svakom loncu poklopac

utorak, 20.11.2007.

Pločice i parketi




Kao što vidite dragi blogeri ovih dana vam imam velike probleme. cry Naime, malo mi je što imam 2 kupatila nego bi da imam još barem 3 tako da ih mogu opremiti totalno različito i da udovoljim svim svojim željama. roflrofl Na jedvite jade uspjela sam suziti izbor pa mislim da ća malo biti u bijelo-žutoj kombinaciji (ako niste znali mali prostori postaju veći u svijetlim nijansama i sa pločicama manjih dimenzija) a veliko će biti ni manje ni više nego u lila-krem boji! Da, da! Kad sam čula za tu kombinaciju rekla sam fuj! Ali kad sam vidjela.....hm, pala sam na dupe!
Sad još sam iskombinirati različite nijanse npr. vertikalne fuge uz ogledala, nekakve pruge oko wc školjke i slično. Imate li ikakvih prijedloga?? Kao što možete primijetiti ovih sam dana u velikim problemima, pa pomoziteeeee!


Pozdravlja vas uvijek vaša nikad svoja Mara Pogibejčić! wave

Eh da, da se napokon sjetim pozdraviti i rođaka Andriju s kojim nikako da se sretnem! Izdajice jedna, blabla čitaš mi blog a nikako da ga komentiraš! eek wink


- 12:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ko je jeba jeba je, tko nije i neće

    ovo gore je trebala biti samo proba

    pisat ću o svemu i svačemu ovisno o svom raspoloženju

Linkovi