.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

ja i moje gluposti :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje redovito čitan,
a neredovito komentiran..
ugl. neki moji prijatelji i
ostali luđaci :)

natali
natalija
dona
loverboj
paola
antonija
jessica
tina
anita
marina
marečo
gržo

ines
marina br. 2
vale
andrea
marta
pavić
annamaria

VRDS OF SONGS

ŽIVOT-ABNORMAL

Vlade nam propadaju,
dok se djeca ubadaju.
Zraka i vode nam nestaje,
a ubijanje ne prestaje.
Svakodnevno neki genocid,
ljude izvodi pred veliki zid.
Auto-bobme i kamikaze,
jedva čekaju da nas zgaze.
Sport, glazba i umjetnost,
to je naša budućnost.
Govore nam tako svaki dan,
ali ja baš nisam siguran.
Ref:
Al' mene boli kurac za sve,
nemam više ambicije.
Samo tabak i alkohol,
to je život moj.


Nirvana-Lithium

I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I'm not scared
Light my candles, in a daze
'Cause I've found god

Hey, hey hey (x6)

I'm so happy 'cause today
I shaved my head ...
And I'm not sad
And just maybe I'm to blame for all I've heard ...
But I'm not sure
I'm so excited, I can't wait to meet you there ...
But I don't care
I'm so horny, but that's okay ...
My will is good

Hey, hey hey (x6)

I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack

I'm so happy 'cause today
I've found my friends ...
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you ...
We've broken our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care ...
And I'm not scared
Light my candles in a daze ...
'Cause I've found god

Hey, hey hey (x6)
Yeah!

I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack


Jebote bog -Pasi

Budim se, jutro je, odljepljujem svoje okice,
znajuci da je dan kada bog umire - predivan!
Vani je oblacno, prohladno i odlicno,
danas je baš spremno sve - danas bajka umire!

Došo sam kuci pijan ko kanta - razbio auto i srušio vrata,
za rucak se fino izbljuvo po stolu, starom pokazao guzicu golu,
vlastitu majku lupio šakom, šutnuo macku i jebo se s bakom!
Vlastitu majku razvalio i predobro ševio se s bakom!

Jebo te bog! Bio sam loš!
Dva ocenaša pa mogu još!

Zašto da budem dobar i pošten kad bi mi bog oprostio sve?
Svakoga dana sjedim i placem žaleci sve te instant-vjernike.
Dok vjeruju mahom u gluposti, u 21. vijeku on ne postoji!
Umro je od teške bolesti koju ste kršcanstvom nazvali.

Jebo te bog! Bio sam loš!
Dva ocenaša pa mogu još!

Sutra cemo srediti stvar uz nedjeljni rucak - božji dar!
Jebo te bog, bio sam loš! Dva ocenaša pa mogu još!


Slobodan-FNC Diverzant

Na radiju mi svira neka pankerija
Ja se izlezavam i pijem limunadu
Biti solo doma bas je prava brija
Nitko te ne jebe da strajkas u svom radu

Prvi puta zelim da mi zivot ne dosadi
Pa da onda opet svi mi ljudi mogu reci
Eto decko opet vrijedan je i marljiv
A ja opet necu u miru ici leci

Zelim biti slobodan barem jedan dan
Rasterecen zelim utonuti u san

Zelim biti slobodan da ne znam gdje sam, s kim sam
Zelim biti slobodan, sam panker ili nisam
Zelim biti mlad, napusen i lud
Zelim biti najbolji, da me ima svud


FNC Diverzant-BIBA

Opet sam u svijetu drame
Ni trenutka ne oklijevam
Za sve one naše dane
Ja ti ovu pjesmu pjevam
Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši

Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši

Ostala si još u meni
Ko nedovršena priča
Ostala si kao dio
Ove pjesme, ovog kiča
Sada savršeno sjetan
Predajem se hladnoj noći
Znam da tebe više nema
I da nećes doći

I dok gledam nebo
Tražim vrijeme da se vrati
Pitam sebe dal će ikad
Ova pjesma stvarno stati
Čekam da se sunce vrati
Spoji dvije sjene
Da osjetim kako Biba
Stoji tu kraj mene




PUNK ROCK SONG

Svakim pocetkom srednje skole
Neki novi klinci otkriju punk
A vec par mjeseci kasnije
Starci nih uvjere da
Da to nije ono sto se od njih trazi
Od njih se samo ocekuje da
Zavrse jednom i tu srednju skolu
A nakon nje odma' upisu faks

REF1:
Sine budi ono sto ja nisam
U zivotu ce ti lakse bit ak'
Srednju, faks budes zavrsio
Molim te sine nemoj slusat punk

Za tebe je ovo novo iskustvo
S ovim se nikada susreo nisi
Nikad jos ti birat' nisi mor'o
Dal' da slusas starog il' da slusas punk
Ti nemas mozak, nemas nista s njim
Svog ces starog ti poslusati
A tvoj ce tata jedino sretan bit
Samo kad si ti u zabludi

REF2:
I onda ti ces ostat' sasvim sam
Svi tvoji decki su davno otisli van
Pred ducanom sjede, zicaju dinar, dva

Nikada ti vise neces probat sam
Brze, vise, jace, bas u tom je stvar
Jedino na svijetu sto ti ces znat'
Bit' ce samo disciplina, red i rad
Za tebe su alkohol, droga i zene
Nedostizna, velika i dosadna stvar
Zato razmisli malo, zaboravi starog
Kupi si pluge i poleti van

REF3:
I onda budi sve sto stari je
Djecak iz haustora nezavrsene srednje skole
Cijeli zivot brije na birtije
Kad je doma gleda sam TV

O meni...

ja san jedna mala luđakinja koja
ima svoj stav i jako san tvrdoglava.
jedno veliko dijete koje se voli zabavljat,
popit koju casicu i divljat:)
volim svoje drustvo,odlazak na kavu,
pričat sto na uru,dosađivat ljudima i
lomit jin živce.hah.
volin i svojeg kosarkasa,pogat(ne pogan
sama u sobi iako je to relativno.),
male bestijice,velike oci,sunce,more,
komade na plazi.mljac.,dobra dupeta,
punk,punkere(pogotovo kad su u onin
uskim hlacama i na nogama imaju starke
.*mijau)
nista ne mrzin samo mozda malo manje
volin.

slusam:
.antitodor,abnormal.six pack,sida,dolibasija,
atentat,oružjem protiv otmičara,kud idijoti,
grupa tvog zivota,hladno pivo,ramones,
boys sets fire,millencolin,sum41,azra,van
morrison,the doors,saxon,r.e.m.
pink floyd,led zeppelin,the offspring,
blink 182,nirvana,bez panike,iggy pop,pasi,
ska-p,zabranjeno pusenje,alice cooper,metallica,
soad,nightwish,madness,rhcp,pasmaters…
i jos puno tega,ali mi se neda sve nabrajat,
previse tega,a ja san prelijenaaaaa.

nedjelja, 17.02.2008.

*jebačko raspoloženje me lovi.daaaa.grrrrrrr.

maaaaaaa.
san se zaljubila.
opet.cerekcerek
nemoren nis.
ni ucit,ni jest ni spat.
sva san munjena.smijeh
tako da me nis ne pitate.
i ne ocekujte novi post.
bez inspiracije.pih...

pozdraff kissmah



| - 14:28 - ...waste your time.... (12) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.