Love is more than just a game for two. &hearts
04.11.2008. - [Hej ljepotice, moje prijateljice, gdje su naši snovi ostali <3]
Hej pplsi..
Ovaj post bit će posvećen mojim frendicama - dunji i danijeli..

Pa ovako...prvo nešto o njima..

dunjči [Dunja Milinović]
..hm..ona je moj mali bubi, bebach i sexača..hehe...i volim ju najprevishe..uvijek je uz mene kad ju trebam...razumije me i podržava u svemu..i to je lijepo..ona je moja ljepotica..cura je stvarno prelijepa i prezgodna..i svaki dečko bi ju htio, ali naravno NEMOŽE..hahaha..joooj...jer ona ima dečka..hahaha..[sad vi svi patite..lol..kako sam zlobna] ugl..da ima Cobru..xD..gej mali..moj šogor..i njega volim..dddd...pa moram ga volit..-.-..i stalno ga tučem..al on mene više..ugl..neradi se sad o njemu neg o dunjiii..ddddddd...budale..i šta još..e da pametna je, dobra, kul, sexy, zabavna [mislim uvijek me nasmije..], voli pit pivo i još puno toga...HM - HM...da..i to bi bilo to ukratko..i da..dunjčika hvala ti na svemu što si napravila za mene..što si me uvijek saslušala [pa baš i ne uvijek al ajd..xD]..što si mi podrška..i što uvijek govoriš "doći će"..i što iammo slični ukus kod dečkiju...i što me voliš ovakvu kakva jesam [valjd me voliš..:p]..lavja..
Image and video hosting by TinyPic

dani[Danijela Stojanović]
..heh..ona je isto moj mali bebač, bubi i sexsača..i voli mju jakooo...i isto je uvijek uz mene kad ju trebam..ona je isto moja ljepoica, zgodna je, pametna, sexy, STRAŠNA lol, kul, zabavna, itd..i nu bi svaki dečko htio..i da..sad vam je slobodna..dečki navalite..ali kako ona kaže..ona je sebi sama dovoljna..i pametno kaže..al ipak..navalite..ma sve naj o njoj..a da hvala dani i tebi što si uvijek uz mene..i što mi uvijek daš žvakaču..i što ti se uvijek spava..i što uvijek ideš sa mnom bilo gdje..i što pijemo bambus zajedno i nalijemo se..hehe..i što me voliš takvu kakva jesam..i što se naljutiš kad te zajebavam za nekog..hm hm...ma volim te..lavja..
Image and video hosting by TinyPic

P.S..pozz svima..i sve vas isto volim..kiss..bye

| 16:56 | Komentari (31) | On/Off | Print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[. Linkichi .]

[. Opis bloga .]
Ei...owo je moj blog..ovdje ćete moći pročitati o mom životu..xD..
..uživajte..kisam vas...bye..

[Nešto malo o meni]:

Ime: Irena
Prezime: neam blage...lol
Razred: 2.a ekonomska [sad sam bitna..:p]
Godine: 16
Grad: Virovitica -.- <3
Volim: <3
- Boga
- obitelj
- dečke
- frendice i frendove
- muziku
- TV
- komp
- snijeg
- klopu
- zabavljat se
- alkohol..:p
- jednog dečka <3..
Ne volim:
- kišu
- umišljene ljude
- ljude koji stalno pametuju
- ići kod doktora
- ići kod zubara
- par ljudi..hm hm..
- laž
- školu..al moramo se obrazovat..šta'š..
- i još dosta toga...=P
Ja sam:
- mlada
- zaljubljena <3..love: free :)
- preverzna..s-s-s sex..wops..
- ponekad u bedu.. -.- [znam..to nije lijepo]
- zabavna..[kako kome]
- sretna =)..i tužna =(..kako kad..
- spaljena..xD
- ponekad lijena..>.<
- i još puno toga..=)

[That's me..spaljeno xD]



Image and video hosting by TinyPic

[. Slikice & Pjesmice .]
[zgubljena ljubav]

..Jednom sam te vidjela..
..i odmah se zaljubila..
..te tvoje plave oči..
..nisam znala dali ću moći..
..reći da te volim..
..nemogu da te prebolim..
..sanjam o tebi..
..lažem sama sebi..
..hvališ mi previše..
..volim te sve više..


Image and video hosting by TinyPic

[Zbogom]

..Jednom si mi rekao..
..da si me uvijek čekao..
..na kiši..
..i da si čak postao viši..
..sada ja patim zbog tebe..
..i krivim samu sebe..
..sada ja tebe čekam na pruzi..
..koja me odvaja od ovog života..
..moram ti reći zbogom..
..jer je ovaj život za mene završen..
..i zbog tebe svršen..

Image and video hosting by TinyPic

[Neuzvraćena ljubav]

..Gledam te ravno u oči..
..kažeš mi da moraš poći..
..padnem na koljena..
..molim te da mi kažeš da sam tvoja voljena..
..nemoj mi reći zbogom..
..jer želim biti zauvijek s tobom..
..odlaziš zauvijek..
..volim te oduvijek..
..nema smisla da nastavim živjeti..
..kada me nikada nećeš voljeti..


Image and video hosting by TinyPic

..Ne prođe ni tren da..
..ne mislim na tebe..
..ne prođe ni dan da te..
..ne želim kraj sebe..
..ne prođe ni san da..
..u njemu nisi ti..
..i tako mi prolaze..
..dani svi!!!

Image and video hosting by TinyPic


guilty.
Juliet K. Darling™ and help.