Ovo je moj pas,mađarska vižla(lovački pas). Zove se Astra.







Evo malo o Peppersima!!!
Jedna od mojih najdražih pjesama ,ima prekrasne stihove,pogotovo u sredini pjesme Užiwajte!

Red Hot Chili Peppers Lyrics
Hard To Concentrate Lyrics







Vokal: Anthony Kiedis
Rod: 01.11.1962,Grand Rapids,Michigan

Bass: Flea
Rod: 16.10.1962,Melbourne,
Australija

Bubnjevi: Chad Smith
Rod: 25.10.1961,Saint Paul,Minnesota

Gitara: John Frusciante
Rod:05.03.1970,New York,


Green Day


Bon Jovi


Fall Out Boy


Druge slikice

















[/









< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

boomp3.com
To bi bila ja!
Ovo je moj drugi blog jer se onaj nažalost pokvario(a baš je bio dobar). Dakle zovem se Tena.
Imam 13 godina. Ljubav...... ,pa nije za sve.
Obožavam slušat Pepperse . volim svog psa ,Astru. Osim RHCP-a još slušam i Bon Jovia,Green Day, Fall out boy....... Gledam Three Hill,McLeod's Daughters
,Uvod u anatomiju........Bavim se tenismo i jahanjem,dakle obožavam životinje. Volim izlazit van sa prijateljima,ić u kino i u neke parkiće. Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu,mrzim glupe,neiskrene i umjetne barbikice......Ima još puno toga što mi se neda pisat.

Linkovi

Blogovi koje ja posjećujem:
Heart Breaker Blog moje frendice Lucije
blog moje frendice Ane
Vansice & Starke
Neki blogovi koje ja posjećujem
Horse Destiny
Oni čine život
Rea is the best
Red Hot Chili Peppers
Otherside


Red Hot Chili Peppers Fan
Club

Neki konjeki sa Hipodroma iz KK Pony Express
Bamby cerek


I Love You još jedan slatki konjić cerek



Anonimocerek

Alisacerek

Frodocerek

Beecerek

Paulinacerek

Robicerek




[url=http://imageshack.us][













ponedjeljak, 03.03.2008.

After a long time!

:Hey! Evo mene da malo obnovim ovaj blogach i napišem novi post. Pa eto odakle da počnem. Ajmo krenut od one noćne more i zatvora,škole!nocry Imala sam sreću pa me samo pitala povijest. Dobila sam super ocjene za odgovaranje iako nisam znala samo jedno pitanje i dala mi je 4. OK ,mislim to je super al je profa bila sam nepravedna prema meni,drugima je dala isto 4 al nisu skoro nis znali. To govorim za neke određene osobe. Nadam se da se nitko neću uvrijedit. Eto inače krenula sam na jahanje opet,tj. već dva tjedna idem. Super mi je,mislim da je Bambycerek malo živnuoyes I tako.............
Pa da malo prokomentiram ovo sa Eduardom. Meni ga je jako žao,ali mislim da ne treba tako osuđivati onog Taylora ili kak već. Čovjek je temperamentan i sve to al mislim da nije planirao,niti da mu je namjerno polomio sve ligamente na zglobu. Jučer kad sam gledala Red Carpet,neka "vračara" je rekla da će se Dudu vratiti nogometu za 9 mj.,ali kao da će promijenit način igranja,dakle tehniku i da će u daljoj budučnosti biti izbornik nekoj reprezentaciji u Europi,i da će se vraćat u Hrvatsku ali kao da neće igrat za nasu repku. Barem bili da je tak nekak rekla. Al kaj češ mislim da je žena malo luda,mislim ne malo već puno.yeslud Meni opčenito idu na živce te gatare i vračare i sva ta bića koja ti proriču budućnost. Ti im platiš brdo love a onda ti oni kažu da češ sutra umrjet ili da češ imat neku nesreću. Pa da više ne pričam o tome idem ja polako jer ne znam kaj da više pišem.
P.S. mirta ako čitaš blog onda je ovo za tebe zubosmijeh

Kisach kisswave

Simple Plan-Welcome to my life



| KiSs M3!! (56) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.