Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Owo je blog jedne malle loode i opichene curice. Ako zhelite wrieđat, samo pritisnite gore crweni X i swe će biti oke. Pozz!

About Me x]

ewo neke o menni......
Ja sam:
-hana
-luda
-opichena
.Ja idemm:
-u sedmi b
-u šoPinge xD
-u škoLu.. nažalost
-na izlaSke.. =D
-koncerte =DD
Ja volim:
-najj pjewačice
-swoe najjdraže curkE..nella, stella, tea, dorich i dR..
-decHke.. =))
-netaknuti sniJegg.. <3 :D
-mobowe. (moBitele msm xD)
-svoi mp4
-slatkišE
-časOpis okk.. <33 xD
-swoe starce.. (u nekim trenucima hh.. )
i još dost toga..
Ja mrZimm:
-neke osobE..
-šKoLUU
-profache
-kad u kuĆi nema žwakka lol
-kad je u autU prehladno, prevruće ili kad smRdii. Fuuuj LoL
-kaD se ljudi preSeravaju i jednostawno seru..
-kad me starci stawe u kaZnu..
-kad sam na kompu i dođu mi g0sti pa me staRci gnjawe da napustim ''radno mjesto'' hh..
-neke bombone. lol
i još puno togG..
wolim napisati: dowiđenja ljudi dosta je biLLo. =P

...3 PRAVILA BLOGA...
1. ak očeš u linkove napiši najmanje 10 komova.
2. ak ne pročitaš post nemoj komentirat =D
3. nema vrijeđanja bloga, ak ti se ne sviđa odjebi s njega. :D
PoZz

LiNkAcHi:

luda-mala
**°°CrAzY eMo GiRL°°**
...Teddy Bear 194... - moj drugi blog.posjetite plss xD

ponedjeljak, 14.12.2009.

brza stafeta...

ee ljudii.. evo josh jedan post u istome danU.. kaj cete xD.. e da moram vam rec pokvarila mi se tipKovnica nesh me zeza..z mi je y i suProtno.,.uzaS.. nemam vise slowa s kvacicoMM.. a shitt.. bum to ja poprawila vech mi je bilo takk.. no aide ocHu stic gleat filM pa da wam brzo rjesiM neku stafeticU.. e widi zasralo mi se sve.. i oni znakovi na tipKovnici dvotocka mi je owo tu > ma sweee je poBrkanoo.. Grr.. ajmo krenuti s staFetom..

KaKo tE ZoVu?
luda ili opicena.. ceSce upotreblljavaju luda.. onNo.. pogotowo frendice.. di je luda.. itd. xD

KOjE sU tI nAJ frEnDiCe?
nellich, tea, stella, dorich, lucy, tatJana.. i dost njihh

ŠtO vIŠe VolIš ČoKOlADu Ili vAniLiju?
mm.. oboe... chokLit maybe.. xD

IMaš buraza iLi SiSteRiCU?
burazza..

ŠtO ZEliS PosTati?
e fakat nemam poJmaa.. xD

ŠTo TReNIrAš?
rukoMett..

Za KOg NavIjaŠ?
dinamo ofkorss..

GdJe ZElis OtPUtoVati?
aa .. nema di necu.. xD

NAj bOLji ŠkoLsKi PrEDmEt?
a welki odmor.. LoL... a niedan kai mislite koi.. xD

Naj GOrI ?
swiii ...

- 19:21 - Komentari (0) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.