Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off comments













L.S.S. Wallpapers



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Brojač posjeta

Free Counter



LSS Video

Razno


Za one koji još ne znaju o čemu se radi
evo mali review:

Naime, ideja za ovaj blog je nastala jedne dosadne noći kad smo tili stavljat materijale o lss crew-u na net zbog onih koji nisu u mogućnosti da budu u blizini i prisustvuju tome. Tako se rodio ovaj blog 23.10.2005. u 22:01 h sa svijetlom budućnošću. U ovom vremenskom razdoblju bilo je nešto više od 50-ak postova koji su sadržavali samo najbitnije. Od tog najbitnijeg u početku je bilo skejtanje i sve u vezi toga što se događalo u ekipi, a nakon prve godine ti postovi su postajali sve rijeđi i tema ovog bloga su bili partyji i pijanke. Sve to skupa je rezultiralo zaboravljanjem pravog značenja ovog bloga i mnogobrojni ljudi su mislili da sudjeluju u tom procesu. Ali zapravo, nitko osim prave LSS ekipe se ne može zvati tako a ta ekipa su:
Šime, Ludi Šime, Tomo, Ante i Luka.

To bi bilo to u vezi postanka i definicije
ovog bloga!!!



A sad neke od najluđih slika od
nastanka pa do sad: !!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SongList:

















Tekstovi pjesama:


CHAOTIC :

The Himna

Ref:/
Što se loše sprema što je ta oluja s neba
Što je ono što se diže iz pepela ko ameba
Što je pakao bez stresa i grob bez puna lijesa
To je najluđa ekipa, ekipa lss-a

Što se loše sprema što je ta oluja s neba
Što je ono što se diže iz pepela ko ameba
Urnebesni bijes što hara svijetom kao vijest
Dolazi nam još gori bolesniji lss

Izraslo iz ničega iz okorjelog sela
Babe drže natalitet dok se tu ekipa cijela
Zabavlja uz loša djela i ruše svoja tijela
Pod okriljem lss-a uvijek nešto gadno sijeva
U početku ime skromno nastalo je vrlo pomno
Svako slovo znači nešto za ekipu ludu, kobno
Ozračje im pruža skejtanje i to bez vozačke
Al problema nemaju jer nema za to značke
Nakon nekog vremena i truda trikovi sve jači
Kao popaj očvrsnuli sve pozitivom zrači
onda materijal kači na blog neka cijeli svijet zna
što ime lss znači pa onda ti sad zezaj
i što da kažem za sve one šta nas ne znaju
nek samo dođu dole vide što smo pa nek zezaju
ako se vrate loše volje nek onda se ubiju
a u suprotnom nek najluđu ekipu priznaju

Tri godine od nastanka dvi godine od bloga
U to vrijeme puno događaja daleko od smoga
Jedno selo puno mladih traže zabavu
A najbolja je ona na tom teritoriju
Po danu planira se večer a na večer dar-mar
Samo piće lako teče delirijum total
Stipe kapov viče donka kopa sve je normal
A dok kamera sve snima iz svijetlo plavog seata
Lss ekipa vlada svakog dana pa i sada
Tagovi po zidovima vide se i mada
Izbljede s vremenom oni ali doći će i novi
Zato u ekipi neće petoricu pišu vjekovi
Pa kad neko kaže lss će proći proći proći
Neće lss će doći
Onda drugi kaže lss to neće moći moći moći
Ja kažem čvršći je od noći

ko još nije shvatio nek stavi brzo replay
ovu himnu slušaj stalno iz početka kad te digne
netko u noći pa pita puni naziv crewa
moraš bubnit ko iz topa il će bit tebi fraktura glave
kao kod moje stare kad nije dala pare
lss je zakon zato pozdravljam te care
pazi ovo lss.blog.hr prati stanje barem
himna nosi ono breme lssa
himna predstavlja ekipu to je čvrsta veza
između ljudi što ih drži 3 jedina slova
prijateljstvo tome služi a bez toga propada



Cura za jednu noć

Ta glupa kuja stvarno je otrovna ka guja
jednim poljupcem te zatoči prođe otrov kao struja
i tek poslije toga shvatiš kakvu pogrešku ti radiš
dok u mislima se mota curo koga ti to bariš
ima glavu kao seve noge krive obe lijeve
a na glavi smeđa kosa stalno prdi nešto melje
poslije seksa uvijek sere sam si kriv i to je dere
ma šta oćeš daj se makni glupa kujo imaj vjere
mr. bombastic je opis njenog šupka
trokrilni ormar proporcije su njenog struka
naprijed stomak gore sise sve do poda one vise
koda proša je tornado ma svi začudili bi se
kad te ona pogleda sa ulegnutog dvosjeda
odmah slabo mora doći kada priđe traži leda
pa ti osmijeh ružni baci liči ofucanoj štraci
tako vidiš da je gadna zubi kao mojoj baci

a sad slušajte pozorno ono šta slijedi
u ovoj pismi priča se o marioneti
o jednoj glupoj kravi koja ne zna šta sve pravi
kada popije tog alkohola drugu pismu stavi
a da se vratimo na temu i onu ljetnu noć
kada cura nije znala s kim bi tila poć
pa tako krenula od reda hvata jednog a on ne da
pa na drugog skače brzo a ja kažem bit će svega
jedan dva tri četiri pet
ma prominila je ona novog momka opet
a svi ostali polako sa svih strana prime lako
onda znate koja priča kad se drpa pušta lako
prvo kreneš odozada misiš guzu ona pada
pa se vratiš malo naprijed prvo gore vidiš jada
onda kreneš malo niže lagano se stiska bliže
pitaš godi li ti ovo dobro kujo ruka stiže


sve to valja sve to fata kada rekla je da prima
šest organa ajmo startaj ali ne možeš pred svima
gledaš kako traži nešto da dobije meso svježo
drugi pogledima šaraju je njena pička već je lešo
alkohol u krvi par promila u njoj vrvi
nije jedini ni prvi kaže ona mene svrbi
hajde počeši me hajde poliži me
odma prvu večer momak snažno pojebi me
tada skužiš cijelo sranje povlačiš se malo dalje
nema više kraj te kurve nemoj upast u te ralje
tako završava ova priča dajte ljudi malo pića
zaboraviti sve treba mili bože više ne daj

cura za jednu noć od tada zove se
poslije te večeri ima drukčije odnose
prema svima a i svi prema njoj
ta noć je presudna za ovaj mali boj

Dialog:/
hey girl for one night can i ask you something
no you can’t
why i really need to ask you something
ok what is it
is it true that you can take it six
ahhhh fuck you
ha ha ha


REF./ cura za jednu noć sa njom moraš poć
cura za jednu noć
cura za jednu noć s anom moraš poć
cura za jednu noć




Try to understand


Kroz trnje prolaziti trebaš imati snage i volje
u život bijedni kročiti i nadati se boljem sutra
dok pališ trubu gledaš kišne kapi na ulici
auta prolaze a ja bijedan ko na uzici
čekam bolje dane čekam bolje sutra
i novi dan da svane bez problema samo vutra
drži me u svijetu mašte gdje problema nema
obris lica u zrcalu se počinje da mijenja
ostala je samo sjena od društva kojeg više nema
i tada sam shvatio da nešto mi se sprema
nema izlaza iz toga vidim svjetlo u daljini
dok miljama je udaljeno čekam da se smirim
i sa sudbinom pomirim gledam je ravno u oči
želim ovo da proživim i u raj da kročim
zato sada sjećam se onih dana kad je bilo bolje
i ove riječi tužne su al moglo je biti gore

kada sjetim se tih dana u kvartu sa društvom starim
razne tuče prvo piće prve priče ja ne marim
sa prvim pizom susreo se s prvom krizom
tad su takozvani prijatelji rekli da ih kvarim
već polako starim bio sam na teškoj muci
zbog dilanja i skrivanja raznih uboda na ruci
ma niste mi vi suci rekao sam doma svojima
kad su našli razne droge i proglasili mojima
poslije toga znao sam što slijedi
takav život sine ništa ti ne vrijedi
u komuni prolazili su mi teški dani
svakog sata čekao sam kad ću izać vani
da vidim stare prijatelje ulicu i školu
sve one koji čekali su prvu ljubav moju
iz početka krećem naprijed da ispravim sve greške
korak po korak krećem se ali moram pješke


jednog jutra svjetlo dana proviri kroz prozor
uspomene ostaju i tad vidim novi obzor
pa sa prelaskom praga sa osmijehom na licu šetam
zbog novog početka ja osjećam se sretan
i bagra stara prolazi kraj mene a ne poznaju me
suze u očima mojim govore da preziru me
teško je gledati njihova nova lica otuđena
i sudbina moja već je odavno tako osuđena
a sad nema nikog da mi kaže stani
u ruci igla ubodena mrtav ležim vani
ljudi okupljeno stoje iznad nepomičnog tijela
vraćaju mu život ali duše više nema
i čuje se sirena jedna svijeća više gori
za jedan kratak život koji više ne postoji
možda u onom svijetu pravu spas on zbilja nađe
a ostale su priče i majka koja plače



Bit će bolje

Ref./
Znaj da bit će bolje svaki dan uz tebe ćemo biti mi
da prođe sve to samo ti drži se i proći će ti sve

za nas si uvijek prijatelj još dugo to ćeš biti
još puno puta ćeš nasmijati ljude i nećeš više kriti
kako sretan je život što živiš ja ti to sad kažem
shvati da si bolji čovjek od svih nas ja ne lažem
i moje riječi znače puno jer govore o tebi
ova pjesma znači puno kao molitva u sebi
zar ovaj lijepi dan može proći tu bez tebe
bez tvojih šala zafrkancija još si poput male bebe
hajde šime vrati se da bude sve po starom
ko će vozit skejt i lomit noge pušit punom parom
ma nema više šale ni sreće od kad nisi tu
sve je loše stalno misli u glavi izgubljeno lutaju
na tebe svi misle za tebe svi bi sve dali da budeš opet stari
da prođu ovi dani jer gore poput pakla jer srce ne poznaje bol
koja reže poput stakla zbog toga nisam sasvim svoj

i onaj dan je proklet kad si mora ići dolje
kad si nagovara mene da se okupamo a bolje
da smo bili doma da smo pisali bar pjesmu
nego šta smo išli vani i onda sam mora svjesno
gledati u tvoje oči dok se boriš sa životom
tražiš pomoć i pomogli smo zajedno a potom
sekunde su bili sati dok čekali smo hitnu
a suze niz lice žensko kao kiša skliznu
tvoj pogled zabrinjava a ja ne znam šta da kažem
u tvojim očima se vidi da si totalno prestrašen
i mi ne znamo šta činit ne znamo ti pomoć
čuješ hitnu u daljini hvala bogu sve će proći
i sada ležiš poslije svega vjerojatno misliš
čemu zezanje i glupost kad patit moraš pa popizdiš
al bit će sve to dobro i bit će sve po starom
naše molitve uslišene su hvala bogu pravom
taj dan će biti zapisan u srcima svih nas
i neće nikad nestati jer život ipak nudi spas
pa se zapitati treba zar je potrebno to proći
da bi shvatili što imamo i novom stazom onda kročit
šime mi smo uz tebe sve naše misli molitve
uslišio je dragi bog samo opet molim te
nemoj više nikad učinit nešto tako
ovaj put je cura plakala jer nije ni njoj lako
tvoja obitelj stalno bodri te neće te napustit
a i lss ekipa za tebe će suzu pustit
svi ti skupa šaljemo pozdrave i riječi složne
samo ozdravi nam ti i reci hvala dragi bože
hvala dragi bože
11. kolovoza 2007. godine




Ludi dan

Ref:/
jer svaki novi dan imam plan ali nemam novaca
za ostvarit san zato živim ovaj ludi dan
i svaki novi dan opet sam tužan razočaran
parama kojih nema tu je samo ludi dan

1× verse
ova država i politika je nama dobra kritika
jer pokvareni ljudi svi smo zato ova lirika
svima nama sudi u saboru svi su ludi
pa nam pranje novca ne predstavlja ni jedno od mnogo čudi
svi nam kradu pare dalje grade stanove i apartmane sade
a mi jadni stalno klade punimo i tako rade
dan za danom pune svoje džepove
i kartice peglaju jer pare nisu njihove
to znaju svi političari direktori razni tajkuni
panduri i svi kojima se žuri
po autocesti vozi 220 na sat i vadi pare van
za kaznu al to mu ništa nije kad
država ga hrani jadni ljudi poput mene
zato dajem ovaj primjer da bacim novo sjeme
u ludom životu ne preostaje ti ništa
nego varat državu i radit od nje malog miša

2× verse
i šta ti preostaje kad u džepu nemaš kinte
za duvan il alkohol i samo možeš brojit sitne
zar nije bolje gledat primjer naših sugrađana
intelektualno nadvišenih zbog njih je kesa tanja
državi zbog prevara i brojnih krađi banka
kladionica mjenjačnica i život im je slađi
nova lica drže osmijeh a misle da si lud
kad imaš hrabrosti za opljačkat a ti si robin hood
u modernom svijetu drugog izlaza nam nema
sve je puno problema pa se pitaš kad će mjena
ili smjena na vlasti kad će oni prestat krasti
da nam pare počmu stizat i kamate opet rasti
sve u svemu to je velik začarani krug
ako jedan stane krasti drugi uzet će mu dug
i opet iz početka nama život jadan bit će
kad nemamo pomoći i niti malo sriće

3× verse
i najteže je živit bez para na svitu ovom
krpat kraj sa krajem stalno malom socijalnom lovom
štedit na plinu na vatri na benzinu nikad platit
zadnji račun telefona jer tome na kraj ne moš stati
i šta će ova država samo jadost i bijeda
najbolje se ubit jer vidiš slabost je jedna
a to znaju najviše legende tade i ante zato
rođak vozi skupler od svoje male plate
drže pivu u ruci a život ne predaju muci
i sa kolumbom u ustima zadnji dim dobro uvuci
punim plućima živi život ko da ti je zadnji dan
i to je njima jedini najpotrebniji san
žive od danas do sutra opijeni uvijek skupa
i nije potrebna im ženska nego samo od boce rupa
jedna recitacija na kraju pjesme poslušajte
neke metaforske riječi koje ovaj život blate



Igre:

Razvijajte mozak umisto šta
lutate po blogovima:



Evo igra za one koji su pukli...a tih je danas puno!!!


subota, 10.11.2007.

The HIMNA



Evo prvo i zadnje izdanje himne lss-a pa poslušajte:




P.S. - svi komentari su poželjni



| --talk to lss-- (2) | --print-- | x |

<< Arhiva >>