nedjelja, 02.12.2012.

Novo razdoblje za nove elemente najdivnijeg mozaika!

Sjetivši se da vrijeme snova nikada ne prestaje,
Odlučila sam se na još jedan magični pothvat.
Kako doprijeti do samog sebe i otvoriti se samome sebi?
U ovo predblagdansko vrijeme nekako težimo nostalgiji. I svi ćete to priznati.
Znate da se sjetite onih starih dana kad je sve bilo ljepše, kad smo bili mlađi, sretniji zbog neznanja koje posjedujemo, više nego zbog znanja kojeg ćemo posjedovati, kada smo bili zaljubljeni ili voljeli, kada smo samo kroz prozor sneno čeznuli i dopustili si da čeznemo.
E pa blagdani kakvi jesu, bude u nama svakojake doživljaje, probude bujicu osjećanja koje spremno potiskujemo tokom godine i onda puknemo u jednom trenu.
I tako sam ja odlučila biti nova ja, ohrabrena nadolazećim blagdanima ili samo idejama da postanem nova ja.

Znate da se često pokušavamo osloboditi sebe, okova prošlosti, oblaka budućnosti.
I stalno tapkamo ne bismo li shvatili smisao nečega, a ni sami ne znamo čega.
I tako ja odlučih u ovoj blagdanskoj bujici osjećanja, vratiti se pisanju.
Ne nužno pjesama, možda bih ovaj blog htjela pretvoriti u neku vrstu šarolikih vjeroispovjesti ljudi u malom. Oduvijek sam htjela pisati kolumne, u kojima bi se ljudi utopili na pet minuta i izašli van obogaćeni njenim kapljicama, tj. mojim kapljicama veselja i sreće.
Odlučila sam pisati o pojavama koje me vesele, koje me rastužuju, koje vas vesele i rastužuju.
Poeziju nekako vraćam u ladicu ZA KASNIJE. Treba i toga malo. Napisala sam se pjesama i pjesama, o ljubavi i neljubavi, sreći i nesreći, lažima, snovima, nadanjima. I sad se nekako prepuštam blagdanskoj sebi, pisat ću o onome što me dira, a ne smijem reći nikome jer ipak mi žene tako jake i emancipirane, ne bismo smjele biti slabe.
Dopustit ću si biti slaba i vama da budete slabi, pa bih htjela da ovo bude mjesto gdje ćemo biti slabi zajedno. Makar samo došli napisali nešto što se inače ne usudite reći ili nešto što mislite, a ne znate kako izreći.

Zovem vas, novi i stari blogoprijatelji da mi pomognete da stvorim neki novi, svoj, naš svijet ispunjen bujicama šarenih balona, za svakog ponešto.
I nadam se da će ovo biti zanimljiv svijet, utočište za malene duše slabih srca i jakih odluka.
Tako da vas pozivam da mi se pridružite u ovom pothvatu, jer nekako,
Među nama,
Ljepše je disati kada znaš da zrak koji udišemo, biva isti.
Jer dijelimo li breme ili sreću, sve je ljepše kad se razdijeli na više manjih komadića.
Udijeljujem vam novu sebe, bez poezije, bez muških šarlatana i ženskih izljeva jada, sebe koja će pisati sve što želi i sebe koja jedva čeka čuti vaša mišljenja o pojedinim temama.
Pa eto, pišimo zajedno, neka ovo bude adresa boljeg života i nove mene.
Malo ludih ideja, nikad nije dosta za slatko-gorki život, zar ne?



Svima šaljem puno pusa

Vaša *

- 22:48 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Sve ono što želim, a možda neću uspjeti postati.

.....slikice i sve po malo :D......



Free Hit Counter
Free Hit Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ljubav, da bi nas usrećila
ne smijemo shvaćati ozbiljno
nego je doživljavati kao ugodnu i neobaveznu zabavu.




Jedan kratki trenutak trajanja u snovima o ljubavi vrijedniji je od cijeloga života slave.



Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli. Ali samo trenutak moze razoriti sve sto je trenutak uspio stvoriti.




Tvojim rijecima vjerovala. Tvome dodiru se predala. Nocima se suzama pokrivala i na kraju bez tebe ostala!



Image Hosted by ImageShack.us


Svidjaju mi se tvoje usne, samo toliko da znas. Ali jos vise bi mi se svidio tvoj poljubac koji nikako da mi das.


Image Hosted by ImageShack.us


Slusaj sad: U dusi sam dijete koje ne zna mrziti, u zivotu sam putnik koji uvijek pronadje pogresan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud VOLI


Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noci ove!!!!!


Sanjaj nocas kad sklopis oci, moje su budne i ove noci. Moja je noc bez tebe cudna, uvijek tuzna bez tebe budna. Ove rijeci srcem pisem samo za tebe duso disem


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



"Ljubav je partija karata, gdje svi varaju. Muškarci - da bi dobili, a žene - da ne bi izgubile.


Na početku ljubavi ljubavnici govore o budućnosti. Kad se ljubav približava svom kraju govore o prošlosti."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
ž

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Oprosti

Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Zašto?

Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaće?
zašto pati onaj koji voli?
zašto suze na rastanku bole...

Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze ronit zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu da shvate
da oni šta se smiju najviše pate!


...što znači voljeti...


šta ti misliš što znači voljeti?? jeli to samo zabluda?? ili samo gorka istina koja poput kave bez šećera ostavlja vrlo neugodan okus u ustima.....istina je da ljubav boli..ona boli više od najveće povrede..za mene ljubav boli više od smrti....kad nestane ljubavi to je gore od smrti..to je kraj bez ponovnog početka, to je bol koja para srce i dijeli ga na dva mala dijela...
...riječ volim te je tako podcijenjena..svi je govore kad im to pada napamet a nitko ne shvaća jačinu te riječi....kad ja čujem tu riječ s tvojih usana srce mi brže zakuca i koljena mi klecaju...
sjećaš se, mili, onoga dana kad si mi rekao tu riječ...sjećaš li se kucanja svog srca ??
...ja mislim da se ne sjećaš...jer da se ti , dragi, sjećaš nebih ja sada sama plakala i jecala na svaku tvoju riječ.....čini se da ipak nismo vječni, mili....vjerovala sam ti zato jer sam ti htjela vjerovati, a sada je kraj.....ova ljubav koja boli nema smisla više....kad jednom prođeš pokraj mene nemoj me pogledati...ne gledaj bolno i krvavo, srce...ja ti sada želim svu sreću u tvom životu iako znam da kad jednom osjetiš gorak okus boli..pitat ćeš se, baš kao i ja, što znači voljeti?..jeli to iluzija ili samo stvarnost koja traje vječno....


Samo pogled

Kad bude noć pala na moja leđa
Kad se svijet sruši na moja ramena.
Kad me svi budu mrzili
Kad ja budem mrzila sve...

Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Daj mi pogled jer to je sve
Što mi treba.
Ustat ću na noge,
Krenuti dalje.
Samo pogled mi daj.

Kad se budem vraćala
Od nekud tužna, umorna.
Kad se srce moje slomi kao štap,
Kad se smrzne kao kamen...

Daj mi samo jedan mali
Pogled.
Na sekundu neka vidim
Tvoje oči.
Upregnut ću teret, krenuti dalje,
Sa svijetom se suočit.
Samo pogled mi daj...


NAKON MOJE SMRTI

kada umrem, ne želim
da suzama zalijevaš zemlju moga groba.
ne želim da tvoj život stane
dok sklopljenih očiju ležim nepomično
u zatvoru vječnosti.
bili smo posebni, stapali smo se
kao kišna kap sa zemljom,
nadopunjavali smo jedno drugo
i u najmanjem pokretu,
vodili smo jedno drugo
putevima volje božje...
otkrivali si mnoge skrivene tajne.
za mene poseban si dio čovječanstva,
zato želim da sanjaš moje snove
da živiš kao da sam ovdje,
kao da nikada otišla nisam...
moj duh je i dalje sa tobom,
nosi me u daleku budućnost
koju ja neću upoznati...