Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Owo je blog jedne malle loode i opichene curice. Ako zhelite wrieđat, samo pritisnite gore crweni X i swe će biti oke. Pozz!

About Me x]

ewo neke o menni......
Ja sam:
-hana
-luda
-opichena
.Ja idemm:
-u sedmi b
-u šoPinge xD
-u škoLu.. nažalost
-na izlaSke.. =D
-koncerte =DD
Ja volim:
-najj pjewačice
-swoe najjdraže curkE..nella, stella, tea, dorich i dR..
-decHke.. =))
-netaknuti sniJegg.. <3 :D
-mobowe. (moBitele msm xD)
-svoi mp4
-slatkišE
-časOpis okk.. <33 xD
-swoe starce.. (u nekim trenucima hh.. )
i još dost toga..
Ja mrZimm:
-neke osobE..
-šKoLUU
-profache
-kad u kuĆi nema žwakka lol
-kad je u autU prehladno, prevruće ili kad smRdii. Fuuuj LoL
-kaD se ljudi preSeravaju i jednostawno seru..
-kad me starci stawe u kaZnu..
-kad sam na kompu i dođu mi g0sti pa me staRci gnjawe da napustim ''radno mjesto'' hh..
-neke bombone. lol
i još puno togG..
wolim napisati: dowiđenja ljudi dosta je biLLo. =P

...3 PRAVILA BLOGA...
1. ak očeš u linkove napiši najmanje 10 komova.
2. ak ne pročitaš post nemoj komentirat =D
3. nema vrijeđanja bloga, ak ti se ne sviđa odjebi s njega. :D
PoZz

LiNkAcHi:

luda-mala
**°°CrAzY eMo GiRL°°**
...Teddy Bear 194... - moj drugi blog.posjetite plss xD

četvrtak, 17.12.2009.

...brzzi post...

...evo jedan brzi post jer još malo moram u školu....ovak...bila sam kod doktora...čekala sam sat vremena da dođem na red,,,i ono ja bila na redu [al još su neki ljudi tam bili koji su trebali bit poslje mene na redu...] i doktoru zazvoni telefon..i on meni kaže, nemogu te pregledat jer moram brzo bit negdje...ja pitam di a on odgovori ne tiče te se, privatni problemi...ja poludila,...i ja ošla doma, sva ljuta i ostali ljudi ošli, svi ljuti..xD...i doktor ošo ''sav sretan'',....i tak je to bilo,,,all zbog njega nisam napravila neko sranje iz tehničkog...a d0bro... bar mogu reć da nisam stigla jer sam išla kod doktora...hahaha...=)))...ajde idem sad.. [[ p.s. i burazz mi bollestan omg.. headbang ]] ... pa-pa...wave

- 11:45 - Komentari (18) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.