...sweet 16 :D .... - ljubav je lijepa stvar...nemojte gledati moj link...samo sam bila očajna :) - Blog.hr
06.03.2008.
...sweet 16 :D ....
Hej hej!!
pa ljudi moji, kako ste??!!
evo, ja sam super,...ma predobro :D ...
vesela sam, hahahhahahah....
napokon napunila 16 godina :D jeeeeej smijeh ...
ajme, kako sam ja sretna, hahahhahah...cijeli dan se smijem...živciram sve oko sebe, hahahhaha....
ma baš me briga..dobila sam 5 švicarskih čokolada finosmijehsmijehsmijeh ...jedna je već nestala, hahahahhahahah....

ajme...Iva i Nataša, ja vas vooolim :D ...hvala, hvala, hvala smijehsmijehsmijeh ...ove naušnice su preeeeeedobre...i vezice...e da, stavila sam ih...predobro je, hahahhaha....sad se vidi da sam sretna, hahahhahahah....
mda..vi koji ne znate...kupile su mi naušnice na dugme :D (to već želim napravit mjesec dana, ali nikako da kopčice dobiju), i vezice za starke na smajliće, hahahahhahhah....,kako dobro...i da...čokoladu,....ali nije švicarska zubo ...hahahahahhah
hahahhahahah....sutra slavim, jedva čekam...idemo na pizzu :D ....i onda u subotu van,...ajmeee...jedva čekaaam :D ...


Image Hosted by ImageShack.us


sad moram osobnu napravit, hahahha...sad mi je obavezno...baš se starije osjećam....sad sam VELIKA CURA (wink)...:D ....
idem ja....
nisam dugo pisala post, znam...ali nije mi se dalo...hahahhahaha....
ajde ajde...pišem vam ubrzo, neće više biti ovakve pauze, bez brige :D ...
pa-pa!


p.s.I love you (morala sam to napisat, još sam pod dojmom filma, hahhahaha)
p.s.2,....da...ne znam da li sam vam rekla da sam kupila nove starke..sive...jeeej..

17:40 - Komentiraj ( 18 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis bloga....hm....pa tu će uglavnom biti moje gluposti.....da...to bi bilo to.....hm...da...

test koliko me dobro poznaješ



Koliko vas je ovdje od 9.1.2007.

Hit Counter
Hit Counter



O meni i tako neke stvari...
Ime: Petra
Prezime:tko zna zna...dead
Rođena:6.03.1992....
Grad: Rijeka
Frendovi: Damir, Ariana, Teja, Mari, Gljiva, Iva, Klara, Antonela, Ana, Aco, Paul...ajme...previše ih je :P
Volim:dečka :P, muziku, prijatelje, svoju obitelj, moje mačke, gitaru, klavir ,Framu, starke, pjevat, bend!.....i još toga....
Ne volim: CAJKEEE!!!....dvoličnost i licemjerje....to što brzo planem....zelenjavu....ribu....

i na kraju...ja :P

Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us


MUZIKA:

ajme...muzika je moj život...stvarno...sad stvarno...hahahah...
šta da kažem...
slušam svašta...osim cajka i techna... i popa...ustvari...onda ne slušam svašta...hahahha...
pa...ja slušam uglavnom rock, tu i tamo punk i metal(folk metalsretan itd)......od bendova najviše slušam: S.O.A.D., A Perfect Circle, R.H.C.P., Prljavce i još puuuno toga..hahhaha




Quotes

Kad se poklope kazaljke na satu, kad otkuca ponoć, ti zatvori oči, stisni ih jače i sjeti se onog tko zbog tebe plače!

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

Naučio sam da se dan sastoji od 24 sata, sat od 60 minuta i minuta od 60 sekunda, ali nitko mi nije rekao da je jedna sekunda bez tebe cijela vječnost!


----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

...I want to be remembered as the girls who smiles even though her heart is broken and the one who can always brighten up your day even if she couldn't brightened her own...


----------x----------


Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

...Life is too short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you right, forget about the ones who don't and believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said that it'd be easy, they just promised that it would be worth it...

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

Always believe in YOU. Listen to your heart. Trust your instincts. Know you CAN. See your own strengths. Dream it - dare it. DO what you're afraid of. Keep the faith. Follow your vision. Remember ANYTHING is possible if only you believe.

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

I'm not a perfect girl. My hair doesn't always stay in place & I spill things a lot. I'm pretty clumsy & sometimes I have a broken heart. My friends & I sometimes fight & maybe some days doesn't go right, but when I think about it & take a step back I remember how amazing life truly is & that maybe, just maybe, I like being unperfect...

----------x----------

Image Hosted by ImageShack.us


----------x----------

Never take someone for granted. Hold every person close to your heart because you might wake up one day and realize that you've lost a diamond while you were too busy collecting stones.


----------x----------

Linkovi
aaancica- ma meni su svi blogovi strava...
teja - luda i otkačena cura....odite pa vidite i sami :D
klara - super frendica s frame volim pričat s njom...
luka i pajo-zafrkanti iz razreda....
tonka :)-zabavna cura koja ide na framu krnjevo (gdje sam ju i upoznala)
ona koja korača- smiješna ...zabavna...
Laura :):) - sviđa mi se post o prijateljstvu...super blog...
Martina - odlična cura s moje Frame...super je...
blesava glava ''mihaela'' - full zakon blog...


Evo predlošci:

peace dizajn
zubalo
sweet designs
gadura dizajn
ludača dizajn
Moi
Sir
PAPER HEART
Geisha
simpa
bahati dizajn
Maya
v4MP1r3's Designs
lucy
NLO
super dizajn
my Chaotic Games
martina dizajn
designer for you
predloschi
endless-light
hitech
drvo sranja
samo riječi
laura dizajn
x...dizajni...x
zečja rupa
bemeri
deganegane
rizla i strudla
mentalka dizajn

...PJESMICE....











SLIČICE!



















credits
duckdz. - x x x