Yes/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket

"Stvarnost je izlika za one koji nemaju maste."



Photobucket


ovo je obrnuta prica Blackovih.
u knjizi su svi u Slytherinima, kod mene su svi u Gryffindorima. Severus Snape nije raden kao lik JKR nego kao Alan Rickman s nekim Severusovim osobinama.
sve ostalo sto trebate saznat,saznat cete kroz pricu.

Photobucket

mail
mistress_bella@net.hr



hits




moon

Photobucket
Regulus Black

I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you

sky

Photobucket

And dance your final dance
This is your final chance
To hold the one you love
You know you've waited long enough












Photobucket
Photobucket
Bellatrix Black je malo crno djevojce koje voli setati po mjesecini. Obozava napitke, idu joj bez problema. Jedna je od tri sestre Black, od kojih jednu ne podnosi a sa drugom se ne cuje. Bella je na 6. godini u Hogwarts te pripada plemenitoj kuci Salazara Slytherina. Bella je osoba koja je zaljubljena u glazbu i u njoj pronalazi svoj mir.
Photobucket
Photobucket


stars

Photobucket
Dakota Lenore Hart
Are you a lucky little lady in the City of Light
Or just another lost angel



Photobucket
Odin
I want to dive into your ocean
Is it raining with you



Photobucket
Marius
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?



Photobucket
Aaron Waters
Everybody's got their history
On every page a mystery




Photobucket
Starz Skrable
How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you



Photobucket
May Stox
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.



Photobucket
Morwena Myldis Jacobson
So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no.



Photobucket
Ginny Loo Weasley
It means no worries for the rest of your days
It's our problem-free philosophy




Photobucket
Narcissa Black
Perfume came naturally from Paris
for cars she couldn't care less
Fastidious and precise



Photobucket
Athena Helena Snape
Like and angel who is fading on the edge of time
Like a burden on your shoulders can be crossing your mind




Photobucket
Nicolette Rosaline Caterine Granger
I'm going places, I've got ambitions
thank you but I don't need your permission
baby before you give me your love, give me your respect



Photobucket
Angelina Lovegood
Like a little school mate in the school yard
We'll play jacks and UNO cards
I'll be your best friend



Photobucket
Amy Morgan
I'm only happy when it rains
I'm only happy when it's complicated


Photobucket
Ella Mesyn
Im a woman of wealth and taste
And I laid traps for troubadours


Photobucket
Allegra Favole
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Shine on you crazy diamond.









































































































































Photobucket

Haven't you got poet, or something like that?
No, y'see, the trouble with poet is
'Ow do you know it's deceased?

Photobucket





















Photobucket
Copyright © 2008. by Bellatrix Black
imam prava na sav text koji pise
i na sliku Pauley Perrette

Photobucket

Credits

design:.x. help:.x.x.

utorak, 01.09.2009.

21 I want you to want me

Usla sam u kucu ne obaziruci se jesu liKreacher ili Regulus mozda tu ili bilo tko drugi. Bacila sam se na krevet i zatvorila oci. Imala sam osmjeh na licu. Bila sam sretna jer, cini mi se, da su sve stvari napokon na svom mjestu. Regulus je tu, ziv i zdrav, sto je i najvaznije. A opet i Aaron je tu. Zabila sam glavu u jastuk i pocela se ludacki smijati. Osjecaji su me jednostavno preplavili. Bilo ih je previse, ali bili su to oni ljepi osjecaji.

Regulus mi je usao u sobu te legao kraj mene na krevet. Pogledao me vragolastim pogledom. Znala sam sto to znaci. Uzela sam jastuk i pocela lupati Regulusa prije nego sto se stigao snaci. Ubrzo se i on snaso pa smo nastavili tucu jastucima. Udarali smo se kao mala djeca. Samo sto je ovaj put vec snaga bila u nama i jace je boljelo.

Sad sam bila sigurna da su stvari na svom mjestu.

Izmoreni smo legli na krevet i samo se smijali. Jedno drugome i nasoj djetinjastoj igri.

-Reguluse, hoce li ti smetati ako veceras odem van?-

-Van? Ti? Mala si ti jos za izlaske.-

-Dobit ces jastukom, opet. Ako hoces ostat cu s tobom...-

-Ne, ne. Idi van, zabavi se. Neki decko je u pitanju sigurno?-

-Pa...-

-Hajde Bellice, ne mislis valjda meni mazati oci time da ides s prijateljicom van. Samo se nadam da je neki dobar.-

-Pa za sad je bio, a za dalje cemo vidjet.-

-Oho! Pa to se vec za dalje planira.-
Nasmijesio se i pogladio me po kosi te otiso i ostavio me da se spremim.

...

Stajala sam ispred supljeg kotlica, smrazavala se i cekala Aarona koji po obicaju kasni.

Flashback

Ja sam se zaputila prema drugom katu. Kada sam dosla produzila sam do trece police ljevo. Tu su bile knjige iz bezjacke skolske literature. Uzela sam udzebnik engleskog jezika te sjela za prvi slobodan stol. Krenula sam ju listati. Prelistala sam ju od pocetka do kraja njega jos nije bilo. Namjeravala sam se dici ali u tom trenutku se pojavio.

-Kasnis Waters.-rekla sam mu ljuta.

-Oprosti Bella, nije bilo namjerno.-rekao je te sjeo za stol.

End of Flashback


Kad se napokon pojavio me odmjerio i nasmijao se. Nisam se mogla suzdrzati pa sam i ja odmjerila njega. Imao je crne traperice, kosulju i preko toga dzemper. Nije ni malo licio na sebe, ali izgledao je jebeno dobro.

-Kasnis Waters.-

-Oprosti Bella, nije bilo namjerno.-

Nasmijesila sam se.

-I sto si mi to htio pokazati Waters?-

-Pa Black... Prosecimo.-

...

Stajali smo na praznom stadionu.
Pri dnu stadiona je bila postavljena mala pozornica, a ispred nje je bio okrugli stol sa ruzom i pivom.

-Sto Waters pivo i ruza su za mene, a ti ces pjevati?-

-Pa nesto slicno. Sjedni!.-

Sjela sam za stol, a on mi je otvorio pivo i dodao cigarete, govoreci da ce mi trebati. Nasmijala sam se te otpila gutljaj pive i zapalila cigaretu dok se on pokusao popesti na pozornicu.
Kad je napokon uspio je uzeo gitaru i poceo svirati. Iako je vise licilo na buku i nabijanje.

On se sjeca toga?!

Flashback

Otisla sam prema sovinjaku. Nisam gledala hoce li me vidjeti koji prefekt ili Filch samo sam buljila u pod i zadrzavala suze da ne poteku. Spotaknula sam se te skoro pala pri ulazu u sovinjak. Otisla sam na vrh kule i sjela te pustila suze da teku. Uzela sam gitaru te opet krenula svirati. Ali to nije bilo sviranje. To je vise bio ispad bijesa, tuge i svih emocija skupa.

Netko se uzurbano penjao po stepenicama. Bio je to Aaron.

End of Flashback



want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.

I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Ill shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
Ill get home early from work if you say that you love me.

Didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Feelin all alone without a friend, you know you feel like dyin.
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?

I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.
Ill shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
Ill get home early from work if you say that you love me.

Didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Feelin all alone without a friend, you know you feel like dyin.
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Feelin all alone without a friend, you know you feel like dyin.
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?

I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.
I want you to want me.
I want you to want me.
I want you to want me.
I want you to want me.


Photobucket



[ comment |23| ] print ][ # ]

<< Arhiva >>

0