MySpace Layouts

MySpace Layouts

Petar Graso - Love...life... - Blog.hrMyspace

Myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

blog layouts

blog layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

layout for myspace

layout for myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace

Myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Love...life...

četvrtak, 31.08.2006.

Petar Graso

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najteza ric

Ponovo si bez da san prista
kroz moj zivot krenila
i u srcu mom si pronasla mista
sta san za te cuva ja

A prid sviton ja san Bogon se klea
da san sve tvoje spalia
i zbog onog sta san za tebe prosa
da si za me umrla

Znas od onda kad san za tebe cvita
kad san lip dan po tebi zva
i zbog tebe kad san zamalo umra
rekupera se nisan ja

I ne spominjem te nigdi i nikom
propuca ric, kad krene van
a sve su samo lutke sa tvojon slikom
s kojon guran ovaj bezimeni dan

Ref.
I dode mi da poludim
jer zivot ne ide
bez tebe, bez tebe

I dode mi da poludim
di ponos caruje
tu jubav nece pric
di ponos caruje
oprosti mi je najteza ric

- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
All about life,love,girls,boys...