You are beautiful,no matter what they say...you are beautiful in every single day...!=]

01.02.2008., petak

PONeKaD POžELiM Da tI čUJEM GLAs,dA SRUšIM SvE šTA jE IzMEđU NaS,I dA tI KAžEM,DA VrISNEm SnAžNO:jos uvijek te ...ah nije važno...

[heej...*]
e ljudi,fkt wam hvala na tolkim komentarima...uopče nisam očekivala...hehe...xD
nego,imala sam prije blog i fkt su mi dosadili duugi postovi [mislim,nije mi ih bed čitat...*] tak da nebum pisala eseje.zubo

išla sam na natjecanje iz geografije neki dan,točnije jučer.nije uopče bilo tak lagano kak sam si ja mislila...smijeh i ugl. uopče nisam očekivala ništa,jer sam,ipak,na pogađanja riješavala.bilo je,ono,zaokruži bla bla i ja sam išla na ecipecipec*smijeh i dođem ja danas u školu [po običaju kasnim] kad čujem da se moja frendica iza mene dere da sam prva iz geografije.haha!da,baš...
al fkt sam bila prva...xD imala sam 43 boda...jeee..od 70!smijeh

a iz engleskog,bila sam deseta.tj ne...neki du djelili mjesta pa...ugl,idem dalje...hihi...zubo
imala sam,khm...46 bodova.od 60..nisam tak loša...xD

nego...jedva čekam da odem u srednju...jer,osnovne mi je fkt dosta.mislim,super je tu al dosadili su mi ljudi...frendice se ohladile...i baš želim upoznat nove ljude,nove prijatelje...volim ja swe svoje prijatelje [pogotovo one koji nejdu s menom u šk *sara,lucia...*] al više nismo tak dobri swaki dan.jedan dan smo super,drugi dan ne...mislim,ne svađamo se,nek smo šutljivi ponekad...čitam luciin blog kak joj je super,s vladom [koja joj je fkt super,najbolja frendica,uvijek uz nju...] sara ima stelu...ja imam petru,ivanu i lorinu,al one su ponekad tak čudne...cry imamo i super trenutaka..ma,možda sam ja ipka malo prezahtjevna...

Image and video hosting by TinyPic

i jedva čekam ljeto...[ofkorse...*].kad bu mi sarica došla,i ja njoj,i kad bum luciki [vjerojatno] došla.i kad bumo ludorije radile,dečke hvatale...kad bum imala mučos slobodnog vremena,kad bum se kupala...aah...smijehsmijeh

[avril-get over it]
[the fray-how to save a life]


moj voljeni mi se još nije javio...crytuzancrytuzannadam se nekoj čestitki na ročkas...[13.02 za one koji nezz**],a odma poslije i za valentinovov...hihi...makar nezna on kad je meni rođ,tak da...samo valentinovo...jee..smijeh

a ročkas vjerojatno slavim sljedeći vikend...[sara,još ti javim]

idem sad pa-pa...*
cmoxa...

[pozz:sara,lucia,marina,stela,barbara,diki,vlada,petra,ivana,lorina(koja luduje u rumunjskoj),nela(koja strašno VOLI),denis,kekec,*ekipa sa skijanja*,ivan...onaj kojeg volim...*]

pa-pa...

- 21:17 - Komentari (197) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

oPiŠ bLJog@:

Malo o meni,malo o nekom drugom drugom,malo o svima...=)*

IdI p@ Vidi:

**ja sam Petra**
°imam 14 godina°
*idem osmi raz.*
°živim u Zagrebu°
**nadimci su mi..hm..Rebsy!**
°rođena sam 13.02.'94°
*volim jednog prekrašnog,visookog,crnog dečka*
°''koji voli i mene''°
*dobro ajde,nadam se...barem mi je reko(ak je to on)*
°duga priča°
*volim ja i Pottera*
°i Tree Hill°
*i Avril*
°i filmove,muziku,frendove swe svoje,dečke(naravno)°
**inače,kasnim.često.lijena sam pomalo.al ne prejako.i čak se trudim da ne kasnim više.**
°volim ja i MSN jako.i mobitel svoj.i net naravno°
*volim pisma pisat i čitat(knjige,pisma)*
°°mrzim umišljene ljude°°
*zaboravljiva sam.često ostavljam stvari.npr kišobran u kinu,knjigu u školi i tak...*
°nezz kaj da vam više kažem...mrzim ignorante.jakooo!°
*i to je to valjda...*

ŠljiKicE...=]

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic