ljudi...poslije kiše vam uvijek dolazi sunce!! ;)

utorak, 10.07.2007.

Ah..Italy...Italy...TALIJANI!!!!! ;)

hello!!! vjeroatno ne moram uopće niš ni prokomentirati Italy..nek samo: bilo je zakon thumbup!! putovali smo negdi oko 15 sati..kad smo došli čekala nas je dvorana kao prenoćište tih 2 dana, mi smo to znale da nas čeka al ne da moramo biti skup s muzikašima!! mislile smo da nam bu bilo dosadno..al bilo nam je super!! navečer smo imali nastup u 7h..joj bilo ke tak puno zgodnih talijana..onak svi lijepo tamnoputi,crni,visoki,slatki cerek..ajmeee!!! no nema nigdi takvih komedijanata,veseljaka ni simpatičnih i dragih ljudi od naših limenjaka iz Krapine!!!party uvijek su spremni za feštu..e i kad smo se vratili nazad u dvoranu svi smo hitro zaspali jer smo bili preveč umorni od puta i nastupa...al nije ni prošla vura Marina i ja smo čule neko hrkanje, e podrapale smo se od smijeha..posle smo još malo pričale i ubrzo zaspale..drugi dan smo se probudili negdi oko 8h jer smo trebali na doručak..nakon doručka smo imali cijeli dan slobodno jer smo tek navečer u 9h imale nastup..treći dan smo si trebali spakirati sve stvari i stavit ih u bus jer smo imali još jedan nastup, al u drugom gradu, nakon kojeg smo odmah išli doma..krenuli smo u 10h tak da smo tam došli odmah na defile koji je bil u 11h, a nakon njega smo opet imali slobodno do navečer! popodne je baš bilo ludo!! mađari su se vani polijevali s vodom, a naši su svi nekam prešli jedino nas je ostalo par cura..najedanput smo vidle kak mađari trče prema nama s vodom da nas buju polili..e u roku sekunde bila sam sva mokra..i tak smo se posle i mi počeli polijevat i baš nam je bilo super! imali smo dogovor s njima da igramo nogomet protiv njih! naši dečki su zgubili 18:17, dok smo mi cure pobjedile mađarice 4:1.. morale smo vratit ugled hrvatskoj! cool po putu do doma je bilo zverski..!! prvo smo si svi malo odspavali tak kaj bi bili spremni za veselje i feštu! cijeli put smo pjevali, skladali pjesme,pričali.zafrkavali se..e a kad smo stali u sloveniji, na parkiralištu, dečki su uzeli van instrumente i počeli svirat, a mi naravno plesat! u velku ves smo došli oko pol 4, a naša je tradicija da mužikaši uzmu sve instrumente i da odsviraju par pjesmi..došli smo u desinić u pol 5, al inače trebali smo doć oko podne da ni šofer fulal put,,al nema veze još bolje da smo se mogli duže zabavljat!! ;) e a danas još je pravo!! danas se snima emisija +30 u hladu u desiniću..i moramo nastupati..a meni se tak još spava..al bum nekak zdržala :)! ajd, idem si još malo odrjemati... ciao...kissie kiss

10.07.2007. u 12:46 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.07.2007.

putovanje u Italiju!!

ej, kaj ima novog?? e danas je tak zver dan! prvo sam bila u jutro na upisima za srednju školu (čak sam i upala u ekonomsku, he he party) , pa poslije u šopingu i sad slijede velke pripreme..jer navečer u 10 krećemo u Italy!!! idemo mi (mažoretkinje) i limenjaci (krapinci) opet bumo se sfeštali i zabavili za mjesec dana!! joj..da vi znate koje su to komedije s njima.. prvo od Dede, pa Janžeka, Sinkovića, a legenda među svim njim je Koleđica! tip ima fakat dobre cipelee....thumbup e a kad neka cura zaspi na busu onda tek počinje pravi show! uzmemo nekakve kreme il kaj već i navali na "šminkanje"!! za ovaj put su Ivka i Lily pripremile šlag! bilo bu zanimljivo... e a tak mi je žal kaj nejde naša Romana ni Sonja (voditeljica) s nama... al jebiga buju drugi put išle, jer čeka nas još putovnja!! al Sonji još ja dugujem jednu lijepu fontanu!! bili smo u češkoj prije jedno pol mjeseca..i slikali smo se zadnji dan kraj fontane, obučene u uniformu, pa smo se počele malo špricati i ja sam slučajno rolleyes pošpricala Sonju.. onda me je ona primila i bacila u fontanu, e čist sam zaronila!! koja brukaža!!bang kad smo išli u školu se preobuć..došla je do mene neka stara baka i počela mi se smijat u facu i pita: "Can you smile me, hi hi?"lud i tam usred trga me je ta baka slikala onakvu svu mokru..naravno svi su se potrgali od smjeha!! e al zato sad kam bu išla Sonja s nama, sam nek si rezervira prvu fontanu!!
e moram se ić pakirat...jer meni treba duuugo..javim se odmah u ponedjeljak da prokomentiram Italy!! ciao, kissie kiss

05.07.2007. u 14:06 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

last night...

...last night I asked my angel to watch over you...
but he came back soon! I asked: "Why..??" he smiled
and said : "An angel doesn"t wach over another angel..."kiss

ako ti...

..ako ti ljudi ljubav ukradu..ako si sam i srce te boli...ako ti sve loše krene..sjeti se da imaš mene...