Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Owo je blog jedne malle loode i opichene curice. Ako zhelite wrieđat, samo pritisnite gore crweni X i swe će biti oke. Pozz!

About Me x]

ewo neke o menni......
Ja sam:
-hana
-luda
-opichena
.Ja idemm:
-u sedmi b
-u šoPinge xD
-u škoLu.. nažalost
-na izlaSke.. =D
-koncerte =DD
Ja volim:
-najj pjewačice
-swoe najjdraže curkE..nella, stella, tea, dorich i dR..
-decHke.. =))
-netaknuti sniJegg.. <3 :D
-mobowe. (moBitele msm xD)
-svoi mp4
-slatkišE
-časOpis okk.. <33 xD
-swoe starce.. (u nekim trenucima hh.. )
i još dost toga..
Ja mrZimm:
-neke osobE..
-šKoLUU
-profache
-kad u kuĆi nema žwakka lol
-kad je u autU prehladno, prevruće ili kad smRdii. Fuuuj LoL
-kaD se ljudi preSeravaju i jednostawno seru..
-kad me starci stawe u kaZnu..
-kad sam na kompu i dođu mi g0sti pa me staRci gnjawe da napustim ''radno mjesto'' hh..
-neke bombone. lol
i još puno togG..
wolim napisati: dowiđenja ljudi dosta je biLLo. =P

...3 PRAVILA BLOGA...
1. ak očeš u linkove napiši najmanje 10 komova.
2. ak ne pročitaš post nemoj komentirat =D
3. nema vrijeđanja bloga, ak ti se ne sviđa odjebi s njega. :D
PoZz

LiNkAcHi:

luda-mala
**°°CrAzY eMo GiRL°°**
...Teddy Bear 194... - moj drugi blog.posjetite plss xD

ponedjeljak, 14.12.2009.

...prwi p0st...

...hello moji ljudi.. ovo je moj prvi post na mom prvom blogiću..pa da se predstavim, ja sam hana, luda i opichena curica. xD. e da da was upoz0rim. možda vam nekad napišem umjesto o nulu (0), umesto v w, umjesto č ili ć ch, umjesto š sh ili neko slovo da napišem veliko. npr. veLiko. i da, nekad pišem onakk moi, tie, i to.. kužite waljda. loll. a kaj ćete toe moa nawikica. :D. u boXevima vam se malo bolje opišemm.. ee obawezn0 posjetiite kraljevske dizajjnee.. preee blogg.. uzela sam si ovai dizz pre je. bar meni .. zubo
e da ne pišem sad odma poslje owog novi post sadd da vam mallo započnem pisaTi.. lol.. rofl e ovaKo.. napado je sniJegicc.. wee.. cerek xD.. dns mie bilo preedobro u škoLi.. ee grudali sVee kaj smo widlii.. smijeh išla proFa iz matke u šK.. bila na ulaZuu.. a mi se skriLi naprawili grudice i pogodili je u wrat.. dead swe joj u odjeĆu ušloo.. thumbup hahah... nie nass skužiLLa.. a kad smo pogodiLi swi bili smrtno ozbiljni da nebu skužžila a ja narawno crkawala od smijeha. deaddead a cekaći pogodiLi onu dosadnU profu iz poviesti.. a ona je užasnA da skuŽi našeL bi se ti kod ravnatelja. zubo al widla je cekaće (al ne kak gađđaju) a oni brzo do nJe i tresu joj snjeg s odjeće da nebi bili sumnjivi i gowore koe su to budale koji su vas pogodili.. a mi bekaĆi crkawali.. dead al dobro su prošli cekaći j0š im je rekla da su dragi.. koji carewi. zubo swi gađali grudama profesoree.. a onda smo mi maLo gađali autiće (mism mi bekachi) a onno neki auto tam stoji mi misli samo se parkiro a cchowjek unutra. zubozubo mi pobEgli jer je tip izgledo smrtno ozbiljNo.. Lol... a kad smo ja, dora, stela, marinela i još neke curre iŠle malo po gradU se prošetat snijegoM.. neko djete od 5 god stajalo na baLkonu i rukicama snjeg dole bacala.. a kak je sjatka biJa.. kiss ta currica toČno spusti snjeg a dorica pričala na mob ispod balkića (balkonna). swaa je bila u snijeguu. dead a poslJe smo je onda mi malo zeZali da je snJežna kraljiCa.. xD... a kako se ona izderala na tu maLu.. a stara od male joj prilazila balkonU.. opet swi ozbiljni a ja jedina crkavam.. lol.. fakat je bilo predobrOO.. a nellica i ja smo si malo opale na putu kuĆi.. bilo led ledeni a nellich ide ispredd a ja joj se objeSim na torBu i trusnemo obadvije.. xD.. bome smo i mi bile snježne kraljiCe.. onda je nelica bila malo ljuTa na mene.. al 0nda se brzzo odljutila jer sam joj rekla da sam se moraLa primit za torbU..i odljuti se ona ... zubo ludOO smo se zabawili a i widili smo neku ženu koa imaa hrpU odjeće na sebI.. mi narawno crkawale.. ewo wani još PadA... waljda če i sutra bit tak suppp.. a možete si misliti kak je moja stara bila ljuta jer sam opala.. wikala je pol satA.. ono kak sam mogla opasti i tak.. al pretrpila ja i to. zubo ah baŠ sam se raspisaLa.. sutRa isto valjda zabavica.. ak će bit snjegA sigurnO.. veĆ smo se nas par curkka dogoworile da ćemo se naĆ i ludowatt.. idem sad stara me žiwcira stalno govori da nebum tak puno na Compu.. da se ubieš.. bang sam da si sredim boksiĆe i odoH.. ajde papa. i znam ja da pol vas nećete pročitat postt.. jer je malo predugačakk.. LooL.. al nea wezze.. oĆu onda puno komicha.. pusich dori, marineli, steli, luciJi, tatJani, tEici, i moMm sedmoMM bee.. wave

- 16:19 - Komentari (0) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.