Ovo je moj pas,mađarska vižla(lovački pas). Zove se Astra.







Evo malo o Peppersima!!!
Jedna od mojih najdražih pjesama ,ima prekrasne stihove,pogotovo u sredini pjesme Užiwajte!

Red Hot Chili Peppers Lyrics
Hard To Concentrate Lyrics







Vokal: Anthony Kiedis
Rod: 01.11.1962,Grand Rapids,Michigan

Bass: Flea
Rod: 16.10.1962,Melbourne,
Australija

Bubnjevi: Chad Smith
Rod: 25.10.1961,Saint Paul,Minnesota

Gitara: John Frusciante
Rod:05.03.1970,New York,


Green Day


Bon Jovi


Fall Out Boy


Druge slikice

















[/









< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

boomp3.com
To bi bila ja!
Ovo je moj drugi blog jer se onaj nažalost pokvario(a baš je bio dobar). Dakle zovem se Tena.
Imam 13 godina. Ljubav...... ,pa nije za sve.
Obožavam slušat Pepperse . volim svog psa ,Astru. Osim RHCP-a još slušam i Bon Jovia,Green Day, Fall out boy....... Gledam Three Hill,McLeod's Daughters
,Uvod u anatomiju........Bavim se tenismo i jahanjem,dakle obožavam životinje. Volim izlazit van sa prijateljima,ić u kino i u neke parkiće. Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu,mrzim glupe,neiskrene i umjetne barbikice......Ima još puno toga što mi se neda pisat.

Linkovi

Blogovi koje ja posjećujem:
Heart Breaker Blog moje frendice Lucije
blog moje frendice Ane
Vansice & Starke
Neki blogovi koje ja posjećujem
Horse Destiny
Oni čine život
Rea is the best
Red Hot Chili Peppers
Otherside


Red Hot Chili Peppers Fan
Club

Neki konjeki sa Hipodroma iz KK Pony Express
Bamby cerek


I Love You još jedan slatki konjić cerek



Anonimocerek

Alisacerek

Frodocerek

Beecerek

Paulinacerek

Robicerek




[url=http://imageshack.us][













četvrtak, 21.02.2008.

Štafeta!

Zadnji put kad sam dobila loshu ocjenu:
U prošlom polugodištu dobila sam 3 iz zem,al nije to tak loše
Provela dan iz snova:
Bilo je to davno , na ljeto cerek
Uvidjela da zivot nije fer:
To se skoro svaki dan može uvidjeti eek
Osramotila se pred svima:
Ne mogu se sjetit......
Duga ili kratka kosa kod muskarca?
Pa......ipak više mi se sviđa kratkathumbup
Odbojka,atletika ili nogomet?
Odbojka
Plivanje ili skijanje?
I jedno i drugo smijeh
Tenisice ili cizme?
Pa ovisi........Nekad kad idem u grad odabrala bih čizme,a za školu i tak starke ili tenisice
Mirna vecer uz film ili ludi nocni provod?
Ovisi o raspoloženju....zubo
Voda ili sok?
Sok kad idem van,a voda za trening i ostalo......
Pet stvari koje najvise mrzis:
-Cajke
-Ignoriranje
-Hvalisavce
-Barbikice
Tri najljepse pjesme koje si ikada cula:
Bed Of Roses(Bon JOvi), MAke You Feel Better(RHCP), Thank You For Loving Me(Bon Jovi) cerek
Sto te prvo privuce na decku?
Kosa,oči,stav, cjelokupan izgled
Najodvratnije sto si vidjela na decku?
Masna kosa,brčići..........
Sto mislis sto si bila u proslom zivotu?
Nešto sasvim drugo nego sada,neznam točno :sretan
Rock ili pop?
Rock 'n'rollthumbupyeszubobelj

Eto to bi bilo to ,chitamo se kad stignem
BYewavekiss



| KiSs M3!! (21) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.