Yes/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket

"Stvarnost je izlika za one koji nemaju maste."



Photobucket


ovo je obrnuta prica Blackovih.
u knjizi su svi u Slytherinima, kod mene su svi u Gryffindorima. Severus Snape nije raden kao lik JKR nego kao Alan Rickman s nekim Severusovim osobinama.
sve ostalo sto trebate saznat,saznat cete kroz pricu.

Photobucket

mail
mistress_bella@net.hr



hits




moon

Photobucket
Regulus Black

I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you

sky

Photobucket

And dance your final dance
This is your final chance
To hold the one you love
You know you've waited long enough












Photobucket
Photobucket
Bellatrix Black je malo crno djevojce koje voli setati po mjesecini. Obozava napitke, idu joj bez problema. Jedna je od tri sestre Black, od kojih jednu ne podnosi a sa drugom se ne cuje. Bella je na 6. godini u Hogwarts te pripada plemenitoj kuci Salazara Slytherina. Bella je osoba koja je zaljubljena u glazbu i u njoj pronalazi svoj mir.
Photobucket
Photobucket


stars

Photobucket
Dakota Lenore Hart
Are you a lucky little lady in the City of Light
Or just another lost angel



Photobucket
Odin
I want to dive into your ocean
Is it raining with you



Photobucket
Marius
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?



Photobucket
Aaron Waters
Everybody's got their history
On every page a mystery




Photobucket
Starz Skrable
How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you



Photobucket
May Stox
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.



Photobucket
Morwena Myldis Jacobson
So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no.



Photobucket
Ginny Loo Weasley
It means no worries for the rest of your days
It's our problem-free philosophy




Photobucket
Narcissa Black
Perfume came naturally from Paris
for cars she couldn't care less
Fastidious and precise



Photobucket
Athena Helena Snape
Like and angel who is fading on the edge of time
Like a burden on your shoulders can be crossing your mind




Photobucket
Nicolette Rosaline Caterine Granger
I'm going places, I've got ambitions
thank you but I don't need your permission
baby before you give me your love, give me your respect



Photobucket
Angelina Lovegood
Like a little school mate in the school yard
We'll play jacks and UNO cards
I'll be your best friend



Photobucket
Amy Morgan
I'm only happy when it rains
I'm only happy when it's complicated


Photobucket
Ella Mesyn
Im a woman of wealth and taste
And I laid traps for troubadours


Photobucket
Allegra Favole
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Shine on you crazy diamond.









































































































































Photobucket

Haven't you got poet, or something like that?
No, y'see, the trouble with poet is
'Ow do you know it's deceased?

Photobucket





















Photobucket
Copyright © 2008. by Bellatrix Black
imam prava na sav text koji pise
i na sliku Pauley Perrette

Photobucket

Credits

design:.x. help:.x.x.

subota, 03.01.2009.

19-back home

Obrasla brada mu je prekiravala lice, a duga smeda kosa je i dalje djelovala poput svile. Dosao je do mene i obrisao suze rukom te me zagrlio i cvrsto stisnuo.

-SSSS, Bellice.-

Njezno je to rekao te me jos cvrsce stisnuo u svom zagrljaju. Obujmila sam njegovo tjelo svojim rukama. Bilo je opipljivo. Stvarno. Suze su mi kapale na njegov crveni sako. Poljubio me u tjeme te prosao rukom po mojoj kosi.
Lagano se poceo ljuljati kao da cemo krenuti plesati. Drzao me i ljuljao. Sve je bilo poput neostvarivog sna.
Otvorila sam usta, ne bih li rekla nesto. Predomislila sam se.
Odmaknula sam se od njega i pogledala ga. Obrisala sam suze i nos rukavom te ga nastavila gledati. Nasmjesio se. Pruzio je svoju ruku prema meni. Prihvatila sam ju.
Opet me zagrlio.
Prislonila sam glavu na njegova prsa te nastavila gledati kroz prozor.

-Sve ce biti ponovo u redu, Bells.-

-Hoce li? Hoce li stvarno sve ponovo biti u redu?-

Prosao je rukom po mojoj glavi te kimnuo.

-Necu dobivati nikakva pisma u kojima pise da si mrtav?-

Na licu mu se vidjela krivnja.

-Neces. Nadam se.-

Odmaknula sam se te ga pogledala.

-Nadas se?!-

Nasmjesio se te poceskao po bradi.

-Pa cuj, znas, nikad se ne zna sto se sve moze desiti.-

-Znam ja sta se tebi moze desiti!-

-Ma jel znas? A sta to?-

-Ja cu ti se desiti i onda si gotov!-

Poceo se smijati a ja sam ga lupila sakom u rame. Jauknuo je te se nastavio smijati. Nadurila sam se.

-Ma znas da ce sve biti u redu Bellice.-

Pogledala sam ga upitno na sto se on sigurno nasmjesio te sam ga zagrlila znajuci da je sve u redu. Bas kao sto je i rekao.

-Po javljanju tvog trbuha, zakljucio bih da si gladna.-

Pogladila sam trbuh koji je radio glasne zvukove dajuci do znanja da je vrijeme da se napuni.
Pogledala sam ga, a on se samo nasmjesio.

-Hajde idemo dolje u kuhinju. Sigurno cemo naci nesto za jesti.-


Sjeli smo za veliki drveni stol u blagavoni. Kreacher nam je donio vrucu juhu koju smo pojeli brzo.

-Ovo je bilo jako ljepo.-

Spustio je ruku na trbuh i krenuo ga je gladiti. Nasmijala sam se toj radnji.

-Slazem se.-

Odmaknula sam zdjelu te polozila ruke na stol i naslonila se na njih.

-Zasto se nisi javio?-

-Nisam mogao. Zelio sam ti pisati i javiti da je sve ok ali nisam mogao.-

Pogledala sam ga u oci.
Uzvratio mi je pogled.

-Jel Severus znao?-

-Je.-

Pogledala sam ga ljutito i razocarano.

-A ja nisam smjela znati? Nisam smjela znati da mi je voljeni bratic ziv i zdrav? Ne, nek Bella rade tuguje negdje i nek misli da joj je jedini clan obitelji mrtav.-

Bjesno sam se digla od stola i pocela hodati gore dolje po prostoriji. Gledao je neko vrijeme pred sebe te se i on ustao. Primio me za ramena i okrenuo. Stala sam te ga pogledala ljutito.

-Bellatrix, bilo je preopasno u pocetku. Severus me zamolio da ti kazem, ali ja sam odbio. Nisam zelio, ali sam se na kraju ipak predomislio i nisam mogao docekati da te ponovo vidim te sam otisao u Hogwarts.-

Pogledala sam ga. Bio je ozbiljan. Rekao mi je Bellatrix, a to nikada ne govori. Stalo mu je.

-Ali zasto mi se onda nisi nekako javio kad si me toliko zelio vidjeti?-

-Jesam Bellice, jesam. Cekao sam te na vijaduktu i cekao bi i duze da se avatari nisu pojavili. Znas da mi je stalo do tebe. Ipak si ti moja mala Bellica.-


Zagrlio me te pogladio po glavi. Zagrlila sam i ja njega te mu tiho rekla kako mi je zao. Drzao me jos neko vrijeme u zagrljaju te pustio.

-Dam se kladit da oces ic van veceras.-

Rekao je to sigurno te prekrizio ruke na prsima zauzimajuci pobjedonosni stav.
Nasmijala sam mu se.

-Pa bas i ne bi. Rade bi ostala tu s tobom da mi ispricas nesto vise.-

Pogledala sam ga upitno i molecivo.
Nasmijao se.

-Zasto ne? Bit ce nam ljepo. Bas kao i nekad, samo bez suvisnih osoba.-

Nasmjesila sam se te smo zagrljeni otisli do kamina.

Flashback

Pahulje snjega su se nadzirale kroz zamagljeni prozor. Baka, mama, Cissy i teta su ukrasavale vec okiceni bor carolijom. Otac, djed, stric i Regulusov brat su raspravljali o zadnjoj metlobojskoj utakmici. Kreacher je setao okolo i nosio kolace na pladnju, kao nekakav konobar. Drva u kaminu su veselo pucketala, a vatra je plesala. Regulus i ja smo bili udaljeni od svih. Gledali smo darove pod borom i smisljali kako ih uzeti a da nitko ne primjeti.

-Probaj s Acciom.-

-Ne, bit ce preocito.-

-A Leviousa?-

-Isto.-


End of Flashback


Photobucket



[ comment |27| ] print ][ # ]

<< Arhiva >>

0