< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

{...Opis bloga...}

Zdravo.
A evo odlučili mi napravit blog...

Image Hosted by ImageShack.us
O nama...

*Ivona - V.Ž.
18.10.
7a razred OŠIBM
Prebivalište:Virovitica...

XXXxXXX

*Ime mi je Ivan B.
Imam 13 godina. Navršio:7.7.god...
Idem u 7.a...
Volim: cure, nogomet, karate itd...
A nevolim umišljene budale...

Volimo...
*Obitelj...
*Frendove...
*Frendice...
*Boga...
*Pravit sranja...(To sam Brko)
*Novce...
*Zezat se...
*Crnu i plavu boju...
*I crvenu i zelenu (eh..šta se ne vidi)
*Mob...Net...itd...

Ne volimo...
*Umišljene...
*Dvolične...
*Preseravanje...
*Laži...
*Bolnice...
*Bolest...
*Školu...
*Kad nemamo novce na mobu...
*Testove...

Muškarci su snaga,
Muškarci su moć,
Muškarci su samo
Za jednu noć,
Za jednu noć i
Ništa više,
Mi smo GADURE al
Nas je više!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

10 ljubavnih zapovjedi za cure...

1. Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2. Ne plači, ne pati, jer to šteti ljepoti!
3. Ne moli ga, jer ćeš moliti vječno!
4. Cijeni ga, ali ne više od sebe!
5. Sve što ti kaže vjeruj, ali odbij 50%!
6. Budi nježna, ali ne koliko on hoće!
7. Ne zovi ga poslje svađe!
8.Ako želi da prekinete, prihvati!
9. Kada patiš, ne pati za njim!
10. Kada te pita prvo odbij pa prihvati!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10 ZAPOVIJEDI ZA LIJENČINE

1. Ne čini danas ono što možeš sutra
2. Čovjek živi da bi se odmorio...
3. Ljubi krevet svoj kao i samoga sebe.
4. Ne radi.
5. Odmaraj se danju...
6. Kad ga vidišda se odmara pomozi mu.
7. Radi manje nego možeš,
a Ono što možeš prebaci na drugoga.
8. U hladu je spas.
9. Kad poželiš raditi, sjedni...
10. Rad je bolest

Image Hosted by ImageShack.us

Definicije braka po kategorijama:

Crkvena: Brak je religijski čin, u kojem dobivamo jednog razapetog više i jednu djevicu manje.
Pravna: Brak je doživotna robija u kojoj osuđeni može biti oslobođen samo zbog lošeg vladanja.
Životna: Nijedna žena ne dobije ono čemu se nada, nijedan muškarac se ne nada onome što dobija.
Matematička: Suma gnjavaže, oduzimanje slobode, množenje odgovornosti, dijeljenje love.
Vojna: Jedini rat u kojem spavamo s neprijateljem.
Filozofska: Brak je mjesto gdje se uzajamno dijele i rješavaju problemi, koje, doduše, ne bismo ni imali da nismo oženjeni.
Image Hosted by ImageShack.us

10 MUŠKIH BEDASTOĆA

1.Ako si ljubazna prema njemu...
-Misli da si u njega zaljubljena...
2.Ako nisi ljubazna prema njemu...
-Misli da si umišljena...
3.Ako se šminkaš...
-Misli da ga pokušavaš zavesti...
4.Ako se ne šminkaš...
-Misli da si jadnica...
5.Ako se prepireš s njim...
-Misli da si tvrdoglava
6.Ako šutiš u svađi...
-Misli da si glupa...
7.Ako ga ne voliš...
-Mokušava te zavest...
8.Ako ga voliš...
-Pokušat će te ostavit...
9.Ako ne želiš spavat s njim...
-Misli da ga ne voliš...
10.Ako želiš spavat s njim...
-Misli da si laka...

U svemu budi jednostavan. Ne nameći se i ne misli da je tvoje iskustvo svima potrebno. Pokušaj razumjeti druge ljude. I oni traže kao i ti . Pokušaj ih razumjeti i prihvatiti onakve kakvi jesu. Oni ne mogu biti po tvojoj mjeri. Istina je da ti gledaš ovaj svijet kroz svoje oči, ali ne zaboravi, i drugi gledaju kroz svoje.
Image Hosted by ImageShack.us

....HVALA.....
.....ONIMA KOJI SU MI SE SMIJALI,
BEZ NJIH NE BI PLAKALA....
....ONIMA KOJI ME NISU MOGLI VOLJETI,
BEZ NJIH NE BI UPOZNALA PRAVU LJUBAV...
.....ONIMA KOJI SU ME POVRIJEDILI,
BEZ NJIH NE BI ZNALA KAKO JE TO KAD BOLI....
....ONIMA KOJI SU ME OSTAVILI,
BEZ NJIH NE BI OTKRILA TKO SAM JA.....
ALI ONIMA KOJI SU MISLILI DA NEĆU USPJETI,
NJIMA ZAHVALJUJEM NAJVIŠE.....
JER BEZ NJIH NE BI NI POKUŠAVALA.....
......HVALA.....

Bezumno je:
Mrziti sve ruže jer si se ogrebao na trn.
Odustati od snova jer se 1. nije ostvario.
Izgubiti nadu u molitve jer 1. nije uslišana.
Odustati od napora jer je 1. bio uzaludan.
Okriviti sve prijatelje jer te 1. iznevjerio.
Ne vjerovati u ljubav jer si se 1. razočarao.

Kad pola muskih u gradu bude moje,
sjeti se da sam ti jednom dala srce svoje!
Sve ces cešce cuti moje ime
i gdje i što sam radila s kime.
Tad nek ti bude žao
jer si svoju šansu zajebao.
Što sam ti sve mogla dati,
e da ti je samo znati!!
Kako bi nam dobro bilo,
sjela bi ti u krilo
pa..ovo,pa..ono,sve što bi nam na pamet palo,
eh i 100% ce ti biti žao
sto ti tad neceš dobiti barem malo!!!

Alkohol ce nocas teci kroz tvoje vene, gledat ces druge a vidjeti mene, plesat ces prljavo, strastveno i sneno, al`srce tvoje za druge je nijemo... Iz sna ce me buditi glazba telefona necu se javiti tvoj zivot je ona, ja sam strast pijanih noci, zanos trenutka, pozuda za oci, ja sam uvijek samo druga, ime mi je "promjena", a prezime tuga..
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Valle&Ivona

Sweet spider.

Caky...

Tina & Sven...

Tina & Tommy

Wxy

Tina & Ana...

In love...

Iva Lj...

Mimmy...

Anchy...

Ana & Tea...

Tina...

Anchy...

Saby...

Vicky & Mella...
Image Hosted by ImageShack.us
A girl and guy can
Be just friends
But at one point
They will fall for
Each other
Maybe at the
Wrong time
Maybe too late or
Maybe 4ever
Image Hosted by ImageShack.us
Ne može se voljeti
I biti razuman...!

Image Hosted by ImageShack.us
Bolje prokockati svoju mladost
Nego ne učiniti s njom baš ništa
Image Hosted by ImageShack.us
U:cool
U:sexy
U:hot
Me:big liar

Image Hosted by ImageShack.us
Love is ,like a wind
I cant see it
But i can feel it
Image Hosted by ImageShack.us
Kad si se rodio
Plakao si, a
Svi su se oko tebe smiješili
Živi dako da kad umreš
Ti budeš nasmiješen
A da svi oko tebe plaču


Znaj i ne zaboravi
Suza je najvjerniji pratilac čovijeku
Jer kad te svi zaborave
Ona se pojavi
Image Hosted by ImageShack.us

JAVLJAM TI SE IZ BAGDADA,
OVDJE SU SRANJA,
POŽARI, GLAD.....
ZATO TE MOLIM...
DA MI POŠELJEŠ SVOJU
SLIKU DA VIDE
DA IMA JOŠ
VEĆIH KATASTROFA.

Image Hosted by ImageShack.us
...Muška teorija…
Jučer.... sam te želio…
Danas.....te imam…
Sutra.....te ne poznajem…
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Sve dalje sve više boli.
Dok puniš moju tišinu,
puniš moje misli...
preuzimaš me potpuno...
Bol se širi, bol uzima moje sve,
a daje mi nešto vrijedno,
nešto što je vrijedno sve ove boli...
Uzima mi zadnji dah...
Uzima mi sve moje snove...
Uzima mi sve moje nade....
Uzima sve moje suze....
Ali puni me tobom...
I nisam prazna....
Imam te pod kožom, u krvi,
u venama, u mislima....
A bol ostaje...
U mojim mislima,
u mojim rukama...
Snovi su potonuli...
Oblaci su otišli...
Nebo je prazno...
Ali tu je tvoj glas koji me zove...
I ja odlazim....
A moj zadnji pogled
ostaje s tobom
Image Hosted by ImageShack.us


Frendovi/ice..

Image Hosted by ImageShack.us

Srdička...
Tena...
AnChy...
Tea...
Iva...
Mely...
Zdravka...
Dora...
Anja...
Lorena...
Vana...
Viki...
Tinica...
Maja...
Nina...
Acy...
Vale...
Zec...
Zubby....
Fran...
Đixx...
Caky...
Puppy...
Kiš...
Hodak...
Fabo...
Zlajo...
Jakov...
Pleša...
Dežo...
Dejan..
Đuka...
Marko....
Ima ih još jako puno...

*...Neke slikice...*
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Priča o dečku i djevojci...
Djevojka upita svog dečka: Da li si ti zaljubljen u mene?.On odgovori NE. Ona ga upita da li misliš da sam ljepa?.On odgovori NE.Ona ga upita da li sam ja u tvom srcu.on odgovori NE.Zatim ga pita da odem bi li plakao zamnom?. On odgovori NE.Okrenula se tužna da ode od njega.On je na to zagrli i reče joj:ja nisam zaljubljen u tebe JA TE VOLIM. Ja mislim da ti nisi ljepa. JA MISLIM DA SI TI PREKRASNA.Ti nisi u mom srcu TI SI MOJE SRCE.Ja ne bih plakao kad bi me ostavila UMRO BIH.Znali su se 6 mjeseci prije nego što su prohodali.Posvađali su se ali su se i prije svađali te su se zbližili još više.Jednog dana mu je rekla da je bolesna da ima bolest srca.U trenutku ju je zagrlio i počeo plakati.Ubrzo kada je trebala ići na operaciju kada je trebala ući u avion nije se ni pozdravio s njom.Kad je došla opaoravljena s operacije nije ga ni vidjela. Pitala je mamu gdje je a ona joj je odgovorila ZAR NE ZNAŠ KO TI JE DAO SRCE...?


Za prijateljicu....

Ovo je prijateljice tebi...
Tebi koja samnom si prolazila...
Kroz sve...
Sve padove,sve pobjede
Sve strahove,sve nade...
Sve porusene sne...
Tebi koja si stajala ponosno uz mene...
Kad pred svima vrijedjao me...
Neznam kakav bi zivot bio moj...
Da tebe u njemu nema...
Dali bi tada bila ista...
Ili bi bila samo sjena...
Hvala ti jos jednom za sve...
Za svaku rijec utjehe...
Za svaki zagrljaj podrske...
Za svaku noc sto si uz mene probdjela...
Dok sam zbog budale plakala...
Hvala ti sto postojis...
I sto si mog zivota dio....

Jednom kad odes daleko...
Putem koji ti zivot da...
Bar se ponekad sjeti da sam ti bila prijateljica...
I kad odes daleko...
Pozeljet cu ti srecu...
Al znaj da dane naseg prijateljstva...
Nikada zaboraviti necu!!!

Kad ja umrem pozovi mi brata da me nosi majko preko crkvenih vrata a od crkvenih vrata pa do vijećne grobinice
neka me nose majko moje prijateljice ...kad ja umrem majko crnu mašnu sveži pa se sjeti majko gdije ti ćerka leži
svud okolo svijetlo a u grobu tama svi odoše majko a ja osta sama...ova pijesma je posvećena dijeci i mladima koji
umru prije vremena... :():

Ja neznam što je to život,
i zašto život toliko cijene
meni moj život neznači ništa
jer nikom nije stalo do mene!


Zezancije...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pred vjenčanje:

On: "Yes! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš da idem?"
On: "Ne! Niti pomislio nisam na to!"
Ona: "Da li me voliš?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Da li me želiš poljubiti?"
On: "Još kako!"
Ona: "Da li me želiš udariti?"
On: "Nema šanse! Nisam takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"
I sad, nakon vjenčanja, pročitajte...
Ovaj tekst od dolje prema gore!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ŠKOLSKI RJEČNIK

Učionica = kuća strave
Početak sata = dobar dan, tugo
Prozivanje = teško je biti sam
Školski sat = odavde do vječnosti
Školsko zvono = izbavitelj
Ispitivanje = stenjanje u kralješnici
Nedjelja = jedan dan života
Kontrolni = ne okreći se, sine
Prva klupa = borba za opstanak
Zadnja klupa = slatki život
Veliki odmor = divljač je puštena
Mali odmor = pet minuta raja
WC = divni signal
Ploča = zelena smrt
Izlazak pred ploču = do pakla i natrag
Dnevnik = crni osvetnik
Roditeljski sastanak = bal vampira
Petica = krvavo zlato
Image Hosted by ImageShack.us

Nesto sto bi svi trebali znati:

1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!
2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki način
3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!
4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!
5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi
6.nekome si čitav svijet
7.da nema tebe netko sada ne bi živio
8.ti si poseban/na i jedinstven/na
9.voli te netko za koga ne znaš da postoji
10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!
11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!
12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba zna!
13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!!
Image Hosted by ImageShack.us

ĐAČKA MOLITVA

Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču
Nego nas ostavi na mjestu.
AMEN
Image Hosted by ImageShack.us

MLADENAČKI SAT
Image Hosted by ImageShack.us

01:01-voli te...
02:02-želi te poljubiti...
03:03-želi da budete zajedno...
04:04-pozvat će te na spoj...
05:05-zeli samo tebe...
06:06-osjeća više nego pokazuje...
07:07-crni decko misli na tebe...
08:08-vara te...
09:09-smeđi decko misli na tebe...
10:10-sviđas mu se...
11:11-lud je za tobom....
12:12-sanja te...
13.13-ne može bez tebe....
14.14-voli tvoje oči...
15:15-ti si mu jedina...
16:16-tajno te promatra...
17:17-ljubomoran je...
18:18-ima curu...
19:19-dobit čes poruku...
20:20-nazvat će te...
21:21-samo dobri frendovi...
22:22-fališ mu...
23:23-plavi dečko misli na tebe...
00:00-srest češ ga....







srijeda, 09.04.2008.

10 blogovi zapovjedi

1. Ja Sam najbolji bloger vaš, i ne posjećuj druge blogove osim moje!

2. Ne vjeruj nikome tko ti kaže da ima bolji blog od mene!

3. Ne spominji uzalud moj blog, osim ako ga hvališ!

4. Spomeni se da posjećuješ moj blog 7 dana u tjednu, 24 sata na dan!

5. Poštuj moj blog da dobro ti bude i da ja posjetim tvoj...

6. Ne ubijaj me glupim komentarima, jer ja ću ubiti tebe!

7. Ne čini preljube, a ako ih činiš, čini ih samnom!

8. Ne kradi s mojeg bloga kao što sam ja ukrao s tuđi !

9. Ne vjeruj drugim blogerima, šuti i kad misliš da su u pravu!

10. Ne poželi tuđi, bolji blog od mojeg, jer takav ne postoji

Image Hosted by ImageShack.us



| CrAzY fRiEnDs 4EvEr (110) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.