Yes/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket

"Stvarnost je izlika za one koji nemaju maste."



Photobucket


ovo je obrnuta prica Blackovih.
u knjizi su svi u Slytherinima, kod mene su svi u Gryffindorima. Severus Snape nije raden kao lik JKR nego kao Alan Rickman s nekim Severusovim osobinama.
sve ostalo sto trebate saznat,saznat cete kroz pricu.

Photobucket

mail
mistress_bella@net.hr



hits




moon

Photobucket
Regulus Black

I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you

sky

Photobucket

And dance your final dance
This is your final chance
To hold the one you love
You know you've waited long enough












Photobucket
Photobucket
Bellatrix Black je malo crno djevojce koje voli setati po mjesecini. Obozava napitke, idu joj bez problema. Jedna je od tri sestre Black, od kojih jednu ne podnosi a sa drugom se ne cuje. Bella je na 6. godini u Hogwarts te pripada plemenitoj kuci Salazara Slytherina. Bella je osoba koja je zaljubljena u glazbu i u njoj pronalazi svoj mir.
Photobucket
Photobucket


stars

Photobucket
Dakota Lenore Hart
Are you a lucky little lady in the City of Light
Or just another lost angel



Photobucket
Odin
I want to dive into your ocean
Is it raining with you



Photobucket
Marius
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?



Photobucket
Aaron Waters
Everybody's got their history
On every page a mystery




Photobucket
Starz Skrable
How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you



Photobucket
May Stox
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.



Photobucket
Morwena Myldis Jacobson
So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no.



Photobucket
Ginny Loo Weasley
It means no worries for the rest of your days
It's our problem-free philosophy




Photobucket
Narcissa Black
Perfume came naturally from Paris
for cars she couldn't care less
Fastidious and precise



Photobucket
Athena Helena Snape
Like and angel who is fading on the edge of time
Like a burden on your shoulders can be crossing your mind




Photobucket
Nicolette Rosaline Caterine Granger
I'm going places, I've got ambitions
thank you but I don't need your permission
baby before you give me your love, give me your respect



Photobucket
Angelina Lovegood
Like a little school mate in the school yard
We'll play jacks and UNO cards
I'll be your best friend



Photobucket
Amy Morgan
I'm only happy when it rains
I'm only happy when it's complicated


Photobucket
Ella Mesyn
Im a woman of wealth and taste
And I laid traps for troubadours


Photobucket
Allegra Favole
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Shine on you crazy diamond.









































































































































Photobucket

Haven't you got poet, or something like that?
No, y'see, the trouble with poet is
'Ow do you know it's deceased?

Photobucket





















Photobucket
Copyright © 2008. by Bellatrix Black
imam prava na sav text koji pise
i na sliku Pauley Perrette

Photobucket

Credits

design:.x. help:.x.x.

četvrtak, 06.11.2008.

los pocetak ili dobar kraj?

Vukla sam noge po snjegu i pustila neka namoci hlace. Skripao je pod mojim nogama. Odgurnula sam kofer sto dalje sam mogla te krenula skakati i vrtijeti se. Prolaznici su radoznalo gledali moje veselje u snjegu. Kada sam shvatila da ih se skupilo malo vise prestala sam te pokupila svoj kofer i nastavila hodati gledajuci u bjelinu snjega pod mojim nogama. Nasmijala sam se sama sebi. Duboko sam udahnula te stala i pogledala prema kucama.

Stare kuce bile su naslagane jedna do druge. Zid do zida. Neke su se tako jako uklopile da ih se tesko i vidjelo. Takva je bila i Regulusova. Snjeg je bio na krovovima kao veliki tepih koji ih stiti od svega jedino pada po rubovima. Dugo sam gledala po kucama trazeci ju. Izmedu broja 11 i 13 nalazila se tesko vidljiva stara kuca koja je izgledala kao dodatak kuci sa brojem 11. Otisla sam do nje i oprezno primila staru hrdavu kvaku te brzo usla.

Miris vlage i starih knjiga sirio se kucom. Na drugom katu bila je privatna knjiznica. Vecina clanova obitelji Black smatrala je kako su knjige jako vazne za naobrazbu i neku opcu kulturu, tako da je u kuci bilo knjiga od enciklopedija pa sve do zabavnog stiva. Regulus je gore cesto provodio sate. Znala sam ga naci kako sjedi u naslonjacu i cita knjigu ne primjecujuci stvari koje se desavaju oko njega. Otputovao bi u taj svijet i ostao tamo sve dok nije zaklopio knjigu.

-Lumos.-

Svijetlo na vrhu mog stapica rasvjetlilo je mracno predvorje. Kofer sam ostavila kraj vrata te otisla do stolica kraj vjesalice za kapute. Kao i nekada, svijece, vec postavljene u svijecnjak, bile su tamo.

-Incendio.-

Crvenkasti plamicak se pojavio na svijecama koje su obasjavale bolje od stapica. Paucina je visjela sa plafona, crveno crne tapete bile su vec pozutjele od starosti, a drvene stepenice samo sto nisu propale. Priblizila sam svijecnjak stepenicama da pogledam da li je sigurno ici gore, sto je bilo nuzno potrebno. Iz daleka su izgledale staro i unisteno, a sada, iz bliza, izgledaju novo. Stala sam na njih te se malo prodrmala da opravdam svoju sumnju. Nista. Pocela sam skakati ali i dalje je sve bilo ok.

-Gospodarice, to je carolija. Kreacher postavio caroliju zbunjivanja.-

Pogledala sam malog kucnog vilenjaka te mu se nasmjesila. Njegove velike oci nisu bile tako tuzne kao prije, a prljava jastucnica mu je visjela preko tanahnih rucica.

Popela sam se stepenicama na drugi kat gdje se nalazila Regulusova soba, knjiznica te soba mojih roditelja koju nikada nisu koristili.
Primila sam okrluglu izrezbarenu zlacanu kvaku te otvorila vrata sobe. Krevet je bio uredno namjesten, prozori su bili zatvoreni, a stol je bio pun stvari. Medu njima je bila i ona slika njega i Severusa.

Flashback

Na njegovom stolu nalazila se slika njega i jos jednog decka izrazito crne kose te dubokih prekrasnih crnih ociju. Zlobno su se smjeskali iza kotlica iz kojeg se parilo.
Kraj slike se nalazila mala bocica puna zelene tekucine.

-Regulus, tko je ovo?-upitala sam pridizuci sliku.

-Severus Snape. Moj najbolji prijatelji.- rekao je zamisljeno.

Vratila sam sliku na njezino mjesto kraj bocice. Ali sam u tom trenutku prevrnula bocicu koja se odkotrljala te pala na pod izmedu mojih nogu te poprskala moje marte.
Sagnula sam se i pocela skupljati ostatke.

End of flashback

Suza je kapnula iz oka te kliznula licem. Zatvorila sam vrata i otstetala do knjiznice. Prostorija je mirisala na kozu te vlagu starog papira. Ispruzila sam ruku i vukla ju po policama punim knjigama uvezenih u kozu. Isla sam do starijeg plavog naslonjaca koji je bio okrenut prema prozoru. Zaustavila sam se. Netko je sjedio u njemu. Okrenuo se, a meni su suze potekle niz lice.

Photobucket



[ comment |40| ] print ][ # ]

<< Arhiva >>

0