo bloganje i cili ovaj, meni jako zanimljiv, svit blogera, cuja san o tome i cita sto puti ali me nije zanimalo ni najmanje!
Medjutim situacija se malo prominila, osta san bez posla, koji san usput receno radia 10-12 sati dnevno tako da za ovako nesto nisan ima vrimena ni volje, ali eto silom prilika ili bolje receno neprilika (puka disk u kostima) i tako mi je zabranjeno radit teze fizicke poslove ako zelin sacuvat ovo malo kicme sta mi je ostalo, a ironija u svemu tome je sta san jak ko bik, a nemogu radit headbang !!!
I uglavnom sad san na sezonskim poslovima u jednoj maloj zgodnoj firmici i zajebavan turiste, vozan ih, vodin do apartmana, laprdan o prekrasnim plazama i naravno uziman im novce, al'sad san vec skrenija sa teme skroz, poanta je u tome da iman previse slobodnog vrimena, a hiperaktivan sam, moran sad ovo nadodat, kad san bia puno mali mozda sa 6-7 god, odvede mene mater u psihijatra, kao previse zivo dite nemoze izac na kraj snjin, i sad on meni neke testove i gluposti dao da rjesavan i malo usput prica smenon i dodjemo do zakljucka da san ja natprosjecno inteligentan (nije da se falin,tako mi je receno) i hiperaktivan i da tu nema pomoci, da ako me stavi na zrno papra ja cu ga samlit, to san bas zapamtia, mater devastirana, cupa kosu, jebe boga meni i pshijatru i papru, i to san bas zapamtia rofl al dosta o tome zaboravit cu di san sta sa pricon,aha da hiperaktivan i previse vrimena pa odlucih ja pisat blog pun volje,ideja i ono ko bomba bez osiguraca spreman, ali registriran se sve to obavin i sta sad, bloka ko stojadin bez ulja u motoru i blejin u onu crticu sta trepce na pocetku posta i neznan kako krenit, ma ni slovo mi ne pada napamet, al'ajde sastavin nekako lukavo, predstavljanje, samo eto da san nesto napisa i nek se zna, cil ponosan na svoj prvi post u zivotu rofl i odlucin da prije drugog moran u istrazivanje pod obavezno!
I sad dolazimo do naslova ovog posta, ali ne tim redosljedom koji je napisan, prvo me zaokupira Ateizam i odusevia da se odmah razumimo, ja i on smo manje-vise na istoj valnoj duzini po tom pitanju, ali ja sebe vise vidin ko agnostika, uglavnom procitah ja vecinu njegovih postova i ono slazen se (vrlo) sa procitanim, i sad vec vidin kako bi moga malo i ja na tu temu, al'glupo mi kad sad on o tome pise, ispast ce da kopiran njega (mislin ja u sebi) pa krenuh dalje i naidjem na Jimblog-ov post (ovaj gripozni) i isto ka i sa ateizmom odusevljen, svidilo mi se, kako san dalje cita tako san vidija da je to bila iznimka jer vecina ostalih postova je putopisne naravi, a to mi je manje zanimljivo, ali svakako dobro i zarazno, nakraju san otputova sa njin di god je bija, pa i u Doboj thumbup (sad vec iman bolju sliku o pisanju, al nebi tija ni njega kopirat... mislin se u sebi)
Iden dalje procitan jos nekoliko postova raznoraznih blogera (vjerovatno ce i oni doc na red da ih spomenen,ali pomalo nema prise) i naidjen na Mladu Dominu, e tu san zalipia sinoc, razvalila mi mozak do boli i ona i pauk i oni pisac, navukla me skroz tim prepisom sa iskrice, tako da san sinoc procita sve postove od prvog do stopedesetdevetog, ali najvise me u ciloj toj prici fasciniralo kako se ona razvija ko domina, sazrjeva, uci i napreduje,a pauk iz dana u dan sve pokorniji i takodjer napreduje i razvija se u pravog roba, a pisac mi je sumnjiv, kao on bi njoj pomoga da bude bolja u svojoj igri,mastariji,ulozi, ali mi je sumnjiv i on i njegovi pravi motivi, zivo me zanima kako ce to zavrsit (nije me briga jel to istinit dogadjaj, taj cili prepis ili nije, u svakom slucaju prica je ludilo i zarazna do boli) thumbup
I eto tako san ja nasa svoju prvu temu za svoj drugi post, a sad u dubine bloga i daljnje istrazivanje za treci post, valjda cu s vrimenom napisat i nesto bas svoje, ne opisujuci postove drugih ko sad, al eto neko svoje misljenje san napisa i nisan blejia u onu crticu na pocetku posta nego san pisao, u svakom slucaju pisat cu i dalje, ljubav je rodjena kiss
Za kraj malo Djoleta kao osvrt na ovaj moj post: "Ko zivot vodi u mutnoj vodi mora sve trikove dobro da zna, u mutnoj vodi, sto mnogima godi posebno onima sa vrha i dna..."
...mutna je ovo voda, moran dobro naucit sve trikove... Ljudi moji, zdravi i veseli bili, do sljedeceg citanja! mah
- 17:44 - Vaše cijenjeno mišljenje (9) - Eee, da mi je ovo imat na papiru - #

<< Arhiva >>

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (6)
Veljača 2011 (8)


Free Website Counter




Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Opis bloga:


Protected by Copyscape Online Copyright Checker

we all have demons within us

Devil Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

O komentarima:


accept the beast within yourself

Gothic and Dark Comments and Graphics for Facebook, MySpace, Tagged

Soccer - Online Games - Enjoy the taste of victory!

Zanimljivo štivo:


Linkovi:


eXTReMe Tracker

© LudiSplitjo
My precious, ili, ne diraj, ovo je moj život!