luderica

07.04.2006., petak

evo pišem novi post!!!!!!

bila sam u zg. i sad sam došla iz škole.i eto to je sve za danas jer nemam ideje za pisati,a ak će biti nešto zanimljivo javit ću vam.pozdrav velikoj gorici!pusa.
- 13:32 - Komentari (18) - Isprintaj - #

04.04.2006., utorak

o tokio hotel(bill i tom)

bend,ko bend-tokio hotel je stvarno super,dečki se trude i svaka im čast,nego htjela bi reći što mislim o billu i tomu pa sam napisala ovo.bila sam na ostalim blogovima di cure pišu svašata o njima i mogu reći da mi se tom nimalo ne sviđa,znate zašto???zato što non stop mjenja cure,malo s ovom malo s onom,pa se s ovom izjebe i tako redom,to mi je tako jadno-odvratno.da meni to naparavi,pa da me ostavi,ni onaj njegov lijepi pogled ga nebi spasio,a kamoli da bi mu oprostila.dok bill mi je super,kad pročitam imamo puno toga zajedničkog,sviđa mi se to što vjeruje u ljubav na prvi pogled i da je sa curama đuže nego tom i već kad prekida s jednom od cura,pokušava tako da je ne povrijedi.(tom stvarno bi se trebao ugledati u brata).to su moji komentari a ako se nekom ne sviđa,a što ću mu ja!!!!
- 14:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #

03.04.2006., ponedjeljak

podnaslov bob marley

dont drink and drive take graas and fly

ROOTS,ROCK,REGGAE

play i some music,this a reggae music(repeat)
roots rock reggae,this a reggae music(repeat)

hey mister music,sure sound good to me
i cant refuse it,what to be got to be
feel like dancing,dance cause we are free
feel like dancing,come dance with me
roots rock reggea,this a reggae music(repeat)
play i some music,this a reggae music(repeat)

play i on the R&B,want oll my people to see
we bubbling on the top 100,just like a mighty dread(repeat)

roots rock reggae,this a reggae music(repeat)
play i some music,this a reggae music(repeat)
- 18:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

današnji dan u školi!!!!

danas sam imala skraćene satove,došli su neke iz bugarske i plesale,pjevale.dobro su nastupale.(znate kako dobro su nastupale da su uspjele dečke napaliti).sve u svemu super su bile,trudile su se!!!nisam pisala test iz matke pa sam se spasila,kemija mi pod milim bogom ne ide,ništa ne kužim!!!!!pozdrav velikogoričanima i lukavčankama!!!pozdrav.....
- 13:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

02.04.2006., nedjelja

ahh,dogodilo se!!!!!

prije dva sata sam bila kod mame na frizuri da mi spegla kosu,pošto prirodno imam jako kovrčavu kosu,tata je išao s nama da zaljepi neku letvicu,uzeo je skalper i krenuo nešto raditi dok sam ja sjedila i gledala što mi mama radi na kosi,samo je rekao jeben ti mater i kad sam se okrenula vidla sam kako mu je prst bio krvav,duboko se porezao na skalper,mama ga je vodila u dom zdravlja dok sam ja čekala u salonu,kako je!!!sve u svemu dobro je,sad ima zamotan prst i odmara se-usput još se smije,jedino se on može smijat tome,ah........dogodilo se!!!!!
- 21:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

moja naj pjesma let me love you

baby i just dont get it
do you enjoy being hurt?
i know you smelled the perfume,
the make-up on his shirt
you dont belive his stories
you know that theyre all lies
bad as you are,you stick around
and i just dont know why

if i was ya man(baby you)
never worry bout(what i do)
id be coming home(back to you)
every night,doin you right
youre the type of woman(deserves good things)
fistful of diamonds(hand full of rings)
baby you are the star(i just want to show you,you are

chorus:
you should let me love you
let me be the one to give you everything you want
and need
baby good love and protection
make me your selection
show you the way loves supposed to be
baby you should let me love you,love you,love you lo...ve u yeah

listen
your true beautys description
looks so good that it hurts
youre a dime plus ninety-nine and its a shame
dont ever knowwhat youre worth
everywhere you go they stop and stare
cause your bad and it shows
from your head to your toes
out of control,baby you know

if i was ya man(baby you)
never worry bout(what i do)............

chorus:
you deserve better girl(you know you deserve better)
we should be together girl(baby)
with me and you its whatever girl,hey!
so can we make this thingours?
- 17:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ćao!!!!!!!!!

sad sam bila na misi,prošetala se s frendicama.ajme moram učiti matku,fiziku i biologiju,dosade,jedva čekam praznike jer idemo na ekskurziju u istru ,a poslije idem za zg!!!!!!jupi.pozdrav!!!!
- 11:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

01.04.2006., subota

moj dan!!!

išla sam gledati mažuretkinje,kninanke su 1. pa pakoške,pa mi biograđanke 3.,ali nema veze,prošle godine su bile 1.(sve u svemu super je bilo).u ponedjeljak su skraćeni satovi jer nam dolazi neki čovjek(nisam slušala kad je profa govorila pa neznam ko ni što će raditi).i danas sam dan super provela!!!!!!!a sutra na misu u osam ipo,užas,ćao,nadam se da i vas niko ne tjerada idete na to sranje.
- 20:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

dobro jutro

dobro jutro svima!!!!idem gledati mažuretkinje,jučer nije bilo struje pa je sve propalo,a prije toga kod svoje stare idem napraviti friz,pozdravljam baru,mariju,...sve iz velike gorice-zakon ste,p.s. najvjerojatnije dolazim za uskrs!!!!!!!!!!!1
- 11:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o sebi,prijateljima,pop zvijezdama,školskim problemima,novim trendovima,...

Linkovi