Love is more than just a game for two. &hearts
20.10.2008. - [Hmmm 0_o]
Oj ljudi!! Ewo mene..xD pa da se i ja javim...hmm..šta da kažem..nea ništ novog kod mene..kmee..al nea beda..ima..ma nema..ugl..nije se ništ posebno odgađalo..a i je..xD..tak..u školi je za sad još uvijek oke..hmm..slušajte vanessinu izjavu:
profa: vanessa ajde reci mi tko je napisao hrvatsku himnu?
vanessa: vojnik..
xD..strašno..mi smo umirali..a šta ćeš..ma luda je ona.. :P..ovakoc..ono što sam napisala u prošlom posteku da sam danijeli skoro napravila..e pa jučer sam to napravila..ugl nije važno šta..a poslala sam poruku nekom o nečem..heh..a bilo je slučajno..jbg..joj..fale mi svi iz bivšeg razza..drago mi je što sam s nekim ljudovima još uvijek dobra..heh..i drago mi je što se stalno viđam s dani i dunjom..bubiji moji..xD..volim ih brdo..i još nekog volim brdo..i da..dunja moramo razgovarat..treba mi savijet..xD..pazi ti to..mogla sam u postu napisat..LoL..ma nisam ja bistra...u sub sam bila vani..bilo je dosadno..kao bila je "bomba" u tajmu..daaaa...maune [pih]..ke još..ess neki lik došo do mene tam mi priča nešt..ja onak gledam u njega i čudim mu se..stvarno sam bila u strahu te subote..jbt..a bilo mi žao što dunjčika nije išla.. :( ..al je korina išla van..koju nisam vidila sto godina..i to je lijepo..danas me cobra naljutio [inaće tomi dunjin dragi..xD].. mogo se derat tam pred onim "djevojkama"..grr..gej..ugl.nije važno šta..eh..i tak to..neda mi se više pisat..sutra u školu [zaštooo?? LoL] ..idem..kissam vas sve..i vojim..i njega vojim [wops]..puseko..<3
...kmee..nema više praznog stana :(..a obožavam tu pjesmu..kiss

Image and video hosting by TinyPic

| 19:40 | Komentari (29) | On/Off | Print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[. Linkichi .]

[. Opis bloga .]
Ei...owo je moj blog..ovdje ćete moći pročitati o mom životu..xD..
..uživajte..kisam vas...bye..

[Nešto malo o meni]:

Ime: Irena
Prezime: neam blage...lol
Razred: 2.a ekonomska [sad sam bitna..:p]
Godine: 16
Grad: Virovitica -.- <3
Volim: <3
- Boga
- obitelj
- dečke
- frendice i frendove
- muziku
- TV
- komp
- snijeg
- klopu
- zabavljat se
- alkohol..:p
- jednog dečka <3..
Ne volim:
- kišu
- umišljene ljude
- ljude koji stalno pametuju
- ići kod doktora
- ići kod zubara
- par ljudi..hm hm..
- laž
- školu..al moramo se obrazovat..šta'š..
- i još dosta toga...=P
Ja sam:
- mlada
- zaljubljena <3..love: free :)
- preverzna..s-s-s sex..wops..
- ponekad u bedu.. -.- [znam..to nije lijepo]
- zabavna..[kako kome]
- sretna =)..i tužna =(..kako kad..
- spaljena..xD
- ponekad lijena..>.<
- i još puno toga..=)

[That's me..spaljeno xD]



Image and video hosting by TinyPic

[. Slikice & Pjesmice .]
[zgubljena ljubav]

..Jednom sam te vidjela..
..i odmah se zaljubila..
..te tvoje plave oči..
..nisam znala dali ću moći..
..reći da te volim..
..nemogu da te prebolim..
..sanjam o tebi..
..lažem sama sebi..
..hvališ mi previše..
..volim te sve više..


Image and video hosting by TinyPic

[Zbogom]

..Jednom si mi rekao..
..da si me uvijek čekao..
..na kiši..
..i da si čak postao viši..
..sada ja patim zbog tebe..
..i krivim samu sebe..
..sada ja tebe čekam na pruzi..
..koja me odvaja od ovog života..
..moram ti reći zbogom..
..jer je ovaj život za mene završen..
..i zbog tebe svršen..

Image and video hosting by TinyPic

[Neuzvraćena ljubav]

..Gledam te ravno u oči..
..kažeš mi da moraš poći..
..padnem na koljena..
..molim te da mi kažeš da sam tvoja voljena..
..nemoj mi reći zbogom..
..jer želim biti zauvijek s tobom..
..odlaziš zauvijek..
..volim te oduvijek..
..nema smisla da nastavim živjeti..
..kada me nikada nećeš voljeti..


Image and video hosting by TinyPic

..Ne prođe ni tren da..
..ne mislim na tebe..
..ne prođe ni dan da te..
..ne želim kraj sebe..
..ne prođe ni san da..
..u njemu nisi ti..
..i tako mi prolaze..
..dani svi!!!

Image and video hosting by TinyPic


guilty.
Juliet K. Darling™ and help.