Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Owo je blog jedne malle loode i opichene curice. Ako zhelite wrieđat, samo pritisnite gore crweni X i swe će biti oke. Pozz!

About Me x]

ewo neke o menni......
Ja sam:
-hana
-luda
-opichena
.Ja idemm:
-u sedmi b
-u šoPinge xD
-u škoLu.. nažalost
-na izlaSke.. =D
-koncerte =DD
Ja volim:
-najj pjewačice
-swoe najjdraže curkE..nella, stella, tea, dorich i dR..
-decHke.. =))
-netaknuti sniJegg.. <3 :D
-mobowe. (moBitele msm xD)
-svoi mp4
-slatkišE
-časOpis okk.. <33 xD
-swoe starce.. (u nekim trenucima hh.. )
i još dost toga..
Ja mrZimm:
-neke osobE..
-šKoLUU
-profache
-kad u kuĆi nema žwakka lol
-kad je u autU prehladno, prevruće ili kad smRdii. Fuuuj LoL
-kaD se ljudi preSeravaju i jednostawno seru..
-kad me starci stawe u kaZnu..
-kad sam na kompu i dođu mi g0sti pa me staRci gnjawe da napustim ''radno mjesto'' hh..
-neke bombone. lol
i još puno togG..
wolim napisati: dowiđenja ljudi dosta je biLLo. =P

...3 PRAVILA BLOGA...
1. ak očeš u linkove napiši najmanje 10 komova.
2. ak ne pročitaš post nemoj komentirat =D
3. nema vrijeđanja bloga, ak ti se ne sviđa odjebi s njega. :D
PoZz

LiNkAcHi:

luda-mala
**°°CrAzY eMo GiRL°°**
...Teddy Bear 194... - moj drugi blog.posjetite plss xD

utorak, 15.12.2009.

...ljeto...2009...

...ej ljudi.. u školu sam već odavna trebala otić..al onno.. bolesna sam!!!.. temp., prehlađena samm, grlo me boli, kašljeem.. ma sve sranjee..i to znaći da nema zabavee! aa kak su moje curke (i ja s njima) bile tužžne kad sam im to reklaa..al valjda če se one zabavitt i oču cijelu priču šta je bilo.. xD.. ovo mi je zadnji post u danu.. (valjda jer da znate kak mi je dosadno kad sam bolesna neam šta radit, na telki nea niš pametnogg...) ..e onda ću vam malo opisati ljeto 2009.. znam da više vass neće pročitat cijelii post jer će bit malo dužži.. jer je bilo preedobrooo na moruu.. e ovak je billo:

starci, buraz i ja se spremili i krenuli na more.. ja jedva čekala da vidim ekipicu s moraa.. tj. luciju (br. 2 xD), klaru i franku. kad sam došla vani je bio filip (susjed s mora).. frend mi je.. ja došla do njega i zagrllila ga da nije mogel disat .. jer ga full dugo nisam vidla.. a starci misli da sam poludila.. zubo e onda sam ga pitala da di su luce, klara i franka.. on kaže da su tamo negdje vani.. ja otrčala do ''tamo negdje vani'' i vidla.. luciju, klaru i franku i još neku curu.. ja nnjima kažem eeeej..one meni isto.. luce, klara i franka me zagrle i tak.. a ja njih pitam da ko je ova cura..one rekle da im je to nova frendica koja se zove nera...a oke cura, brzo smo se mi skompale hh.....i tak smo mi svaki dan išle na plažu oko 13h, i tražille komade.. LoL.. a vidle smo par zgodnih...al upoznale smo jednog samo.. full zgodan bio.. one se zaljubile do ušiju, a ja.. a ja... onak malo.. lol.. al od svih nas nera se najjjjjviše bila zaljubilaa.. ee.. stalno je pričala o njemu..i zvao se tomislav.. nadimak mu bio tomi.. i tak, nera stalno bila s njim na plaži, tomi je izgledo ko da se i on zaljubill.. luciji, klari i franki već počela nera ić na živce jer je stalno s njim a ne s nama...onda smo nas 4 (luce, klara, franka i ja) odlučile nać novog komada.. al ćemo ga samo gledat lol.. i takk.. našle smo nekog.. al bio njemac,... lol.. malo smo ga gađale kamenčićima a on je ludio.. bilo je full dobro.. i tak je svaki dan bilo..a onda jedan dan za čudo nera nas je pozvala da otiđemo s njima na pizzu. (s nerom i tomijem). i ajde mi ošle.. nera i tomi su izgledali jako zaljubljeeno i išli su nam na živce.....a kad ono...dođe nama neka plavuša točno k tomiju....nera pita ko je ova..a on odgovori....moja cura... pa šta ti nisam reko? sry.. nera je poludilaaa... a ja luce klara i franka smo se potiho cerile, al istovremeno smo bile i tužne jer je nera bila ljuta i tužna.. onda smo mi rekle tomiju da je glup i budala gad blablabla xD.. pa smo nera klara luce franka i ja otišle iz kafića opet na plažu kod onog njemca.. i tak smo se s njim zabavljale al nismo ga niš kužile pa nera nije namjeravala na novu vezu xDxD.. da i tak je bilo to... al da stalno ne pričam o neri....našla sam i ja jednogg...prekrasan je bio...aww...zvao se domagoj..prvo mi je bil ono...''niš posebno''.. i zezale smo ga zvale domagNoj ... lol.. al onda kad smo se vraćale doma cure mi počele pričat pa zar ti nisi vidla kak te on zaljubljeno gledaa.. blablaa.. a ja ono moš si mislitt.. on je prezgodan da se zaljubi u mene i takk.. i sljedeći dan na plaži fkt su imale pravo.. i on mene pozvo na svou ležaljku i oke, ono, ja došla.. lol.. i tak smo se malo...hm... ljubili lol... a ja misla da nas stara ne vidi... al moš mislit.. to mi je rekla tek doma.. ja umrla od srama xD... a dobro i takk je to billo.. al kaj mislite.. ta vezza nije dugo trajala... jer su se cure neš nafurile na menne jer se više ne družim s njima a ovi tam od domija se nafurili na njega.. i morali prekinut...al onda je sutradan reko meni da moramo prekinut, da ga zaboravim i sve.. ah.. i jesam .. LoL.. ma svee bilo ko i prije, družim se s frendicama i više nam nije padalo na pamet tražit neke nove dečke XD jel sve završi s prekidom.. a mi smo nagovarale franku da ona nađe dečka nekog koji nema frendova.. LoL... jer je frankica moja prezzgodna... pa bi možda bilo šanse.. xD.. al nie htjela... i tak mi je prošlo ljeto.. a bilo mi je fakat preeedobro... fale mi luce, franka, klara i nera.,..a one sve dečke ko šljivi,,, zaboravile ih mi već odavna.. hh..da i tak je sve to bilooo.. e neda mi se više pisatt.. a fkt sam dosadna LoL..

ajde idem onda sAD.. papa and see ya..
(ovo je fkt preeedugi post lol)
dečki s mora su zgodni al su gadowi. =D
(naša rečenica. LoL)
Pozzevi idu: kiss luciji, franki, klari, neri, luciji br. 2, tatjani, marineli, stelli, dori, tei.. i svima koji su pročitali post lol. kiss

- 12:31 - Komentari (0) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.