Ovo je moj pas,mađarska vižla(lovački pas). Zove se Astra.







Evo malo o Peppersima!!!
Jedna od mojih najdražih pjesama ,ima prekrasne stihove,pogotovo u sredini pjesme Užiwajte!

Red Hot Chili Peppers Lyrics
Hard To Concentrate Lyrics







Vokal: Anthony Kiedis
Rod: 01.11.1962,Grand Rapids,Michigan

Bass: Flea
Rod: 16.10.1962,Melbourne,
Australija

Bubnjevi: Chad Smith
Rod: 25.10.1961,Saint Paul,Minnesota

Gitara: John Frusciante
Rod:05.03.1970,New York,


Green Day


Bon Jovi


Fall Out Boy


Druge slikice

















[/









< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

boomp3.com
To bi bila ja!
Ovo je moj drugi blog jer se onaj nažalost pokvario(a baš je bio dobar). Dakle zovem se Tena.
Imam 13 godina. Ljubav...... ,pa nije za sve.
Obožavam slušat Pepperse . volim svog psa ,Astru. Osim RHCP-a još slušam i Bon Jovia,Green Day, Fall out boy....... Gledam Three Hill,McLeod's Daughters
,Uvod u anatomiju........Bavim se tenismo i jahanjem,dakle obožavam životinje. Volim izlazit van sa prijateljima,ić u kino i u neke parkiće. Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu,mrzim glupe,neiskrene i umjetne barbikice......Ima još puno toga što mi se neda pisat.

Linkovi

Blogovi koje ja posjećujem:
Heart Breaker Blog moje frendice Lucije
blog moje frendice Ane
Vansice & Starke
Neki blogovi koje ja posjećujem
Horse Destiny
Oni čine život
Rea is the best
Red Hot Chili Peppers
Otherside


Red Hot Chili Peppers Fan
Club

Neki konjeki sa Hipodroma iz KK Pony Express
Bamby cerek


I Love You još jedan slatki konjić cerek



Anonimocerek

Alisacerek

Frodocerek

Beecerek

Paulinacerek

Robicerek




[url=http://imageshack.us][













ponedjeljak, 24.03.2008.

It's too late to apologize!

Hello! Evo došla ja da napišem post. I da na početku kažem premišljam se da li da obrišem blog jer mi se stvarno više ne da pisati postove,a i da budem iskrena nemam o čemu pisati. U zadnjih 20 dana koliko nisam napisala post dogodilo mi se nešto strašno. Dok sam imala trening iz jahanja moj se konj uplašio i potrčao,a usput se i ritnuo i ja sam pala na zemlju. Eto dobro sam prošla bolila me kralježnica pa sam išla doktoru i navodno sam natukla jedan kralježak i istegnula skoro sve mišiće ,od ruka,nogu i vrata. Nosila sam i šansov ovratnik jer mi je vrat bio nekoliko dana ukočen. Hvala Bogu dobro sam prošla jer sam imala zaštitni prsluk koji mi jako ublažio pad,jer da ga nisam imala ......,ne bih ni pomišljala što mi se moglo dogoditi.........Pa eto ja sam ispričala svoju priču sa sretnim završetkom. Inače eto nema ničeg novog. KOnačno su nam došli praznici da se malo odmorimo i od naše "drage" školice. Možda kad vam ovo kaže ćete biti malo ljubomorni,ali nismo mi o tome odlučili. Dakle predsjednik George Bush dolazi u Zg 2.-4.travnja,i koliko smo mi čuli odsjeda u hotelu Westin. E sad pošto je naša škola preko put hotela mi vjerojatno da tri dana nećemo imati školu. Tako da su na zapravo produženi praznici. No to još nije sigurno. Meni je malo dosadno jer su mi svi frendovi otišli na more i ja sam ostala tu sama. Pa sad lijenčarim po cijele dane. Al dobro bar ću ić u shoping u utorak pa ću si malo obnovit ormar,to će mi valjda kao Uskrsni poklon doć. Eto to bi bilo to od mene ,javim se kad mi se bude dalo i kad ću imat vremena,a možda i izbrišem blog. No za sad mi i dalje komajte i chitamo se ,bye!



| KiSs M3!! (52) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.