~utorak, 18.12.2007.

Murder

razmisljam u zadnje vrijeme...o ubojstvu...uzimanju necije zivotne energije..sto to moze opravdat i sto moze ..potaknut drugo ljudsko bice na takav cin...mozda cista zloba,sjebani osjecaji...novci:D...ja sam se uglavnom bazirao na osjecajima...ustvari nece ovo nit bit tema o ubojstvu vec...o uzimanju rizika i ponavljanju pogreske koja mozda nece biti pogreska...sigurno jebemu sve-.-..mrzim kad ljudi dobiju sliku o meni...neku potpunu krivu i onda kad dodje do određenog trenutka ta osoba misli kako je meni sjebavanje i rasplakivanje cura sve na svijetu-.- jebemu selo i ja sam covjek i ja imam osjecaje,iako se mrzim zbog tog...iako nemogu rec volim a toliko sam puta htio njoj to rec..mislio sam da je prerano,pa nije trenutak,sad je prekasno ocito..neznam mrzim se zbog tog i...neznam kak cu reagirat kad je sljedeci put vidim...iskrneo uijek sam znao kako cu i kad rec...sad nemam pojima..znam da cu bit ljut,gnjevan,bijesan,,isto kao i sad...crno mi je pred ocima vidim samo tekst kako ide ...u ovom je trenutku mrzim i volim...u istom trenutku..najveca mi je zelja da joj sad preko noci netko naspe u glavu nesto,da shvati neke stvari....glupo je..totalno glupo..napravit cu neko sranje bezveze bez ikakovg razloga..reci cu neke stvari koje necu mislit..i sjebat cu sve..ko i uvijek

- 00:27 - Ostavi trag (19) - Baci na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga..

  • pisat čem...vjerovatno o dnevnim događajima...koje se narafno meni dogode..kome drugome..dakle..khm..i da...tu i tamo ako dobijem volje...inspiracije...napisem neki dubokoumni...mozda

malo o meni


  • Ime:Nebitno
    Prezime:hmh..zovu me General...(shvati)
    Godina:19
    Živim u:Zagrebu naravno...najveci kvart..Tresnjevka
    Zanimacija:Po mnogima...zagorcivanje zivota ostalima,sjebavanje ostalih...po meni...nalazenje moga mjesta


designed by PoReMeChEnA