Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prijateljstvo

Kada život zaboli
bit ću tu da te tješimyes
Kada suze tvoje poteku
doći ću da te nasmješim!smijeh
Image Hosted by ImageShack.us
Za ruku ću te primitikada svi ti leđa okrenurolleyesSve ću učiniti
da tvoje želje se ostvaru
I život kada te razočara
ti sjeti se mene
nikad neću dopustiti
da prijateljstvo nam vene
Ako nas sudbina razdvoji
i život drugim putem povede
tvoji snovi uvijek će biti i moji
i neću dopustiti da te povrijede
zauvijek će moje srce
čuvati u sebi tebe
prijateljstvo i uspomene
disat će pored mene
I budućnost što dolazi
ako nas razdvoji
moje misli od tebe
nitko neće moći da odvoji!!!
kiss



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

L@ŽN@ LJUB@V

Izrugao si moju ljubav
kad si otišao
slomio si srce moje
kad se nisi vratio
povrijedio si me jako
a ja se nadam
da si shvatio
uništio si me
onim tužnim krajem
čak nisi ni bio tu
da ti kažem
da si greška
zbog koje se kajem.
Image Hosted by ImageShack.us
Nisi mi objasnio,
zašto,
nisi mi rekao,
zbog čega,
nisam ni slutila
da postoji nešto
s čim bih
ostala bez svega.
Nisi se niti potrudio
da se rastanemo
kao ljudi
oprosti,ali ne mogu
zabraniti srcu
da ti sudi....



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

„OdJeBi ViŠe˝

Zar se to tako piše
nekome koga si volio,
nekome koga si još
jučer za oprost molio.
I zbilja se trudim
da progutam tvoje laži,
Image Hosted by ImageShack.us
I jutrom dok se budim
Da ne mislim
na tvoje riječi
i duboko se
uzdam u to
da vrijeme
rane liječi!
Ali kad te vidim
pogled brzo okrenem,
da se nebi dogodilo
da u trenu lavinu
uvreda pokrenem...

Image Hosted by ImageShack.us


uSpOmEnA

Mnogo suza poteklo je,
necemo se više sresti,
ostala je samo tuga,
na prašnjavoj,
staroj cesti.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad jednom prođeš tuda,
osvrni se,moraš stati,
tu sam negdje u blizini,
možda češ me ugledati.
Ako budeš,ti nastavi,
samo vrijeme rane briše.
Voljeli se jesmo nekad
samo jednom,nikad više.
I dok pišem,ja osjećam,
kraj mene je tuga sjela,
ništa više,
jer samo si
jedna davna
uspomena.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

P~O~N~O~S

Sramim se pitati
da mi oprostiš
sramim se
pitati dal me još voliš.
Sramim se priznati
da sam pogriješila
sramim se priznati
da me boliš.
Nikad se nisam
znala ispričati
jer ponos je uvijek bio jači
i oprosti mi
što ne znam, riječi izbirati
dok sama sebi govorim-plači!
Sad želim vratiti vrijeme
i želim ispraviti greške sve
sad želim da sve ponovno krene
ali,znam,kasno je.

Image Hosted by ImageShack.us

Po neznan koji put
ja mislim na tebe
dok niz obraz suza mi teče
Po neznam koji put
ja bjesnim na sebe
jer potjerala sam te,
daleko od sebe!
Teško je grešku priznati
dok ponos sa srcem u meni se bori
teško je grešku ispraviti
dok me vlastiti ponos mori.
Bojim se da nitko te ne može zamjeniti
jer nitko nema osmjeh tvoj
Izjedam sebe,jer nisan te voljela
kad si to htio od mene
I sada sebi kažem
da ne zaslužujem tvoju
ljubav sada u
ovo vrijeme!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


T! ODŁ@Z!$

Ti odlaziš,
ja stojim na pragu,
sa suzom u oku.
Ti odlaziš,
u duši svojoj osječam
bol duboku.
Ti odlaziš,
i svijetlo se
pretvara u tamu.
O,mili Bože,
zašto me ostavljaš samu?
Ti odlaziš,
i dan se
pretvara u noć,
a ja sjedim,
mislim,
hočeš li ikad doći?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



#KRAJ#

Sinoć su suze tekle same
plakalo je dijete
u tijelu jedne dame
srce sam svoje
u tvoje hladne ruke položila
da bi mi ga sada
krvavog vratio
tuga u duši
se stoput umnožila,
koju si mi grešku
time naplatio?
Poljubi me u obraz
prije nego odeš
jer znam da se
nikada više nečeš vratiti
priznat ću poraz
kad vidim te kako odlaziš
I da tako treba biti
ali voljet ću te
zauvijek znaj
svoju patnju
neću kriti
Image Hosted by ImageShack.us

I kad već odlaziš
utješi me zagrljajem snažnim
drži me čvrsto
sad na rastanku
nemoj me ostaviti
u poljupcima lažnim
ne pričaj mi o
starom rastanku
jer znaj da je
ovo konačno.
I dok me tiho ostavljaš,
u srcu gori
jaka želja,
obećaj mi da
ću te uvijek imati
kao prijatelja!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



MOGLO JE I DRUGAČIJE

Maska na licu me skriva,
ja više nisam živa,
suze su isprale boje,
razvodnile snove moje.
Nočas me grli tišina,
a sve što trebam je tvoja blizina,
možda te ona voli više,
al nočas ne mogu plakat tiše.
Nočas ću plakat,
čut će me svi,
možda me jednom čuješ i ti.
Već dugo ove riječi spremam,
želim ti reći,
al hrabrosti nemam.
Čak i na kraju,
teško je s tobom,
u oči te pogledati.
reći ti zbogom,
a još je teže
opet se skriti,
kad znam da je moglo
i drugačije biti!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


#Voljeti znači#

Svoje srce pokloniti drugom,
pomiriti ses tugom.
Nasmješen biti,
a bol u srcu kriti.

Drugom sve dati,
ne dopustiti da pati,
Imati sreću,
njemu žewljeti još veću.

Za njega napisati pjesmu,
pokloniti pokoji cvijet,
Voljeti znači.....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


k¤m€nt@r! w!d!$h/n€w!d!$h

Image Hosted by ImageShack.us
¤ M€Nł

...a sta da pisen o sebi...
....to mi je tako glupo...
....al swejedno...
...zowem se ROZA...
...tj to mi je nadimak =)....
....swi me tako zowu cak i profaci u osnownoj jer owe jos nisan dobro upoznala...
...tj ...nisu oni mene hehe =)....
...idem u graficku...
...medijski tehnicar...
...g1m.......inace super razred...
...ziwin u solinu...
...tocnije,na japirku..
...bas i newolin taj kwart al jbg...
....izlazin..ma swagdi......
...najcesce u pedana-zakon kafic......
...slusan cajke i techno...newolin kad se rasprawlja o ukusima za glazbu
...zato cu was molit(pst!)....swak ima swoj stil i uskus...
...ima pun ku...fer =) prijatelja....
...neki ljudi za mene kazu da nisan normalna,da san luda i puknuta..al to wan mene nimalo nedira =)....
...ma neman vise ideja...
...ugl....
...sve vas puuuuno lolin...
...pusja ....
..=)...
MSN:roza_st_pp@hotmail.com

k0L!k¤ m€ p¤zn@j€s:
kL!kn! tu



M€ and M€
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
L!nk¤V!


m¤j $t@r! bL¤g

.M.@.r.!.n.C.h.€.

.P.@.u.L.@.

.t.¤.t.!.c.@.

.m.@.r.!.j.@.n.@.

.L.u.C.€.

.F.@.N.y.

.@.n.T.¤.n.i.j.@.

.j.¤.p.€.



¤$t@L€ $L!k€

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
J@ & J¤P€


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ludache dvi...J@&S€S@

Free Image Hosting at www.ImageShack.usma $m¤Kv!c@ moja najdraža =)
jope manekenka =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oPeT J@ i S€$@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
J¤p@ & j€b!t@- lipotice moe =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šuKy,j@ i b@b@


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
J¤p@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moa mala ...littelica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
€d!t@

ow! !z nOwoG r@zr€d@:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
@ncny =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
M@R!nCh€

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

m@r!j@n@

Image Hosted by ImageShack.us

@n@ b@n@n@ =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
t¤t@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
n€d@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
P@uL!cH@

Image Hosted by ImageShack.us

b¤ž€n@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
žUr0
(pr€jaKa sLika)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.pL€p€L

Image Hosted by ImageShack.us

K¤r@c@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
m@škLiN

Image Hosted by ImageShack.us

@nT€ juR€t!c

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
L@zy

Image Hosted by ImageShack.us

K!k€ & R!k0


! j¤Š n€k€,
Lud€ $L!k€:



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sesa,ja,sesa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ludache...smokvica&juli

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tri ludjakinje
sesa&ja&jopa
lol =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
j@,€d!t@ & k!k@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
r¤d€nd@n

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..j€l@...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
golubicici =)
b@b@ & eD!t@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sesa&Jopa...
uf slika ima 100g-jos iz 7raz...
ubit ce me one dvi =)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eskurzija...kraj 7razreda smrc =(







bit ce jos slika...al cete se morat malo strpit.. hehe =)



nedjelja, 21.10.2007.

...drugi post =)...

sad cemo ovako naslove,dok mi ne dosadi,prvi post pa drugi post...pa cemo vidit mozda dode i treci belj,pa mozda cetvrti...ugl meni se neda mozgat oko tih naslova,pa i necu yes!!!!ovako je lakse =)
cili ovaj tjedan mi je bija ka nekako sje***,danju bi bila cila u nekom svom filmu,nesto me puklo,neznan sta mi je u zadnje vrime,a valjda me pucaju neke emocije lud....a nocu bi bila happy neznan zasto,da vidite koliko bi mi ljudi upalo,ono "Roza,aj iskreno mi reci,jel ti pusis travu?" smokinsmijehsmijehsmijeha ja bi ostala paf...smijen se cilu noc i nemos me zaustavit nut....mozda je i zbog skole,neznan...razmisljala sam,mozda se i pribacin,namcorneodgovara mi ova skola...al mi je za,zbog razreda...ljudowi u razredu su mi preludi thumbupthumbupthumbup,mislin nisu ni do kolina mom bivsem razredu =) mouthwash al isto su mi prepredragi,i stavarno san zadovoljna,jedino to...
inace...DOSTA!!!!sretan...ne zalin tuzne posteve.....yes
ovaj tjedan iman ufuf rodendana...smokinpartythumbup
danas mi je mojoj maloj smisnici-antheici rofl ...jube sReTaN rOdEnDaN i sve najbolje ti zelim thumbup...puuuno ljubavi,momaka,sexsa smijeh...i onoga sta ide sa tin =) i uz to zdravlja,srice fino....ma ugl SVE NAJBOLJE!!!!!!yessmijeh
onda utorak Josipi nut i Ivani belj...pa u cetvrtak Dario yes i Daria zubo...a koliko ih ima...=)..hehe...al je meni dobro...vec mi je isplaniran cili tjedan...a jadna ja =)=)=)
...jeste culi da je umra tose no...vjerovatno jeste...ja san tuzna...smrc =(...bija mi je presuper cry ka pjevac a i bija je jebozovan ....smrc =(
i tako...
javim jos se jos...
svima velik K!$$ kiss

Image Hosted by ImageShack.us



| ..ay ay ostawi mi koji komentar...=) (60) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.