srijeda, 18.03.2009.

Ne vjerujem u zimu...

Helou :)
Evo i mene...

Izredala se sva moguća natjecanja, a vaša Marta se razboljela i to točno dan prije najvažnijeg pa sam na kraju ostala bez plasmana na državno... Bolest učinila svoje, ali, što je tu je... Možda i bolje, da se napokon malo primim posla u školama... A i napokon malo odmora za grlce moje raspjevano :) pjeva

Navodno nam sutra ponovo dolazi zima, a ja taaaako ne volim zimu.
Ali, tješim se ja, i vjerujem u prognozu svoje glave. Da se sprema neka jako gadna promjena, već bih vjerojatno eksplodirala pa mislim da možda ovo sutra i ne bude tako strašno... Op, glava zatitra.. Maybe I'm wrong... zaliven

Slučajno sam neki dan otkrila (ustvari, dragi mi ukazao na) jednu super stranicu koju svakako preporučam ukoliko ste u nekoj potrazi za slikama.. Doduše, ne znam je li ih legalno skidat, ali ionako je za blog pa ne bi smjelo bit problema :) P.S. evo, sad sam našla linkove za myspace pa je onda valjda legalno :)

Malo proljetnog ugođaja...


The Spring Field by ~mutrus on deviantART

Sunset kiss... :)


Warmth of Your Kiss by ~InfiniteChimp on deviantART

Crvena jabuka - Volio bih da si tu...

Volio bih da si tu,
Ove noći kako trebaš mi.
Kao more mornaru,
Nemam s kim nadu djeliti,
Djeliti, i sačuvati.

Volio bih da si tu,
Noćni program je na radiju
Puštaju neku dragu muziku,
Moje misli tebi putuju,
Putuju, da te pronađu.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K'o u snu,
Volio bih da si tu.

Volio bih da si tu,
Ove noći da pričaš mi,
Slavili bi do zore,
Svu bi nježnost svijeta popili,
Popili pa se ljubili.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K'o u snu,
Volio bih da si tu.

K'o u snu,
Volio bih da si tu.

-----------------------------------------------------------------------------------

So long, dragi moji... Čujemo se, nadam se, uskoro cerek

Pozdravček kisswave

(volim te više no ikad...)

| 20:46 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>