~petak, 23.11.2007.

Betrayal

izdaje....prevare...treba li ih se oprastati?...kad pogledam na to i razmislm malo...ako se to oprosti...ne postavlja li to toj osobi neku vecu granicu...mislim nece li onda ona lakse to napraviti to sljedeci put...sada kada zna da smo spremni to pustiti i oprostiti...Stavljen sam u tu poziciju...nakon tolko izdaja i prevara sa moje strane,napokon sam osjetio kako je to biti sa druge strane...I mog rec...oprostite svi kojima sam to napravio...ispipivao sam granicu...i onda se to ponovilo...neznam kako su ti određeni ljudi mene "prislili" na neponavljanje tog..Vjerovatno su uspjeli nabiti taj neki osjecaj griznje,,,iako sam nekoliko postova prije rekao kako neam to...savjest mislim,nesto te pocne gristi iznutra i zapitao sam se...dali je to vrijedno gubljenja te osobe...varao sam i izdavao osobe koje su mi znacile isto kao i ovaj upaljač na mom stolu...imam ih jos 20 u kuhinji...ali opet napravio sam to i osobama za koje nisam ni sanjao da ce mi znacit ,koliko mi sada znace...I evo citam na guglu,kao...kod zena su prevare vise slucajne...uzrokovane alkoholom...ali tko meni garantira da se..."nesereca" nece desit i sljedeci put...A siguran sam da ce onda boljeti i vise nego prvi put...jer sam oprostio,a to nikad ne radim..tako da...sad sam u nedoumici,,,nakon sto sam oprostio..zapitam se dali je to bio trenutni ispad emocija skojim imam problema...ili samo nisam htio da to zavrsi onako kako je ona htjela...danas idem van snjom prvi puta nakon toga...samo se nadati mogu da cu do pola devet zna sta i kako...a hvala Bogu..."Nada je san budnih"....budite pozdravljeni

- 17:22 - Ostavi trag (5) - Baci na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga..

  • pisat čem...vjerovatno o dnevnim događajima...koje se narafno meni dogode..kome drugome..dakle..khm..i da...tu i tamo ako dobijem volje...inspiracije...napisem neki dubokoumni...mozda

malo o meni


  • Ime:Nebitno
    Prezime:hmh..zovu me General...(shvati)
    Godina:19
    Živim u:Zagrebu naravno...najveci kvart..Tresnjevka
    Zanimacija:Po mnogima...zagorcivanje zivota ostalima,sjebavanje ostalih...po meni...nalazenje moga mjesta


designed by PoReMeChEnA