Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Owo je blog jedne malle loode i opichene curice. Ako zhelite wrieđat, samo pritisnite gore crweni X i swe će biti oke. Pozz!

About Me x]

ewo neke o menni......
Ja sam:
-hana
-luda
-opichena
.Ja idemm:
-u sedmi b
-u šoPinge xD
-u škoLu.. nažalost
-na izlaSke.. =D
-koncerte =DD
Ja volim:
-najj pjewačice
-swoe najjdraže curkE..nella, stella, tea, dorich i dR..
-decHke.. =))
-netaknuti sniJegg.. <3 :D
-mobowe. (moBitele msm xD)
-svoi mp4
-slatkišE
-časOpis okk.. <33 xD
-swoe starce.. (u nekim trenucima hh.. )
i još dost toga..
Ja mrZimm:
-neke osobE..
-šKoLUU
-profache
-kad u kuĆi nema žwakka lol
-kad je u autU prehladno, prevruće ili kad smRdii. Fuuuj LoL
-kaD se ljudi preSeravaju i jednostawno seru..
-kad me starci stawe u kaZnu..
-kad sam na kompu i dođu mi g0sti pa me staRci gnjawe da napustim ''radno mjesto'' hh..
-neke bombone. lol
i još puno togG..
wolim napisati: dowiđenja ljudi dosta je biLLo. =P

...3 PRAVILA BLOGA...
1. ak očeš u linkove napiši najmanje 10 komova.
2. ak ne pročitaš post nemoj komentirat =D
3. nema vrijeđanja bloga, ak ti se ne sviđa odjebi s njega. :D
PoZz

LiNkAcHi:

luda-mala
**°°CrAzY eMo GiRL°°**
...Teddy Bear 194... - moj drugi blog.posjetite plss xD

utorak, 15.12.2009.

...tipkam tipkam...na tipkovniCi... =D

...b0k ljudofi.. sam0 da vam kaŽem da mi se popraWila tipkovniCAAA.. lol...?=))(/&%$#"! .. swe je na sw0m mjestuu.. loool.. Ocke.. ewo jutro JEE.. xD.. i snjegaaa.... i snjega.... IMAA... hihihihih... xDD... to znacHi da i zabawice IMAA..baŠ sam si hePi.. jer će biti zabafeee...LooL.. zubo zubo zubo napisaT ću wam post još navečerr da viditE kak smo se danas zabavljaLii.. Heh...
hmm...hmm... boŽiĆ je još maLooo.. juPiiiiii xD..
...još samoo ovaj tjEdan školle i dVA danaaa... jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... xDDDD................. smijeh .... eee da moram vam reć moju odlukU.. koja glassi...više ne pišem onak... mislim onak svakak.. pišem čist normallno.. lol.. a neda mi se više tak pisatt a moram se odviknuttt ... xDD... kaj ćetee.. aa ovo mi je ljepše za čitat ovakk lool zubo e dobro sad kad sam vam to reklaa reć ću vam nekaj puuno bolje nekaj najjjjjjbolje na svijetuuu... xD... a to je:: dobit ću iphoneee.. daaa... iphone... daa... xD... a ima ga moja frendica.. oke je.. e a kak mi su jućer smješne bile najjj godine.. kak je loreni išel dim iz kosee.. zubo ... e ljudi ja bi vam sad opisala jošš nekej kaj mi se desilo dnss al to bum ist naveččer jer se moram spremat za školuu.. onda vam ja ću reći nešto drugo a to jee.. pa-pa i see ya. xD ajde bokkiććć...lol... zubo iii pozzzammm nellich, lucy, tatjanu, stellu, dorich, teii, i ofkorss svima koji čitaju blogg.. i kommsajte xD.. byee... belj

- 10:55 - Komentari (0) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.